quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:05 schreef CindieY het volgende:
GoedemorgenIemand die even m'n ogen open wil houden?
Nee hoor, Stenders is d'r ook gewoon vanuit Hilversummie. Alleen de Freaknacht komt vanuit Groningen + zaterdagavond vanaf 18u.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:17 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen!
volgens mij is er vanavond wel EW, maar geen Stenders....
Volgens mij zei Stenders vorige week dat hij er vanavond niet is vanwege ESN.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, Stenders is d'r ook gewoon vanuit Hilversummie. Alleen de Freaknacht komt vanuit Groningen + zaterdagavond vanaf 18u.
Dat heeft ons Robbie inderdaad geroepenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij zei Stenders vorige week dat hij er vanavond niet is vanwege ESN.
Omgeving Zwollequote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
Gefeliciteerd pino!
Welk deel van Nederland moet ik gaan mijden?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef Pino112 het volgende:
Nederland heeft er weer een gevaar op de weg bij![]()
![]()
Rijbewijs gehaald
Vanochtend afgereden? Had je me niet even kunnen waarschuwenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Rijbewijs gehaald
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Rijbewijs gehaald
Hmmm... dan mist er ergens wat info aan een van beide kanten. Naja, je merkt 't wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij zei Stenders vorige week dat hij er vanavond niet is vanwege ESN.
Oh daar kom ik toch nooitquote:
Felicidadosquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Rijbewijs gehaald
Hoe was je eten gister?quote:
Ik was zeer tevredenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:55 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Rijbewijs gehaald
waarom zij?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmmm... dan mist er ergens wat info aan een van beide kanten. Naja, je merkt 't wel.
[edit]
Found it! "Roosmarijn is vanaf woensdag t/m vrijdag in de Vera in Groningen te vinden om hot and happening of juist upcoming bands te spotten en aan je voor te stellen in 3VOOR12RADIO. "
Vanavond dus een extra 3VOOR12Radio, volgens mij een simulcast met StuBru (gezamenlijke uitzending, net als voorgaande jaren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |