SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
QFTquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En hij doet vieze dingen met Appel..
Pics en/of vids?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Even naar de longetjes luisteren, kunt u uw bloesje opendoen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wacht, wat. In mijn slaap dan zeker, want vieze dingen zijn vies.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
volgens mij is dat een blauwe plek op uw schouder. zakken met die broek.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Even naar de longetjes luisteren, kunt u uw bloesje opendoen?
Geen idee vraag Jan? Ik wil Jan wel graag even zien voor ik naar school ga wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Moet ik nu 11.30 komen of 12 of 15 of niet?.
"Dokter, ik heb pijn in m'n borst"quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
volgens mij is dat een blauwe plek op uw schouder. zakken met die broek.
Omijngod.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hij probeerde moes van je te maken..
Eehmm waar blijf je ? Dastan en ik staan hier al 5 min te wachten.. ben je nog thuis ? 12 uur zei ik tochquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Moet ik nu 11.30 komen of 12 of 15 of niet?.
Ik zal er zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee vraag Jan? Ik wil Jan wel graag even zien voor ik naar school ga wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |