WOOOOOOOOOH keimooiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Zaterdag, dus lekker in de rondte kwasten, einz!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een goede budget mascara vind ik ook die oranje van Essencequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik opzich ook niet, gebruik nu van de hema maar wil wel eens wat anders
Ah thanksquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een goede budget mascara vind ik ook die oranje van Essence
Die zwart met oranje, volume mascara? Daar heb ik laatste de 3e van gekocht, fijne mascara en goedkopiequote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een goede budget mascara vind ik ook die oranje van Essence
Is die ook waterproof eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die zwart met oranje, volume mascara? Daar heb ik laatste de 3e van gekocht, fijne mascara en goedkopie
Omfgquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
de man van de stoffenwinkel was helemaal lyrisch over mijn oogschaduw nethij ging meteen in een patronenboek bladeren want hij had wel een goeden carnavalsoutfit gezien die er bij paste
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
de man van de stoffenwinkel was helemaal lyrisch over mijn oogschaduw nethij ging meteen in een patronenboek bladeren want hij had wel een goeden carnavalsoutfit gezien die er bij paste
Whehehehe, ben nu wel benieuwd naar dat patroon uit dat boek!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
Nope, niet waterproof. Wel goed houdend onder beetje regendruppels en zweet, maar niet echt waterproof.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is die ook waterproof eigenlijk?
Hmz. Ja, ik heb harde lenzen en zonder waterproof gaat het toch echt te snel smudgen, vooral bij mn onderste wimpers omdat ik soms wat meer vocht verlies uit mn oog zeg maarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nope, niet waterproof. Wel goed houdend onder beetje regendruppels en zweet, maar niet echt waterproof.
het was een tinkerbell pakjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whehehehe, ben nu wel benieuwd naar dat patroon uit dat boek!
![]()
![]()
Ah, dat heb ik niet dus zou ik ook niet weten. Misschien is er ook een waterproof variant, gewoon eens kijken bij het cheap ass Essence schapquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hmz. Ja, ik heb harde lenzen en zonder waterproof gaat het toch echt te snel smudgen, vooral bij mn onderste wimpers omdat ik soms wat meer vocht verlies uit mn oog zeg maar
prrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik heb de gekleurde wenkbrauw gel van de etos. Werkt prima!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, die van de sephora wel.
voorheen tekende en poederde ik altijd bij, maar dat vind ik zo'n raar effect geven
sinds kort gebruik ik de gekleurde gel die ik van sephora had, want die van de hema vind ik dan weer niks
eigen merk?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:31 schreef Enchanted het volgende:
[..]
Ik heb de gekleurde wenkbrauw gel van de etos. Werkt prima!
Beetje omhoog kammen voor een liftend effect.
Ik vind Sephora zo duur. Een wenkbrauw lift gel van "Benefit" kost 20 euro. Ja, doei!
Ze bedoelt of er ook een eigen merk variant is, van Sephora merk dus.quote:
Oh, zo..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze bedoelt of er ook een eigen merk variant is, van Sephora merk dus.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Zaterdag, dus lekker in de rondte kwasten, einz!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar heb ik nou ook altijd last van...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooi SQ!
Als ik dat doe staat het of ik tegen 2 vuisten ben opgelopenIk geloof dat ik toch meer een kop voor naturel heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |