quote:
Klopt. Is ook vooral écht er voor kunnen gaan. Een eigen bedrijf lijkt me zelf ook heel erg leuk en uitdagend, alleen ben ik nu (als student) niet in de positie dat ik daar verantwoord risico's mee kan nemen en er uiteindelijk zonder afgeronde opleiding en financieel berooid er uitkom.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het opzetten van zo'n site niet nee, maar op tijd of überhaupt iets te creëren waar veel behoefte aan is is wel knap.
Leuke transfer voor de breedte, ja. Ze houden wel duidelijk rekening met een vertrek van Bakkal/El Ahmadi.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:32 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi dat Goossens waarschijnlijk gaat komen.
Rotterdammers, ga de kroeg in. John is toch in Spanje.twitter:sannadahlstrom twitterde op donderdag 12-01-2012 om 22:20:42Time for #Rotterdam night life reageer retweet
Sanna gaat de bloemetjes buiten zettenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:34 schreef Paul-89 het volgende:
Rotterdammers, ga de kroeg in. John is toch in Spanje.twitter:sannadahlstrom twitterde op donderdag 12-01-2012 om 22:20:42Time for #Rotterdam night life reageer retweet
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:34 schreef Paul-89 het volgende:
Ja, zo een heb ik er ooit gehad. Man...dat was me toch een drama. De huisarts constateerde dat van vaginisme geen sprake was, dus dan zal 't wel m'n extreem grote dollo geweest zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:38 schreef Muto het volgende:
Helpmefok is wel erg lang weg. Wellicht heeft zijn vriendin last van Vaginisme.
quote:Helpmefok is wel erg lang weg. Wellicht heeft zijn vriendin last van Vaginisme.
We mogen hier ook geen bans bespreken Helpmefok. En aangezien jij op scherp staat waarschuw ik je ff voordat je weer in de hoek mag gaan staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Nee maak je geen zorgen. Was heerlijk!
Net terug van de seks, ga ik gelijk op Fok!
Dat voelt best welen ook wel
tegelijkertijd
.
Waarom zijn lastpost en Caland gebanned?En hoe lang?
.
Ach joh, gewoon doordouwen, rekt het niet dan scheurt het welquote:Ja, zo een heb ik er ooit gehad. Man...dat was me toch een drama. De huisarts constateerde dat van vaginisme geen sprake was, dus dan zal 't wel m'n extreem grote dollo geweest zijn.
quote:Zeljko Petrovic-award
De babbelzieke user/user met de langste niet-rullevante posts.
1. Helpmefok (9)
2. Saekerhett, De_kromme, 3MIN3M & bianconeri (3)
3. Smoofie & Tong80 (2)
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
Het is trouwens maar goed dat mijn vriendin me verboden heeft in het nieuwe jaar nog suikerwerk (chocola snoep chips al die troep) te eten want anders was ik nu helemaal een stuiterbal geweest. Nu valt wel mee toch?
Gaat ie lekker jordy van loonquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:15 schreef Helpmefok het volgende:
Nou ja, niet zozeer verboden als wel afgeraden. Mijn vriendinnetje verbiedt namelijk helemaal niets, daar is ze veel te lief voor.
Oh ja, sorry voor de quadripleposts maar mijn quote en editknop werken om wat voor reden dan ook niet, en ik gebruik geen adblocker want ik zit in Opera. Vage shit
Edit: hey hij doet het weer.
[..]![]()
Ja, dan hou je straks één grote kloaka over. Mij niet gezien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon doordouwen, rekt het niet dan scheurt het wel![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |