Boor valt vaker ergens van af dan Beetle, heel raarquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor valt vaker ergens van af dan Beetle, heel raar
Maes was hier gister en die was er getuige van dat Boor op de eettafel wilde springen (daar waar hij 36 keer per dag op springt en dat al jaren lang, dus hij zou inmiddels moeten weten hoe hoog het is enzo...) en zo tegen de rand aan knalde, aan zijn nagels aan de rand bleef hangen, heel erg met grote ogen keek, nog nèt geen HALPPPP riep en weer viel
Je bent goed bezig!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:52 schreef Greys het volgende:
Tombo, sorry
Ik zag dat ik BOSRAND kon leggen.
En wilde weer bijna op play drukken en toen zag ik dat ik de b die ik over hield nog wel mooi er tussen kon gooien
tot morgen Liesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:49 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan niet meer feuden hoor; morgen verder
Tussen die paar gelukte woorden wordt een hoop getandenknarst hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:54 schreef MissBliss het volgende:
Jullie klinken allemaal als wordfeud-pro's
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:56 schreef Barbaaf het volgende:
Sorry Multi, ik kap ermee voor vanavond
Ik speel het spelletje al maanden en ik heb misschien 5 keer een 7letterwoord gelegdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tussen die paar gelukte woorden wordt een hoop getandenknarst hoor
Ik was elders bezig.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ben je zo geschrokken van mijn vieze woord Cat
En wat lees ik weerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:55 schreef Cat22 het volgende:
En door jouw Brand kreeg ik opeens een lumineus idee voor een 7letterwoord in een andere ronde.
Ik ben nog niet weg hoor, maar ik kan geen fatsoenlijk woord meer makenquote:
Dat is meteen wel héél vies MBquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:01 schreef MissBliss het volgende:
En vieze woorden leg ik ook zeldenJa, 1 keer 'penis' in een spelletje tegen mn moeder
'Peins' leverde helaas minder punten op.
En ik ben raar ende guytich.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat lees ik weer![]()
7tettenwoord
Ik vond het al zo'n rare ende guytiche typo
Ik kon niet andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |