Daar ga je op zich niet erger van bloeden....dat geeft alleen pijnklachtenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Plus krachtstroompomp en idyllisch rotsfontijntje; téring jantje!
Dát, óf ik heb weer een niersteen met passageproblemen
Ik vrees het ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik vrees de rest van je leven![]()
![]()
Wel lief van hem verder
Ben je nog wakker?quote:
Ja, feestje van een collega! Moest daar half elf weg om mn laatste trein te halen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je nog wakker?
Wat ben je nog laat onderweg!
Nee, ze zit al slapend in de trein te posten. Gb die kan datquote:
Hihihi, magic powers. I haz zem.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ze zit al slapend in de trein te posten. Gb die kan dat
Ownee, dat mag natuurlijk pas ná het trouwenquote:
Uiteraard pas gemeenschap na het huwelijk. Hij heeft maar 10 jaar moeten wachtenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ownee, dat mag natuurlijk pas ná het trouwen
Nou, dan geef ik het op!
gevalletje envy?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:40 schreef Greys het volgende:
En waarom mag DIT dan weer niet?
[ afbeelding ]
Omdat wij een net spelletje spelen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:40 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:40 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat wij een net spelletje spelen.
Ja het was befkut, befkop of passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik mocht befgel ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het was befkut, befkop of passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |