Als je hele leven bestaat uit uitgaan dan moet je je hele leven opgeven ja, anders valt het reuze mee wat je moet opgeven. Dat komt dan eigenlijk alleen maar neer op vakantie's buiten de schoolvakantie's opgeven voor een best lange tijdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik redelijkerwijs kinderen zou willen is omdat ik dan iets een 'leven' schenk. Dat vind ik wel een mooie reden, maar als ik dan al die idioterie om me heen zie en ik bedenk me dat praktisch alle ouders zich instant als malloten gedragen en hun totale leven moeten opgeven all for the sake of raising a child.Nee dank je. Misschien denk ik er op m'n 32e wel anders over.
Dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:02 schreef Henno het volgende:
Ik moet er niet aan denken, zo'n krijsende kwijlbak die er 's nachts voor zorgt dat ik de volgende dag er weer als een zombie bij loop op m'n werk. Het is ook nog eens ongelijke behandeling... als ik iemand onderkots is het smerig, maar als zo'n kutblaag je mooie kleding ondernekt dan is het opeens schattig.
Ik kies liever voor vrijheid dan voor een kind, alsof we mensen tekort komen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:02 schreef Henno het volgende:
Ik moet er niet aan denken, zo'n krijsende kwijlbak die er 's nachts voor zorgt dat ik de volgende dag er weer als een zombie bij loop op m'n werk. Het is ook nog eens ongelijke behandeling... als ik iemand onderkots is het smerig, maar als zo'n kutblaag je mooie kleding ondernekt dan is het opeens schattig.
Ik kies liever voor vrijheid dan voor een kind, alsof we mensen tekort komen
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je hele leven bestaat uit uitgaan dan moet je je hele leven opgeven ja, anders valt het reuze mee wat je moet opgeven. Dat komt dan eigenlijk alleen maar neer op vakantie's buiten de schoolvakantie's opgeven voor een best lange tijd
Ok, je kan niet om 11 uur 's avonds beslissen dat je echt nu gaat stappen, want dan heb je oppas nodig, maar dat is echt niet zo'n probleem.
Waar heb ik het daarover dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]kinderen naar de kinderopvang sturen elke dag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |