quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit tijdelijk in een hotel, ik ging eens voor de gein naar het ip van de gateway. Geen wachtwoord...helemaal niks
das wel erg..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik word automatisch ingelogd als Administrator en ik kan alles wijzigen enz
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik word automatisch ingelogd als Administrator en ik kan alles wijzigen enz
de SMART zegt dat alles in orde is..quote:Op zondag 22 januari 2012 13:05 schreef FredvZ het volgende:
Een willikeurige SMART-tooltje zou op zijn minst de SMART gegevens uit moeten kunnen lezen.
Mogguhquote:Op zondag 5 februari 2012 00:28 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork geeft een enorme rotschop.
Hallo, wakker worden!
auw die schop doet pijnquote:Op zondag 5 februari 2012 00:28 schreef LompeHork het volgende:
Hallo, wakker worden!
huh, wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:28 schreef LompeHork het volgende:
Hallo, wakker worden!
er zijn hier altijd al up's en downs geweest qua activiteit..quote:Op zondag 5 februari 2012 00:32 schreef LompeHork het volgende:
Ah kijk, dus toch nog mensen actief, gelukkig maar, ik was al bang dat onze generieke SC aan het uitsterven was, dat kan zomaar niet!
Dat weet ik, maar tochquote:Op zondag 5 februari 2012 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn hier altijd al up's en downs geweest qua activiteit..
even heel actief en dan een tijd niks
ik heb ook vrij weinig zinnigs te melden eigenlijk
Heul niet waar, maandag ga jij ons vertellen over je nieuwe baanquote:Op zondag 5 februari 2012 00:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar toch
Niet dat ik verder wat nuttigs heb te melden, behalve dat mijn iMac weer goed draait na het omhoogschroeven van m'n RPM op fangebied
Als het even kan wel jaquote:Op zondag 5 februari 2012 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heul niet waar, maandag ga jij ons vertellen over je nieuwe baan
quote:
Ga ik wel vanuitquote:[..]
Als het even kan wel ja
Copycat, Fogel genomineerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |