Wij van de FGD willen wereldmaatschappij. Te beginnen met een reeks om onze kwaliteit te posten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef Oerbeer het volgende:
Wat wil je nou jongen? Wat is er toch allemaal met je. Zeg het eens tegen tante Oerbeer.
Nee, met je psychische gesteldheid. Je komt de laatste tijd wat vreemd over op het forumquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:52 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Wij van de FGD willen wereldmaatschappij. Te beginnen met een reeks om onze kwaliteit te posten.
Ik ben blij voor jullie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:54 schreef Haifisch het volgende:
Wij zijn een serieuze paramilitaire organisatie met clubhuizen, ambassades, clubdagen en fapsessies.
Goede eis.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:57 schreef Haifisch het volgende:
Dank u.
Volgende eis: Apart subforum om onze activiteiten te plannen.
Als ik door de grote leider uitverkoren wordt zal ik die taak op mij nemen zoals een rijstplant de taak van voeding van mensen op zich neemt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goede eis.
Wie moet dat modereren dan?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Als ik door de grote leider uitverkoren wordt zal ik die taak op mij nemen zoals een rijstplant de taak van voeding van mensen op zich neemt.
Ik zal dan ook serieus worden.
Goed plan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:03 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Als ik door de grote leider uitverkoren wordt zal ik die taak op mij nemen zoals een rijstplant de taak van voeding van mensen op zich neemt.
Ik zal dan ook serieus worden.
Ja geloof deze dekmantel maar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
godsamme wat een trieste bedoening dit
Hopelijk blijft het bij 1 deel ook hequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goed plan.
Ow en houd 't nu eens bij dit topic.
Niet oude topics kicken en nieuwe meuk starten.
Dan is dit dicht en elk soortgelijk topic gaat dan ook dicht.
Lijkt me duidelijk.
Harr harr, ik sta voor mijzelf in. Alle FGD-pracht zal hier komen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goed plan.
Ow en houd 't nu eens bij dit topic.
Niet oude topics kicken en nieuwe meuk starten.
Dan is dit dicht en elk soortgelijk topic gaat dan ook dicht.
Lijkt me duidelijk.
Als het bij deel een blijft bevat het meer kwaliteit dan het jeukende zand in je geslachtsopening heeft gepost.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het bij 1 deel ook he
Wij hebben dt afgeschaft. Dat is om inkt te besparen, het klinkt toch hetzelfde.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hier ben ik! En trouwens, het is meldt met een t. Groetjes thuis.
Jij komt uit beekquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
wat is dit dan voor luchtververvuiling
Welkom weledelgestelde heer Paulquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef summer2bird het volgende:
Mijn god![]()
Peuterspeelzaal van ONZ, dit topic.
OMG JIJ MAG NIKS MEER MET ONS SPELEN HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef summer2bird het volgende:
Mijn god![]()
Peuterspeelzaal van ONZ, dit topic.
doe gewoon eens normaal man kneusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
OMG JIJ MAG NIKS MEER MET ONS SPELEN HAHAHAHAHAHA
sluit haar buiten nanananananananana
haha einz zwei drei ich bin einen peuter und ich kann jetzt gut deutsch sprechen weil ich nicht ein deutscher sind und darum bist du nicht so populär und bist du ein dicken schnappie!
schi schna schnappie, schnappie fappie fap!
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA EINZ ZWEI DREI
HAHAHA ICH HAT EIN NEUS UND DU BIST EEN FREUZquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe gewoon eens normaal man kneus
Beter stopt uw hart met ding dong en gaat ie over tot een monotoon geluid. maar nog net genoeg dat hij nog een beetje leeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
HAHAHA ICH HAT EIN NEUS UND DU BIST EEN FREUZ
EINZ ZWEI DREI, STEVENMAC IST EIN FREUZ HAHAHAHAHA FREUZ KREUZ!
Und du musst respeckt haben für meiner autorität in dieser land! einz!1!1!!
Dieser topique ist mein land und ich bin der President von es!
Du bist ein kleinen mensch in dieser topique, ich bin ein SUPPA TOLLE KOELE MANN!
HAHAHAHA und du nicht!
Aber du bist jawohl, ein nicht! OH MY GAAAWD xD
ein zwei drei!
Je bent zelf een dikke cactusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:27 schreef Haifisch het volgende:
Oerbeer, DU BISST FETT WIE EIN KAKTUSSSSS
DU HAST HÄSSLICHE PICKEL AUF DER ACHSELquote:
Kann nicht sagen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 'm veranderd had.
Smegje dan?
UND ICH WILL EIN FRESCHE FISCH!quote:
HAHAHA DU BIST EIN JALOERSE BABIE!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hoi vrienden effe dag zegge.
Mag ik trouwens weer staatsvijand worden?
[ afbeelding ]
Hier heb je computerproleem en z'n sletje Haifisch. Groentjes
Stomme trutquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:29 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
HAHAHA DU BIST EIN JALOERSE BABIE!
EIN BEFEHL NACH ALLER MEINER FANS!
- VAN NU AF AAN NEGEREN WIJ COUSIN_EDY MET ALLES WAT HIJ ZEGT. HIJ MAG DROMEN DAT HIJ EEN STAATSVIJAND MAG ZIJN. HIJ MAG VOORTAAN DROMEN DAT WIJ HEM AANDACHT SCHENKEN! COUSIN_EDY BESTAAT VOOR ONS NIET MEER!
SO, DAS IST DAN ALSO GEKLÄRT.
HAHAHA DU HAST KEINEN FREUNDEN!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:55 schreef SuperwormJim het volgende:
En ik dacht dat de UDOWU reeks het dieptepunt is van ONZ; dat het niet infantieler en triester kan dan dat.
Totdat ik op dit topic klikte. Godverdomme.
M'n edele delen kregen meteen last van acute gordelroos door intens plaatsvervangende schaamte. Tering hey, in de jaren dat ik hier post is dit zooitje toch wel het meest trieste clubje users dat ik ooit heb gezien. En dan bedoel ik nog triester dan Het_hupt, die gast in die draaimolen, die schaakkoning-nerd, die mongool die geband is, enz, bij elkaar. De infantiliteit druipt er bij iedere post van deze users van af. Het kan niet anders dan dat ze irl ook onder strenge behandeling staan in een psychiatrische kinderafdeling. Misschien wordt het zelfs tijd dat iemand ze laat inslapen, daar is iedereen bij gebaat: zijzelf, en de rest van de wereld.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
HAHAHA DU HAST KEINEN FREUNDEN!
DU MACHST DARFST NICHT MITSPIELEN MIT UNS!
Ich geben diesen suppah koele automobiel an al mein freunden in dieser topique:
[ afbeelding ]
Oh my gaawd, wir sind so suppah toll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lølølølquote:
Het is bedtijdquote:Op zaterdag 14 januari 2012 05:50 schreef computerprobleem het volgende:
En raap hem aub niet op, laat hem maar lekker liggen, dat zal hem leren hhhhhh
Je hebt zó enorm gelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:55 schreef SuperwormJim het volgende:
En ik dacht dat de UDOWU reeks het dieptepunt is van ONZ; dat het niet infantieler en triester kan dan dat.
Totdat ik op dit topic klikte. Godverdomme.
M'n edele delen kregen meteen last van acute gordelroos door intens plaatsvervangende schaamte. Tering hey, in de jaren dat ik hier post is dit zooitje toch wel het meest trieste clubje users dat ik ooit heb gezien. En dan bedoel ik nog triester dan Het_hupt, die gast in die draaimolen, die schaakkoning-nerd, die mongool die geband is, enz, bij elkaar. De infantiliteit druipt er bij iedere post van deze users van af. Het kan niet anders dan dat ze irl ook onder strenge behandeling staan in een psychiatrische kinderafdeling. Misschien wordt het zelfs tijd dat iemand ze laat inslapen, daar is iedereen bij gebaat: zijzelf, en de rest van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |