Dat is minder erg dan uggs met zilveren schakelkettingen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Een van de docenten hier op school droeg deze week sandalen met zwarte sokken.
Oke, als jij dat vindt ga je gang.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan uggs met zilveren schakelkettingen.
Nou ja vooral vervelend dat RMK blijkbaar geen factuur erbij heeft gedaan ofzo. Maar ja, zal wel goed komen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef HAL9000S het volgende:
Kan lang duren idd, helemaal met de kerstperiode er tussen.
Hoe heet dit model, ik vind hem nicequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie lunarlonColourway is ook tof.
Mooie schoen idd, ben ook wel benieuwd naar model/releasequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Hoe heet dit model, ik vind hem nice
Zuur dit.. Ik hoop dat ze misschien nog binnenkomen. Iemand die daar werkte wist ook niet of ze binnenkomen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:50 schreef vault_tec het volgende:
als sevenply ze nieth eeft dan liggen ze nergens in roffa
Aha, nouja ben benieuwd. Keek net op de site van Manus man, zag ik ze staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:05 schreef vault_tec het volgende:
Dat ligt nogal moeilijk bij sevenply, mail manus anders. Den haag is niet zo heel ver weg
sevenply kan je geen zekerheid geven, manus wel. Dus als je eerst belt weet je of ze je maat hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:12 schreef Senderious het volgende:
[..]
Aha, nouja ben benieuwd. Keek net op de site van Manus man, zag ik ze staan.Denk erover na om daar heen te gaan, maar heb nog steeds geen studenten ov binnen. Wat zijn jou ervaringen met Sevenply? Denk je dat ze daar nog binnen komen of
Da's waar. Is Manus in het centrum? En hoe vallen Busenitz? Dit wordt m'n eerste paartje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
sevenply kan je geen zekerheid geven, manus wel. Dus als je eerst belt weet je of ze je maat hebbenBen zelf wel groot sevenply fan.
Geillllllquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:49 schreef Senderious het volgende:
Iemand deze toevallig in Rotterdam gezien? Bij Sevenply waren ze niet..
[ afbeelding ]
weet niet hoe ze vallen. Wil zelf ook wat paartjes... Manus ligt 20 minuten van trein/metro station vandaan. Ik zou zeggen bel even en kijk welke maten ze nog hebben!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:28 schreef Senderious het volgende:
[..]
Da's waar. Is Manus in het centrum? En hoe vallen Busenitz? Dit wordt m'n eerste paartje.
Ik heb Nike SB dunks met zo een dunne tong, zelfde maat als Busenitz. De Busenitz zitten iets strakker, maar zijn even lang.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:28 schreef Senderious het volgende:
[..]
Da's waar. Is Manus in het centrum? En hoe vallen Busenitz? Dit wordt m'n eerste paartje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |