Je kunt ermee door.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Noem eens wat leuke mensen dan? AKA, hoor ik bij de leuke mensen?
Jij gaat mee naar het NSF, tuurlijk!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Noem eens wat leuke mensen dan? AKA, hoor ik bij de leuke mensen?
Welnee, ik houd er gewoon van om mijn ego gestreeld te krijgen.quote:
Zolang ik niet meer hoef te strelen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee, ik houd er gewoon van om mijn ego gestreeld te krijgen.
Wat, omdat ik beweer dat het opvoeden van kinderen niet één grote roze wolk is? Dat het impact heeft op je persoonlijk leven? En dat niet alle ouders zich dat van te voren volledig hebben gerealiseerd? En dat, hoeveel ze ook van hun kinderen houden, ze het misschien anders hadden geplant als ze van te voren volledig hadden gerealiseerd wat het betekent om kinderen op te voeden? En dat het opvoeden van kinderen mij verschrikkelijk lijkt?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zoals ik je post lees generaliseer je ontzettend. Of ga je in ieder geval uit van die mensen die jij kent die zich nog een tweede keer zouden bedenken als ze dit geweten hadden.
Wij zijn de oudste/eerste SC-reeks.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Welke film heb je vandaag gezien?
Is een oudere reeks dan de onze!.
Maar die loopt slechtquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Welke film heb je vandaag gezien?
Is een oudere reeks dan de onze!.
Wat wat? Ik was juist aardig in het begin.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:10 schreef Cavalinho het volgende:
Dan hebben jullie het over niet snel gaan, maar ik kan maar net aan een paar keer in elk nieuw topic reageren...
Ik ben vast geen leuk mens in de ogen van Cosmo.![]()
Ik zou echt geen hetero willen zijn. En ik wil ook geen kinderen. Ik geloof veel ouders echt wel meer op hun bordje krijgen dan ze hadden verwacht. Iedereen gaat ook maar uit van een leuk gezond kind, maar er worden natuurlijk ook probleemkinderen en gehandicapten/zeer zwaar zieke kinderen geboren. Daarbij zijn sommige mensen gewoon totaal ongeschikt als ouder.
Ik ook dit keerquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat wat? Ik was juist aardig in het begin..
mag ik hier Amanda Balk als voorbeeld noemen ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:10 schreef Cavalinho het volgende:
Dan hebben jullie het over niet snel gaan, maar ik kan maar net aan een paar keer in elk nieuw topic reageren...
Ik ben vast geen leuk mens in de ogen van Cosmo.![]()
Ik zou echt geen hetero willen zijn. En ik wil ook geen kinderen. Ik geloof veel ouders echt wel meer op hun bordje krijgen dan ze hadden verwacht. Iedereen gaat ook maar uit van een leuk gezond kind, maar er worden natuurlijk ook probleemkinderen en gehandicapten/zeer zwaar zieke kinderen geboren. Daarbij zijn sommige mensen gewoon totaal ongeschikt als ouder.
Ik zal nooit een mes tussen iemands ribben stekenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:16 schreef Peter het volgende:
"ik geef je toch aandacht? Kan ik er iets aan doen dat ik dat uit, door een mes tussen je ribben te steken? " - scheef?
Gewoon in de hals, raak je nog een slagader ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal nooit een mes tussen iemands ribben steken.
Die moest ik dus opzoeken, maar schijnt in onmin met partner om geld ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik hier Amanda Balk als voorbeeld noemen ?
Zoiets als het homotopic in KPD?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef De_Directeur het volgende:
Misschien geeft Yvonne wel ons een besloten gedeelte op Fok! cadeau voor het 10 jarig jubileum, naast de gewone publieke reeks.
Ik ben niet zo byzonder hoor. Ik ben getint mixje, zwart haar met een slag, bruine ogen, afgetraind, geen tattoos ofzo, voldoende in de broek voor underwear reclames. Maar niet dat je je hoofd draait als ik op straat loop, denk ik. Nou ja, misschien als ik in een dorp loop waar alleen blonde mensen wonen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Je maakt me wel nieuwsgierig hoor.
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef Cavalinho het volgende:
Prettige reis.
[..]
Ik ben niet zo byzonder hoor. Ik ben getint mixje, zwart haar met een slag, bruine ogen, afgetraind, geen tattoos ofzo, voldoende in de broek voor underwear reclames. Maar niet dat je je hoofd draait als ik op straat loop, denk ik. Nou ja, misschien als ik in een dorp loop waar alleen blonde mensen wonen...Dan ben ik exotisch...
![]()
Ik ben geen macho, maar soft. Wordt ook vaak gekozen voor romantische plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |