wtf?twitter:jeb_ twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 19:22:04unfortunately Minecraft will be pauzed at least for this year, due to personal circumstances. reageer retweet
GAST JIJ HEBT PROBLEMEN!quote:
WTF? OHH 1 april grap!!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:38 schreef maurisioo het volgende:
wtf?twitter:jeb_ twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 19:22:04unfortunately Minecraft will be pauzed at least for this year, due to personal circumstances. reageer retweet
Er is een marathon bezig voor het goede doel ofzo. Er kijken 10.000 mensen nu O.otwitter:jeb_ twitterde op zaterdag 14-01-2012 om 17:17:17Making a quick visit to the @MC_Marathon creative server reageer retweet
Ik wist wel dat je een verrader was.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:05 schreef Flodder450 het volgende:
Tweakcraft is nu 1.1 dus dan blijf ik daar wel tot de zooi hier is geupdate
:Lquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:06 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een verrader was.
Omg? En het is pas januari, holy shitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:38 schreef maurisioo het volgende:
Ik neem aan dat iedereen hier wel Two Steps from Hell kentquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Omg? En het is pas januari, holy shit
Ach, is overmorgen vast wel weer over
Meanwhile: EPIC MUSIC IS EPIC (wie kent er Two Steps from Hell? Ze maken muziek voor (bekende) trailers en films etc)
*ziet nu pas dat het een grapje was van Jeb*quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Omg? En het is pas januari, holy shit
Ach, is overmorgen vast wel weer over
Meanwhile: EPIC MUSIC IS EPIC (wie kent er Two Steps from Hell? Ze maken muziek voor (bekende) trailers en films etc)
ik!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:54 schreef tuut-chips het volgende:
Ik wil een western stadje maken op dit eiland. Wie doet er mee?
Trollin'quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:38 schreef maurisioo het volgende:
quote:
ik heb 20 obs en ik heb grassquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:15 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Drumpie moet alleen even een portal maken. Ik ben er al met een boot heen gevaren (1300 blocks ofzo) om een ticket te maken. Als er geen portal is vrees ik dat niemand mee wil doen, aangezien er geen grass is en wood dus nauwelijks te krijgen is.
Ik ga nu drumpie even PM'en. Drump, als je dit leest: PM!
Ik heb ook grass, heb net weer een silky touchy gekocht.quote:
Syma S107 stad >.<quote:
quote:
Je mag wel een paar grass blocks kopen? Ik heb 14 diamonds geinvesteerd in een silk touch pick, tijd om wat terug te verdienenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:44 schreef Jump het volgende:
Bezig met een wool farm te maken. Maar ik doe het in het midden van een berg en heb nog geen silk touch. Wat spreidt dat gras traag
hij speelt SSPquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:45 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Je mag wel een paar grass blocks kopen? Ik heb 14 diamonds geinvesteerd in een silk touch pick, tijd om wat terug te verdienenwat iron voor wat grassblocks?
Inderdaadquote:
je kent me niet eens..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:49 schreef Jump het volgende:
[..]
Inderdaad
Tenminste geen bobbernautjes in mijn wereld![]()
Zie dequote:
Dat zei die admin juist! Survival is groter dan crea.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:53 schreef vogelkooi het volgende:
Die render van Creative is veul kleiner dan survival. Dus niet andersom zoal wat en admin zei in het vorige deel!
veel mensen zijn me aan t naaien jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Zie deerachter
(Maar ging gewoon af op wat er de laatste topics eens hier wat gepost was en zo, ofwel verwat ik je met compleet iemand anders)
Stel je niet aan, Mordecai zou blij zijn met zoveel aandacht!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
veel mensen zijn me aan t naaien ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |