NO NEW BLOCKS!?!?!?! JEB NEEDS TO WASH HIS LONG SEXIE HAIR Y U NO FUCKING UNDERSTAND THAT MISTER MAURISIOOOOO?!?!?!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:22 schreef maurisioo het volgende:
Ik een topic openen om te zeuren over dat er zo weinig nieuwe blocks in de updates komen, dikke backfire
Wie wil dat nou niet dan?
http://www.minecraftforum(...)hout-any-new-blocks/
hahaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
NO NEW BLOCKS!?!?!?! JEB NEEDS TO WASH HIS LONG SEXIE HAIR Y U NO FUCKING UNDERSTAND THAT MISTER MAURISIOOOOO?!?!?!
klein beetje maarquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:22 schreef bobbernaut het volgende:
dat haar van jeb is wel beetje vunzig..
Leukquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De ticket booth voor onze metrolijn.
[ afbeelding ]
Ik heb over beide na zitten denken, maar ik denk dat dit overeenkomt met het ijzeren hek dat die dingen vaak hebben. Ik ga zo nog een keertje bekijken wat ik precies ga doen, weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:25 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
LeukMaar waren glass plates niet mooier misschien? (niet dat ik het nu niet leuk vind hoor, ik opper maar wat
)
je kan met dubbel spatie vliegen, en je sloopt blokjes met 1 slagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef Maisnon het volgende:
Maar creative is nu dus een beetje messed up? Als in: moet je heel de tijd vanaf de spawn naar waar je wil bouwen lopen?
En werken flyingcarpet en superpick enzo nog?
Oh myquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:42 schreef Audreyoot het volgende:
ik kan even niet spelen. Minecraft ate my videocard. naja was toch tijd voor een nieuwe.
Anyway, ik zie ook niet echt wat ik typ want ,mijn beeld is fucked up
twitter:notch twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 17:42:04Decided. We'll silently take down http://t.co/zOXe2UMh and http://t.co/XXHOX8Y5 on the 18th in protest of SOPA. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:37 schreef Jump het volgende:
Even zitten testen met de goodies die je nu vind bij een blacksmith in die dorpjes.Ik had bijna hetzelfde. Heb zo'n 7 villages bekeken. Ik vind die diamonds wel een beetje teveel om eerlijk te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhu. En in sommige huizen staan reeds boekenkasten, en hebje hout bij de hand. Dus je kan ze op 1, 2, 3 maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:39 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik had bijna hetzelfde. Heb zo'n 7 villages bekeken. Ik vind die diamonds wel een beetje teveel om eerlijk te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diamand of obsidian zou er niet moeten inzitten.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Uhu. En in sommige huizen staan reeds boekenkasten, en hebje hout bij de hand. Dus je kan ze op 1, 2, 3 maken.
Nu een dorp (alle, twee dorpen door elkaar) gevonden en daar had ik dit:Idd, ik had 1 keer volgens mij 3 diamonds, 10 obsidian en nog wat iron spullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diamand of obsidian zou er niet moeten inzitten.
Maar 2 diamonds plus nog eens 3 iron ingots en 2 iron chestplates![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |