Ik kom er nu al niet meer in:Pquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:06 schreef gogosweden het volgende:
tevens als je nog wil spelen, moet je NU inloggen in iig minecraft, want straks is er maintence
zoiets jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:33 schreef Flodder450 het volgende:
FUUUUUUUUUUUU tot 14:00 geen toegang meer? :_;
CARNAGE WILL ENSUEquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:38 schreef gogosweden het volgende:
misschien dat drumpie de server ff in offline mode kan zetten ofzo
ben ik al dik mee bezig!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:37 schreef bobbernaut het volgende:
Melons and Pumpkins can now grow on Dirt, instead of just on Farmland.
AUTOMATIC MELON FARM!!!
maar je moet toch nog steeds seeds planten ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:37 schreef bobbernaut het volgende:
Melons and Pumpkins can now grow on Dirt, instead of just on Farmland.
AUTOMATIC MELON FARM!!!
quote:
Nee, die stalk waar de melons uitgroeien blijft gewoon staan. Dan kan je met een budswitch ervoor zorgen dat zodra er een meloentje uit groeit, dat ie geharvest wordt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
maar je moet toch nog steeds seeds planten ?
budswitch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
[..]
Nee, die stalk waar de melons uitgroeien blijft gewoon staan. Dan kan je met een budswitch ervoor zorgen dat zodra er een meloentje uit groeit, dat ie geharvest wordt.
zo'n ding denk ikquote:
Dat wel, maar je moet wat er valt aan melons toch wel nog zelf op gaan pakken neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar deze werkt dan ook volautomatisch
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FOK!CRAFT SERVER UPDATE
De server is ge-update naar versie 1.1 van MC dus je kan nu gerust updaten.
Kan zijn dat een enkele plugin niet werkt, spout zorgt namelijk voor problemen met 1.1. Ik neem aan dat dat morgen verholpen zal zijn.
Veel speelplezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |