SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Alsof ik jou bedoelde.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
Zet me naam er dan ook meteen bij!
Dat zou ook wel gruwwwwelijk irritant zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef Rossdale het volgende:
Ohja, die C4 + MAV combo kon alleen in de beta en werd daarna gepatched
is ze weerquote:
Je moet toch inmiddels wel weten dat photobucket niet werkt op fok?quote:
Daar geeft deze kaukasische jongen natuurlijk geen neuk om.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet toch inmiddels wel weten dat photobucket niet werkt op fok?
blijkbaar jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb even wat stoom af geblazen.
Of wij waren lastigquote:
Maar ik kan Michhas natuurlijk niet zo lang alleen laten, vandaar dat ik terug ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik kan Michhas natuurlijk niet zo lang alleen laten, vandaar dat ik terug ben.Not this shit again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |