En dan kunnen hun wederhelften fijn samen op de bank The Voice kijken of zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien dat jij en TS elkaar eens kunnen ontmoeten... allebei tevreden.![]()
En eh... wij zullen ssssssssssst doen hoor.
Ik zweet bijna nooit op m'n rug als ik klaarkom. Ik krijg het wel warm en ik m'n spieren in m'n benen doen maf soms. Ben ik nu een orgasme falert?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:39 schreef Godshand het volgende:
TS, heb je je vriendin wel klaar gekregen? Want als het wel lekker is, maar geen klaarkomen, dan verlangt ze er ook niet zo naar...
Misschien dat ze fake-te, maar daar kan je wel achter komen.
Gekreun en gehijg zonder rode vlekken in haar hals en/of gezicht, geen gezwollen lippen/tepels en geen "zweet"(mn op de rug) na het klaarkomen is gewoon fake gebrul en zal ik nog maar even doorlikken, en dan krijg je dat wel..
Als ze klaarkomt, het leuk vindt, zal ze vaker willen klaarkomen
Komt wel vaker voor hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het een raar idee dat een man niet reageert als je op hem springt.
Ik krijg ook geen rooie vlekken. Wat een onzin.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:34 schreef Velma het volgende:
[..]
Ik zweet bijna nooit op m'n rug als ik klaarkom. Ik krijg het wel warm en ik m'n spieren in m'n benen doen maf soms. Ben ik nu een orgasme falert?
Ik krijg wel rode vlekkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen rooie vlekken. Wat een onzin.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan is je hoofd een rode vlekquote:
Dat is wel eens gebeurd, jaquote:
Ik krijg vlekken als ik moet blozen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen idee, maar die vlekken zijn echt gruwelijk vervelend.
Als jij in de pauze van het werken in de frietkraam je ff vingert kom je dan klaar en heb je dan rode vlekken als je weer aan het werk gaat?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mja, zonder klaarkomen wordt mijn hoofd ook wel rood tijdens seks volgens mij. Dus het zegt eigenlijk niets.
Nee, dat vergt niet zoveel inspanning, dus waarom vlekken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als jij in de pauze van het werken in de frietkraam je ff vingert kom je dan klaar en heb je dan rode vlekken als je weer aan het werk gaat?
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat vergt niet zoveel inspanning, dus waarom vlekken?
Die theorie faalt gewoon.
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:39 schreef Godshand het volgende:
TS, heb je je vriendin wel klaar gekregen? Want als het wel lekker is, maar geen klaarkomen, dan verlangt ze er ook niet zo naar...
Misschien dat ze fake-te, maar daar kan je wel achter komen.
Gekreun en gehijg zonder rode vlekken in haar hals en/of gezicht, geen gezwollen lippen/tepels en geen "zweet"(mn op de rug) na het klaarkomen is gewoon fake gebrul en zal ik nog maar even doorlikken, en dan krijg je dat wel..
Als ze klaarkomt, het leuk vindt, zal ze vaker willen klaarkomen
Omdat individuele vrouwen veel diverser zijn dan jij met je boekjes en een beetje ervaring geleerd meent te hebben. En daar vermakelijk autoritair over spreekt.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:
Heerlijk toch. Zoveel vrouwen, zoveel handleidingen.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:47 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heerlijk toch. Zoveel vrouwen, zoveel handleidingen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:47 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heerlijk toch. Zoveel vrouwen, zoveel handleidingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |