lijkt me wel heel sterk, want ze doet heel lieve dingen, ik krijg cadeautjes ze zegt lieve dingen etcquote:
Schuldgevoelquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef Zwollenaertje het volgende:
[..]
lijkt me wel heel sterk, want ze doet heel lieve dingen, ik krijg cadeautjes ze zegt lieve dingen etc
Voor sommige wel en voor andere niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:11 schreef ovoxo het volgende:
Wat is dat nou met mannen en seks?
1-2x per week is meer dan genoeg
Ja weet ik, maar het is altijd mannen die er een 'probleem' van maken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor sommige wel en voor andere niet.
Niet waar, ik heb een vriendin gehad die boos werd als ik een keer geen zin hadquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het is altijd mannen die er een 'probleem' van maken.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:09 schreef Aneurysma het volgende:
Praat met haar erover. Moet kunnen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:09 schreef Aneurysma het volgende:
Praat met haar erover. Moet kunnen.
Nee. Dat is wat jouw aangeleerde stereotypes je vertellen te denken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mannen hebben nu eenmaal vaker een hoog libido dan vrouwen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, was meer een flauw grapje over het allicht vreemdgaan. Zelf wat meer energie insteken. Vrouwen zijn nu eenmaal meestal wat ingewikkelder dan mannen. Dus zal je het aanpakken moeten zodat je het uiteindelijk weer uitpakken kan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef Zwollenaertje het volgende:
[..]
doordat ze me afwijst? denk je?
Dan ben ik bij dezen een man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Schuldgevoel afkopen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef Zwollenaertje het volgende:
[..]
lijkt me wel heel sterk, want ze doet heel lieve dingen, ik krijg cadeautjes ze zegt lieve dingen etc
Oh nee hoor, m'n ex was ook zoquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Nee. Dat is wat jouw aangeleerde stereotypes je vertellen te denken.
daar ben ik het niet helemaal mee eens, soms werkt dat, maar op 9/10 situaties komen er alleen maar irritaties bij beide. zij wilt niet, ik wel. ik denk dat ze dan hard to get speelt om t spannend te maken. en dan is het ineens. Ik wil niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef Dven het volgende:
Maar serieus. Dat is wat veel vrouwen overkomt. Dan is de eerste hevige verliefdheid weg en spontaan verdwijnt ook alle geilheid. Geen probleem want je hoeft er zelf alleen maar wat meer moeite in te steken en je hebt ze zo weer druipend van verlangen.
Dus vanaf dag 1 draait jullie relatie om neuken en niet om liefde?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:05 schreef Zwollenaertje het volgende:
Hey iedereen
ik heb nu al bijna een halfjaar een relatie, we hadden in het begin 3-6 x seks per week!
Dan moet je niet zeggen dat het altijd de mannen zijn, want dat is niet zo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh nee hoor, m'n ex was ook zoen het zijn toch meestal echt de mannen.
Je ex is niet gelijk aan elke man. De meeste mannen zijn ook niet gelijk aan elke man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh nee hoor, m'n ex was ook zoen het zijn toch meestal echt de mannen.
Dan passen mannen zich maar aan (of vrouwen, maar in deze situatie is dat niet het geval)quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen hebben nu eenmaal vaker een hoog libido dan vrouwen.
Meestal dan, ook goed.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat het altijd de mannen zijn, want dat is niet zo.
Wat is de rede dat degene met het hoge libido zich moet aanpassen en niet de persoon met het lage libido?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dan passen mannen zich maar aan (of vrouwen, maar in deze situatie is dat niet het geval)
Waarschijnlijk heb ik dat fout beschreven dan, of het is verkeerd overgekomen. Ik hou ziels veel van haar, en zij van mij. Ik zie seks als een vorm van dichterbij elkaar komen, niet alleen als plezier en van ''t moet ff''quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:15 schreef MREn het volgende:
[..]
Dus vanaf dag 1 draait jullie relatie om neuken en niet om liefde?
Hoeft niet altijd. Ik zei toch 'of vrouwen, maar dat is niet het geval in deze situatie'quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is de rede dat degene met het hoge libido zich moet aanpassen en niet de persoon met het lage libido?
Euhm nee....quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:11 schreef ovoxo het volgende:
nee en neequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:18 schreef Kickstart het volgende:
slikt ze antidepressiva?
is ze aan de prikpil??
Dus ze slikt geen medicatie? Hebben jullie al wel speeltjes geprobeerd enzo of massageolie? Helpt ook wel.quote:
heb ik al meerdere keren aangegeven, maar waar valt over te praten? zij krijgt niet meer zin van een gesprek over seks.. ze kan r best wel doen, maar dan wordt t ook niet leuk voor haar. ik wil dat t van haar kan net zo veel als de mijne komt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:20 schreef Lithia het volgende:
Waarom kan je niet met haar hierover praten?
Maar waarom zou de persoon met het hoge libido zich moeten aanpassen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd. Ik zei toch 'of vrouwen, maar dat is niet het geval in deze situatie'
Neh.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:11 schreef ovoxo het volgende:
massage olie 2-in-1 van durex, vond ze een geweldig idee en het (leek) een kleine boost te geven maar daar blijft t bijquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:20 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dus ze slikt geen medicatie? Hebben jullie al wel speeltjes geprobeerd enzo of massageolie? Helpt ook wel.
Nou ja, dat je weet wat er aan de hand is, is het gewoon een lager libido, of is er stress of wat anders aan de hand?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef Zwollenaertje het volgende:
[..]
heb ik al meerdere keren aangegeven, maar waar valt over te praten? zij krijgt niet meer zin van een gesprek over seks.. ze kan r best wel doen, maar dan wordt t ook niet leuk voor haar. ik wil dat t van haar kan net zo veel als de mijne komt.
we hebben het er over gehad en kwamen tot de conclusie dat ze gewoon een veels te laag libido heeft ofzo..quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, dat je weet wat er aan de hand is, is het gewoon een lager libido, of is er stress of wat anders aan de hand?
Bij wat anders kan je daaraan werken, bij gewoon een lager libido houd het eigenlijk wel een beetje op.
Ja, je kan proberen het wat spannender te maken, deel fantasieen en doe wat met de fantasieen die beide leuk lijken, maar heeft iemand echt een lager libido maak jezelf dan niet blij met een dode mus.
Sorry, maar ik heb een paar keer nagekeken, maar ik zie nergens dat je het al 'meerdere keren' al hebt aangegeven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef Zwollenaertje het volgende:
[..]
heb ik al meerdere keren aangegeven, maar waar valt over te praten? zij krijgt niet meer zin van een gesprek over seks.. ze kan r best wel doen, maar dan wordt t ook niet leuk voor haar. ik wil dat t van haar kan net zo veel als de mijne komt.
Kortom, er is niets aan de hand, ze heeft gewoon niet zo vaak zin?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:25 schreef Zwollenaertje het volgende:
[..]
we hebben het er over gehad en kwamen tot de conclusie dat ze gewoon een veels te laag libido heeft ofzo..
En weet je ook hoe het dramatisch gedaald is of niet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:25 schreef Zwollenaertje het volgende:
[..]
we hebben het er over gehad en kwamen tot de conclusie dat ze gewoon een veels te laag libido heeft ofzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |