lijkt me wel heel sterk, want ze doet heel lieve dingen, ik krijg cadeautjes ze zegt lieve dingen etcquote:
Schuldgevoelquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef Zwollenaertje het volgende:
[..]
lijkt me wel heel sterk, want ze doet heel lieve dingen, ik krijg cadeautjes ze zegt lieve dingen etc
Voor sommige wel en voor andere niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:11 schreef ovoxo het volgende:
Wat is dat nou met mannen en seks?
1-2x per week is meer dan genoeg
Ja weet ik, maar het is altijd mannen die er een 'probleem' van maken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor sommige wel en voor andere niet.
Niet waar, ik heb een vriendin gehad die boos werd als ik een keer geen zin hadquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het is altijd mannen die er een 'probleem' van maken.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:09 schreef Aneurysma het volgende:
Praat met haar erover. Moet kunnen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:09 schreef Aneurysma het volgende:
Praat met haar erover. Moet kunnen.
Nee. Dat is wat jouw aangeleerde stereotypes je vertellen te denken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mannen hebben nu eenmaal vaker een hoog libido dan vrouwen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, was meer een flauw grapje over het allicht vreemdgaan. Zelf wat meer energie insteken. Vrouwen zijn nu eenmaal meestal wat ingewikkelder dan mannen. Dus zal je het aanpakken moeten zodat je het uiteindelijk weer uitpakken kan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef Zwollenaertje het volgende:
[..]
doordat ze me afwijst? denk je?
Dan ben ik bij dezen een man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Schuldgevoel afkopen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef Zwollenaertje het volgende:
[..]
lijkt me wel heel sterk, want ze doet heel lieve dingen, ik krijg cadeautjes ze zegt lieve dingen etc
Oh nee hoor, m'n ex was ook zoquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:13 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Nee. Dat is wat jouw aangeleerde stereotypes je vertellen te denken.
daar ben ik het niet helemaal mee eens, soms werkt dat, maar op 9/10 situaties komen er alleen maar irritaties bij beide. zij wilt niet, ik wel. ik denk dat ze dan hard to get speelt om t spannend te maken. en dan is het ineens. Ik wil niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:12 schreef Dven het volgende:
Maar serieus. Dat is wat veel vrouwen overkomt. Dan is de eerste hevige verliefdheid weg en spontaan verdwijnt ook alle geilheid. Geen probleem want je hoeft er zelf alleen maar wat meer moeite in te steken en je hebt ze zo weer druipend van verlangen.
Dus vanaf dag 1 draait jullie relatie om neuken en niet om liefde?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:05 schreef Zwollenaertje het volgende:
Hey iedereen
ik heb nu al bijna een halfjaar een relatie, we hadden in het begin 3-6 x seks per week!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |