quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:30 schreef megamandy het volgende:
Oja POP, zelfs op mijn werk moet een POP-plan makeneen schoenenwinkel
Denk dat ik gewoon opschrijf dat ik nog meer aan mijn frans ga werken, want dan kan ik een betere service geven aan al die walonen die zogenaamd geen nederlands en engels spreken/verstaan
Niet meteen zo F&F gaan doen he?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij geeft knijn snoepgoed en chips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Die zijn zo erg...ik deelde de haat van mijn Vlaamse ex daarin wel...komop zeg, ze verstaan het echt wel hoor!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:30 schreef megamandy het volgende:
Oja POP, zelfs op mijn werk moet een POP-plan makeneen schoenenwinkel
Denk dat ik gewoon opschrijf dat ik nog meer aan mijn frans ga werken, want dan kan ik een betere service geven aan al die walonen die zogenaamd geen nederlands en engels spreken/verstaan
En in het begin toen mijn frans helemaal weggezakt was vroeg ik dan of ze engels sprakenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zijn zo erg...ik deelde de haat van mijn Vlaamse ex daarin wel...komop zeg, ze verstaan het echt wel hoor!
Luilakquote:
Gewoon een beetje "Meh" wegens een hele dag over ditjes en datjes in het verschiet hebben. (Letterlijk dit en dat. Demonstratieve pronomina/aanwijzende voornaamwoorden.quote:
PostNL pakketdienst.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nog geen TD pakje binnen.
Wordt dat met de gewone post gebracht, of pakketservice oid?
Mijn black light topcoat heeft mijn nagellak een beetje paarser gemaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Tijd voor pauze, ik ga mijn nagels doen.
Ga je naar de Disco?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn black light topcoat heeft mijn nagellak een beetje paarser gemaakt.
Gelukkig is dit ook wel mooi, maar wist niet dat het zoveel invloed kon hebben op de kleur!
En volgensmij reed de pakketjesman net zomaar het huis voorbij.
Nee, maar bijquote:
Bij mijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, maar bijin huis hangen een paar blacklights en ik vind het zo leuk om dan die nagellak op te hebben.
Dit is de eerste keer dat ik eraan denk, ben benieuwd hoe goed het werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |