SC staat altijd openquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, er stonden geen tikfouten of iets dergelijks in de berichten.. En ze kon Fok! zelfs nog vinden.
Die was niet te missen neequote:Op donderdag 12 januari 2012 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zegt echt niets. Ik kan met mijn rete-zatte kop nog volledig spelfoutloze sms-jes typen.
De boodschap was vrij duidelijk lijkt me.
[..]
Addblocker?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
SC staat altijd openVooral de laatste dagen (schiet eens op jij!)
Fok doet wel heel raar, kan nog steeds niet quoten, smileys invoeren en dat soort dingen. Volgens mij refreshed hij ook niet meer automatisch
Hij had gewoon op moeten zouten voor jij wakker werd?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was dan ook wel in staat om aan te geven dat ik verder niks wilde hoor. Maar ik maak soms stomme beslissingen wanneer niet nuchterEn het was ook helemaal niet de bedoeling dat ie er vanochtend nog zou zijn
Dat vroeg ik vanmorgen ook al, nu snap ik waarom ze niet reageerdequote:
Ah..en hier zijn we aangekomen op de scheidslijn tussen mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:23 schreef MaJo het volgende:
Ik lees net dat Herman Bleker een vriendin heeft van 26, 32 jaar jonger dan hijwaarom?
![]()
Omdat het zo'n leuke man is natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:23 schreef MaJo het volgende:
Ik lees net dat Herman Bleker een vriendin heeft van 26, 32 jaar jonger dan hijwaarom?
![]()
Omdat (hij) het kanquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:23 schreef MaJo het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij had gewoon op moeten zouten voor jij wakker werd?
Kijk, jij denkt als een man.quote:
En moest je als vent een keer opzouten voordat ze wakker wordt, dan praat ze nooit meer met jequote:Op donderdag 12 januari 2012 18:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Dat vroeg ik vanmorgen ook al, nu snap ik waarom ze niet reageerde![]()
Ja, vanuit het perspectief van de vrouw kun je het ook bekijken. En dan snap ik het ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat het zo'n leuke man is natuurlijk.
Nou ja, addblockers zorgen op FOK! ervoor dat die dingen die bij jou niet meer werken, niet meer werken. Dus vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
En add blocker, waarom zou dat opeens zo zijn??
Dat heb ik vaker gehoordquote:
Ik zou het wel weten op zijn leeftijd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:23 schreef MaJo het volgende:
![]()
volgens mij vraagt ze zich af waarom ze opeens een addblocker zou hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, addblockers zorgen op FOK! ervoor dat die dingen die bij jou niet meer werken, niet meer werken. Dus vandaar mijn vraag. Zo ja, zonder FOK! uit in je addblocker, dan zou alles weer moeten werken
.
Ah. Dat weet ze beter dan ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
volgens mij vraagt ze zich af waarom ze opeens een addblocker zou hebben
Of ze heeft geen addblocker.,quote:
Browser met ingebouwde feature misschien?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
En add blocker, waarom zou dat opeens zo zijn??
Ah, en we zijn weer terug op de scheidslijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja mijn laptop is net overleden zit nu op iPod
Ja dan kan ik je ook niet helpenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja mijn laptop is net overleden zit nu op iPod
En om mezelf maar even te quoten, gezien de reacties op Twitter is het antwoord ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kan niets downloaden (als in nieuwsgroepen), krijg geen connectie naar Eweka, ik vraag me gelijk af of Ziggo de boel aan het blocken is geslagen
Bedoel je dat je op je ipod wel alles kuntquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Op mijn iPod werkt het juist allemaal best
Ja...quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bedoel je dat je op je ipod wel alles kunt
Ahquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja...
QEDmet net overleden bedoelde ik echt letterlijk vijf minuten geleden en mijn lader werkt niet meer...
Je weet toch, vrouwen zeggen nooit wat ze bedoelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bedoel je dat je op je ipod wel alles kunt
Ah, de alom bekende stationsfiets.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:59 schreef Etcetera het volgende:
http://www.bewaakterijwielstallingen.nl/fietsenverkoop.aspx
Interessant... 35 euro voor een engiszins befietsbare fiets, lijkt me wel handig voor in de stad
Tot iemand denkt 'hee dat is mijn gejatte fiets!' (ondanks dat ie in beslag genomen is door de gemeente...)quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:59 schreef Etcetera het volgende:
http://www.bewaakterijwielstallingen.nl/fietsenverkoop.aspx
Interessant... 35 euro voor een engiszins befietsbare fiets, lijkt me wel handig voor in de stad
Dan kan 'ie mooi met zijn aangifteblaadje die fiets op komen halen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tot iemand denkt 'hee dat is mijn gejatte fiets!' (ondanks dat ie in beslag genomen is door de gemeente...)
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tot iemand denkt 'hee dat is mijn gejatte fiets!' (ondanks dat ie in beslag genomen is door de gemeente...)
quote:Framenummer
Het zijn fietsen die door de Milieudienst van de gemeente in beslag zijn genomen. Van alle binnengekomen fietsen wordt het framenummer doorgegeven aan de politie om te checken of er ooit aangifte van diefstal is gedaan. Na één maand gaat de fiets de verkoop in.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het wel ga doen hoorquote:Van alle binnengekomen fietsen wordt het framenummer doorgegeven aan de politie om te checken of er ooit aangifte van diefstal is gedaan. Na één maand gaat de fiets de verkoop in.
08:30...vroeg...quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:09 schreef Etcetera het volgende:
Het is zo vroegal is vrijdag wel de enige dag dát ik kan
7:30 aanwezig zijn voor een volgnummer. Dat is 6:20 met de bus in mijn gevalquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kan 'ie mooi met zijn aangifteblaadje die fiets op komen halen.
Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar driekwart van de mensen doet geeneens meer aangifte als hun fiets wordt gestolen of vermist is.. en dan kan ik me toch voorstellen dat die er raar van op kijken als ze hem in de stad terug zien.quote:
Ja, dat is wel vroegquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
7:30 aanwezig zijn voor een volgnummer. Dat is 6:20 met de bus in mijn gevalJa, dat vind ik, nog steeds, vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |