quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:01 schreef Myraela het volgende:
Bwhehhehehe, heloef!
Ik zat op een oude youtube account en ik vond dit filmpje weer
Wie is dat?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:01 schreef Myraela het volgende:
Bwhehhehehe, heloef!
Je blijft wel lief hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:04 schreef Drommeldaris het volgende:
neger schuur die bil een betere TT?
Mensen die haten op deze TT
Ohh, nog niet eens een FOK!ker dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een dronken man op een oude FOK! meet. Die kwam liedjes zingen
jij altijdquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik jouw bil schuren dan?
Was een van de eerdere radio meets. Toen zat jij daar nog niet volgens mij.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
Myr waarom was ik daar niet bij
owquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was een van de eerdere radio meets. Toen zat jij daar nog niet volgens mij.
Hij komt de 28ste.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik wil ook een keer op pad met Monopoly
Moet je de 20ste komenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik wil ook een keer op pad met Monopoly
Utrechtquote:
Ik stel voor snel de meet te verplaatsen naar Groningen, goede centrale ligging, wonen al veel mensen die naar de meet gaan, dit, dat, party, hardquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar Utrecht is zo saaaaaaaaaaaai
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik stel voor snel de meet te verplaatsen naar Groningen, goede centrale ligging, wonen al veel mensen die naar de meet gaan, dit, dat, party, hard
en Udowuquote:
Zijn dat 2 verschillenden, of 1 meet met 2 groepen mensen (met overlap).quote:
dan kom ik nog steeds nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik stel voor snel de meet te verplaatsen naar Groningen, goede centrale ligging, wonen al veel mensen die naar de meet gaan, dit, dat, party, hard
Wat is in de buurt voor jou?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:15 schreef ook_gek het volgende:
Als er een keer een zuip meet in de buurt komt. Kom ik ook
Soms moet je eens gek doen. En kunnen users irl tegen me klagen
Dat laatste ja. In eerste instantie was het gewoon R49 meet, maar er kwamen steeds meer Udowu'ers bijquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dat 2 verschillenden, of 1 meet met 2 groepen mensen (met overlap).
Whut?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een sc vol Users die overal worden uitgekotst
Woon in scheveningen. Dus reken maar uitquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is in de buurt voor jou?
Oke oke, ik zal het rustig aandoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke oke, ik zal het rustig aandoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was geen grapje?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst
Afkorting.. Users Die Overal Worden Uitgekotstquote:
Ik snap dat het een afkorting wasquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Afkorting.. Users Die Overal Worden Uitgekotst
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap dat het een afkorting wasIk dacht dat het een grapje was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Willekeurige UDOWU banner van toen het nog leuk was daarzijn dat fokkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Willekeurige UDOWU banner van toen het nog leuk was daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zal Oerbeer maar niet op deze post wijzen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik was voor om een eigenquote:
Okee.quote:
Ach. toch niet zijn subforum. En anders stuur je die ban maar door naar mij, ik neem hem graag op me voor je.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Edit zijn naam dan ook even straks spytoolt die hierheen
Ik neem jou ook graag op mijquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach. toch niet zijn subforum. En anders stuur je die ban maar door naar mij, ik neem hem graag op me voor je.
Goed he.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:01 schreef Myraela het volgende:
Bwhehhehehe, heloef!
Kom je me zondag nog ophalen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik neem jou ook graag op mij
Natuurlijk haal ik je wel even op van Groningen CS waarna we naar het onbeperkte lopend buffet gaanquote:
Eindhovenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Natuurlijk haal ik je wel even op van Groningen CS waarna we naar het onbeperkte lopend buffet gaan
Ik moet je al in eindhoven billenkoek geven?quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:31 schreef SiIk het volgende:
Nouja, ik ga er weer vandoor. Nog even rondtouren in de omgeving vanmiddag, dan vanavond/vanacht feest, hele nacht doorgaan en om 5 uur de trein naar Stockholm
1 | http://fok.soulgp.com/achievements/achievements.php?str=you&20are&20finally&20awake |
Dude. Hij rendert zo'n tag:quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom werkt dit niet
[ code verwijderd ]
1 | [img]http://fok.soulgp.com/achievements/achievements.php?str=Finally Awake[/img] |
Faalhaas.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom werkt dit niet
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom werkt dit niet
[ code verwijderd ]
quote:
Ik moet er eigenlijk nog even over nadenken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Murdera PM / DM of typ hier ens ff heel je verhaal en idee over je portfolio site
Dan ga ik nu ff roken en koffie zuipen en dan lees ik het als ik terug ben
Dank je wel, ik nu ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een liedje in me hoofd wat er niet uitgaat
Tengo, tengo la camisa negra
Hier is het net droog geworden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
Zomaar gaat het opeens keihard regenen
Beter eet je s middags warm dan s avondsquote:
Als jij kookt wil ik best 's middags warm etenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter eet je s middags warm dan s avondsEn ik at ook wel eens kip kerrie in de middag
Heerlijk
Waar gaan we naar toe dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
Mensen die vanavond niet gaan uit eten.
Bedankt voor de uitnodigingquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
Mensen die vanavond niet gaan uit eten.
Ik vind de turqoise kleur niks. Maar de layout zo erachter vind ik wel vetquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef Myraela het volgende:
http://student.cmi.hro.nl/0817183/portfolio4/
Dit was mijn ideeetje.
Mijn lievelingskleur.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind de turqoise kleur niks. Maar de layout zo erachter vind ik wel vet
Hmm misschien een andere tint, of gradient. Dan ziet het er denk ik wel beter uit.quote:
Doe dat maar eensquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk nog even over nadenken.
Heb ik nog niet echt gedaan.
Hop, die loopband op Heloef.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:22 schreef heloef het volgende:
Oh tijd voor fitness so help me Gawd.
Stel je niet aanquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:22 schreef heloef het volgende:
Oh tijd voor fitness so help me Gawd.
+1, alleen beetje jammer dat bij mijn sportschool het alleen milfs zijn. Beetje jammer.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hop, die loopband op Heloef.
En even de vrouwen imponeren met je bankdruk skills
Imponeren in de sportschoolquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hop, die loopband op Heloef.
En even de vrouwen imponeren met je bankdruk skills
Ziet er goed uit hoor. Maar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef Myraela het volgende:
http://student.cmi.hro.nl/0817183/portfolio4/
Dit was mijn ideeetje.
+999.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor. Maar.
Maar.
Maar...
MAAR....![]()
![]()
SCHAAM JE, FRAMES. DAT KAN ECHT NIET MEER HOOR!
![]()
![]()
's Middags warm eten, bah. En al sie mensen hier in de buurt die 's ochtends hun rode kool met gehaktballen klaar staan te maken voor het middagetenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter eet je s middags warm dan s avondsEn ik at ook wel eens kip kerrie in de middag
heeeeeeerlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:41 schreef twi het volgende:
[..]
's Middags warm eten, bah. En al sie mensen hier in de buurt die 's ochtends hun rode kool met gehaktballen klaar staan te maken voor het middageten![]()
![]()
I know.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor. Maar.
Maar.
Maar...
MAAR....![]()
![]()
SCHAAM JE, FRAMES. DAT KAN ECHT NIET MEER HOOR!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben theetje doen bij vriendin
Tot later
+1.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Donderdag is nog nie voorbij
Dat doen ze toch alleen in een bejaarde tehuis?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:41 schreef twi het volgende:
[..]
's Middags warm eten, bah. En al sie mensen hier in de buurt die 's ochtends hun rode kool met gehaktballen klaar staan te maken voor het middageten![]()
![]()
Wat ga je gamen dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:50 schreef stefanhaan het volgende:
Nice
Onze school betaald mijn inschrijfgeld voor de GameJam 2012 27tm29 januari
Niks gamen, 48 uurs wedstrijd om een game te maken bij een themaquote:
Met een tquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:50 schreef stefanhaan het volgende:
Nice
Onze school betaald mijn inschrijfgeld voor de GameJam 2012 27tm29 januari
Met een dquote:
Tjahquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik doe 't ook regelmatig fout hoor, maar zó fout?
Good to hear!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:24 schreef l3east het volgende:
[..]
Not bad, moet minstens een 7 zijn
Nou, waar ga je me naartoe nemen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:36 schreef Murdera het volgende:
Ik kan wel weer eens een leuke date gebruiken.
Kom je mee naar Noorderslag vanavond?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:36 schreef Murdera het volgende:
Ik kan wel weer eens een leuke date gebruiken.
Ik was eigenlijk meer opzoek naar een vrolijke dame.quote:
Top, haal me maar om half zeven op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk meer opzoek naar een vrolijke dame.
Maar aangezien ik die niet echt ken, bioscoopje? Of zal ik je meenemen naar een romantisch diner bij kaarslicht, om dit af te sluiten met een wandeling over het strand, waarbij we elkaar in de laatste stralen van de ondergaande zon verliefd in de ogen kijken..
Kansloos, dan ga ik wel met Drommel naar Selah Suequote:Op donderdag 12 januari 2012 16:40 schreef Murdera het volgende:
Ik ben gewend om opgehaald en thuisgebracht te worden met de auto...
Selah Suequote:Op donderdag 12 januari 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Kansloos, dan ga ik wel met Drommel naar Selah Sue
Het is maar goed dat ik hier geen admin ben, want ik zou alle taalnazi's een permaban geven.*quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:41 schreef stefanhaan het volgende:
tis maar goed dat ik hier geen admin ben want ik zou alle taalnazi's permabannen.
Hoe laat ben je hier?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
NEEM MIJ MEEEEEEEE KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Groningen, uurtje of tweeëneenhalf?quote:
Go back to the zoo was echt bagger.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Met de toevoeging van de Belgische act Selah Sue is het programma van Eurosonic Air 2012 compleet. Op dit gratis toegankelijkepodium op de Grote Markt in Groningen presenteert Eurosonic Noorderslag op donderdag 12 en vrijdag 13 januari 2012 groots Europees muziektalent. Behalve Selah Sue treden op Eurosonic Air Krystl, The Asteroids Galaxy Tour, De Jeugd Van Tegenwoordig, Di-rect en Go Back To The Zoo op. Op beide dagen beginnen de concerten van Eurosonic Air om 20.00 uur.
De jeugd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Met de toevoeging van de Belgische act Selah Sue is het programma van Eurosonic Air 2012 compleet. Op dit gratis toegankelijkepodium op de Grote Markt in Groningen presenteert Eurosonic Noorderslag op donderdag 12 en vrijdag 13 januari 2012 groots Europees muziektalent. Behalve Selah Sue treden op Eurosonic Air Krystl, The Asteroids Galaxy Tour, De Jeugd Van Tegenwoordig, Di-rect en Go Back To The Zoo op. Op beide dagen beginnen de concerten van Eurosonic Air om 20.00 uur.
Vond ik ook, die had ik eerder op de vismarkt gezien. Overhypte dwddbands sowiesoquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Go back to the zoo was echt bagger.
Jeugd van tegenwoordig
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
Groningen, uurtje of tweeëneenhalf?
/edit: Oh, ik moet via Venlo zeg ik net. Uur of zes? Ben ik dan nog op tijd?
JE BENT ZELF EEN KANSLOZE MONGOOL DJVT KOMT KKHARDquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
De jeugd.Wat een kansloze mongolen zijn dat.
ja die waren echt vreselijk, hele publiek stond ook doodstil toenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vond ik ook, die had ik eerder op de vismarkt gezien. Overhypte dwddbands sowieso
Hier nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja die waren echt vreselijk, hele publiek stond ook doodstil toen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN KANSLOZE MONGOOL DJVT KOMT KKHARD
De wereld is weer plat jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Kansloos volk met kansloze liedjes.
Eens met deze manquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Kansloos volk met kansloze liedjes.
Ja, en ik vond er geen flikker aan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Heb je ze al eens live gezien murmur?
Ze waren hier op het bevrijdingsfestival vers manquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, en ik vond er geen flikker aan.
Geluid was slecht, ze kwamen niet goed uit hun woorden, het optreden was behoorlijk prut.
"vers"quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze waren hier op het bevrijdingsfestival vers man
Simpele stervelingen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die haten op vers
Mensen die niet de term verversen kennen
Mensen die niet djvt
En die was nog wel ouder dan 16?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet lief naar het barmeisje kijken om vervolgens de hele nacht met fikse korting bier te kunnen drinken
Niet snappen dat ieder mens dat is.quote:
Exact.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Zeg jij nu dat ik een simpele sterveling ben?
Welke chick?quote:
Vanaf nu sta je onder mijn niveauquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Impliceren dat ik op dat zelfde simpele niveau als jullie sta.
Denken dat je ook maar een haar beter bent.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Impliceren dat ik op dat zelfde simpele niveau als jullie sta.
Oh die.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh die.
Dat wordt een lastig verhaal gok ik.
Kom TC! Murmur en ik gaan je helpenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh die.
Heloef, ik kan niet wennen aan je UI, what happened to 2 pints of lager?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet snappen dat ieder mens dat is.
Vertel!quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh die.
Dit!quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kom TC! Murmur en ik gaan je helpen
Impliceren.quote:
Niet zomaar dingen aan nemen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:11 schreef heloef het volgende:
Ik heb in der posthistory zitten spitten, ze is nog niet over heen. Kortom ik hou het op een laag pitje.
Speciaal voor jou ga ik hem proberen terug te veranderen op mijn mobiel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heloef, ik kan niet wennen aan je UI, what happened to 2 pints of lager?
Kan je iets neuken loop je nog te janken.quote:
Jezus gast.quote:
Ik heb spierpijn, jij?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
Dat fitnessen viel nog redelijk mee trouwens.
Wie schat?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:58 schreef Myraela het volgende:
Ik vind sommige mensen zo ranzig.
Tot zover deze totaal nutteloze opmerking die ik gewoon even kwijt moest.
Yepquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was je gisterenavond nog in Rotterdam?
Welke fokker?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Yep
Viel niet tegen moet ik zeggen. Alleen er was wel 1 afzegger, dus het was iets eerder klaar.
Kwma nog een Fokker tegen hehe
dan gaan we met de FOK! knokploeg langsquote:
Dat hoeft ook weer niet, ze is gewoon triest, nasty en lelijk. En nasty.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan gaan we met de FOK! knokploeg langs
Daarom juist.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet, ze is gewoon triest, nasty en lelijk. En nasty.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
De FOK! knokploeg.![]()
Bestaande uit mij, Murdera, Drommel, en Stefanhaan z'n knuppel
Alsof jij vechtskills hebtquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:11 schreef Myraela het volgende:
Ik wil me graag aanmelden bij de knokploeg.
Ik zal binnenkort de inwijding even verrichtenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:11 schreef Myraela het volgende:
Ik wil me graag aanmelden bij de knokploeg.
Gister nog 200 kilo kuitoefening, ik schop je kapotquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ha
Je weet niet waar je het over hebt
Steriele witte ruimte.quote:
Ook een manier om te prikkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Met allesreiniger in de kut
Alsof jij mij ooit zou schoppenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gister nog 200 kilo kuitoefening, ik schop je kapot
Wat voor porno kijkt Heloef?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof jij mij ooit zou schoppen
Of heeft heloef zn porno met je gedeeld?
Onder de douche, jammer alleen dat alles wat stroever gaat wordenquote:
Vraag ik me ook af, tevens hoi allemaalquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor porno kijkt Heloef?
Niet de normale soort.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iets met vernedering en mishandeling, inclusief schoppenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar...quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee we willen je niet verpesten
Jij bent nog onschuldig
Huur de knokploeg inquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik leef nog!
En mijn buren doen nog steeds niet open.
Waarom moeten ze open doen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik leef nog!
En mijn buren doen nog steeds niet open.
Nee niet echt.quote:
Hehehe, dat kan ook.quote:
Omdat ze iets hebben dat van mij is. Ze zijn er dan al 48 uur niet, lijkt me sterk. Helemaal aangezien de lichten vaak aan zijn en de gordijnen iedere keer verschoven zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Waarom moeten ze open doen?
Misschien zijn ze er niet?
O, nu gaan we het krijgen.quote:
Alleen Beast hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, dat kan ook.
[..]
Omdat ze iets hebben dat van mij is. Ze zijn er dan al 48 uur niet, lijkt me sterk. Helemaal aangezien de lichten vaak aan zijn en de gordijnen iedere keer verschoven zijn.
[..]
O, nu gaan we het krijgen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
Zo bijzonder is mijn porno trouwens niet hoor.
Je hebt mij gevondenquote:
En 21 minuten lang. Too long, didn't listen, BORING!quote:
Dit boring noemen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:51 schreef twi het volgende:
[..]
En 21 minuten lang. Too long, didn't listen, BORING!
Mijn excuses, ik kan niet deelnemen aan een knokploeg.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:07 schreef Sinosappel het volgende:
De FOK! knokploeg.![]()
Bestaande uit mij, Murdera, Drommel, en Stefanhaan z'n knuppel
quote:
Ja omdat die kerel een retard is en hij dingen op zijn PC heeft draaien zodat hij er makkelijk op kan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit boring noemen.Skip de eerste 10 minuten die vent wordt keihard teruggepakt met naam, foto's, naaktfotos, pornosearches, berichten op datingsites enzovoort, enzovoort.
Dat gedeelte snap ik ook wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja omdat die kerel een retard is en hij dingen op zijn PC heeft draaien zodat hij er makkelijk op kan.
Zo makkelijk hack je een PC echt niet
Een nerd met een Mac, ik vond het ook teleurstellend.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:06 schreef geenvetzak het volgende:
you messed with the wrong nerd! wel jammer dat het een mac is
Een nerd heeft eerder mac of linux dan een windows PC. Nep nerds dat jullie zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Een nerd met een Mac, ik vond het ook teleurstellend.
Iemand die me geen nerd noemt, weer eens wat nieuws.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Een nerd heeft eerder mac of linux dan een windows PC. Nep nerds dat jullie zijn
Niet zo gek hoor.. het is namelijk op BSD gebaseerd, waardoor de meerderheid van alle Linux / BSD netwerk tooltjes (sniffers, spoofers, etc) na een recompile gewoon werken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:06 schreef geenvetzak het volgende:
you messed with the wrong nerd! wel jammer dat het een mac is
Mac is onnodig duur en nauwelijks aan te passen, dat zijn mijn grootste problemen ermee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Een nerd heeft eerder mac of linux dan een windows PC. Nep nerds dat jullie zijn
Je bent geen echte nerd rofl, iemand die wat HTML en css doet is meer een tryhard hobbyist.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand die me geen nerd noemt, weer eens wat nieuws.
Rofl dit dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:09 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Mac is onnodig duur en nauwelijks aan te passen, dat zijn mijn grootste problemen ermee.
Je kan met mac gigantisch veel, je weet het alleen nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor.. het is namelijk op BSD gebaseerd, waardoor de meerderheid van alle Linux / BSD netwerk tooltjes (sniffers, spoofers, etc) na een recompile gewoon werken.
De gebruiker bepaalt uiteindelijk wat je met een mac kan
Ja ach, alsof de gemiddelde Windows gebruiker wel weet wat hij met zijn PC kanquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:10 schreef stefanhaan het volgende:
Je kan met mac gigantisch veel, je weet het alleen niet
Ik heb het ook over andere mensen zeggen he.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent geen echte nerd rofl, iemand die wat HTML en css doet is meer een tryhard hobbyist.
True, vooral de wat oudere mensen niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:12 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ach, alsof de gemiddelde Windows gebruiker wel weet wat hij met zijn PC kan
Nog steeds duur en als je wilt upgraden mag je een compleet nieuwe kopen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je bent geen echte nerd rofl, iemand die wat HTML en css doet is meer een tryhard hobbyist.
[..]
Rofl dit dus
[..]
Je kan met mac gigantisch veel, je weet het alleen niet
Mensen die niet uit hun hoofd kennen hoe je een Div met volledige breedte en 25px hoogte altijd vast laat zitten aan de onderkant van de browser.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het ook over andere mensen zeggen he.
Maar goed dat zijn mensen die het al vreemd vinden dat je uit je hoofd weet hoe je een webpagina bouwt met een simpele div er in.
Beetje goeie nerd verdient met zijn baan genoeg om het te betalen, al dan niet krijgen van je werk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:14 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Nog steeds duur en als je wilt upgraden mag je een compleet nieuwe kopen!
Tegenwoordig heeft bijna iedereen een laptop.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:14 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Nog steeds duur en als je wilt upgraden mag je een compleet nieuwe kopen!
Oh haiquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mensen die niet uit hun hoofd kennen hoe je een Div met volledige breedte en 25px hoogte altijd vast laat zitten aan de onderkant van de browser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |