quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:01 schreef Myraela het volgende:
Bwhehhehehe, heloef!
Ik zat op een oude youtube account en ik vond dit filmpje weer
Wie is dat?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:01 schreef Myraela het volgende:
Bwhehhehehe, heloef!
Je blijft wel lief hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:04 schreef Drommeldaris het volgende:
neger schuur die bil een betere TT?
Mensen die haten op deze TT
Ohh, nog niet eens een FOK!ker dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een dronken man op een oude FOK! meet. Die kwam liedjes zingen
jij altijdquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik jouw bil schuren dan?
Was een van de eerdere radio meets. Toen zat jij daar nog niet volgens mij.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
Myr waarom was ik daar niet bij
owquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was een van de eerdere radio meets. Toen zat jij daar nog niet volgens mij.
Hij komt de 28ste.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik wil ook een keer op pad met Monopoly
Moet je de 20ste komenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik wil ook een keer op pad met Monopoly
Utrechtquote:
Ik stel voor snel de meet te verplaatsen naar Groningen, goede centrale ligging, wonen al veel mensen die naar de meet gaan, dit, dat, party, hardquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar Utrecht is zo saaaaaaaaaaaai
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik stel voor snel de meet te verplaatsen naar Groningen, goede centrale ligging, wonen al veel mensen die naar de meet gaan, dit, dat, party, hard
en Udowuquote:
Zijn dat 2 verschillenden, of 1 meet met 2 groepen mensen (met overlap).quote:
dan kom ik nog steeds nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik stel voor snel de meet te verplaatsen naar Groningen, goede centrale ligging, wonen al veel mensen die naar de meet gaan, dit, dat, party, hard
Wat is in de buurt voor jou?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:15 schreef ook_gek het volgende:
Als er een keer een zuip meet in de buurt komt. Kom ik ook
Soms moet je eens gek doen. En kunnen users irl tegen me klagen
Dat laatste ja. In eerste instantie was het gewoon R49 meet, maar er kwamen steeds meer Udowu'ers bijquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dat 2 verschillenden, of 1 meet met 2 groepen mensen (met overlap).
Whut?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een sc vol Users die overal worden uitgekotst
Woon in scheveningen. Dus reken maar uitquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is in de buurt voor jou?
Oke oke, ik zal het rustig aandoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke oke, ik zal het rustig aandoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was geen grapje?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst
Afkorting.. Users Die Overal Worden Uitgekotstquote:
Ik snap dat het een afkorting wasquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Afkorting.. Users Die Overal Worden Uitgekotst
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap dat het een afkorting wasIk dacht dat het een grapje was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Willekeurige UDOWU banner van toen het nog leuk was daarzijn dat fokkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Willekeurige UDOWU banner van toen het nog leuk was daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zal Oerbeer maar niet op deze post wijzen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik was voor om een eigenquote:
Okee.quote:
Ach. toch niet zijn subforum. En anders stuur je die ban maar door naar mij, ik neem hem graag op me voor je.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Edit zijn naam dan ook even straks spytoolt die hierheen
Ik neem jou ook graag op mijquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach. toch niet zijn subforum. En anders stuur je die ban maar door naar mij, ik neem hem graag op me voor je.
Goed he.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:01 schreef Myraela het volgende:
Bwhehhehehe, heloef!
Kom je me zondag nog ophalen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik neem jou ook graag op mij
Natuurlijk haal ik je wel even op van Groningen CS waarna we naar het onbeperkte lopend buffet gaanquote:
Eindhovenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Natuurlijk haal ik je wel even op van Groningen CS waarna we naar het onbeperkte lopend buffet gaan
Ik moet je al in eindhoven billenkoek geven?quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:31 schreef SiIk het volgende:
Nouja, ik ga er weer vandoor. Nog even rondtouren in de omgeving vanmiddag, dan vanavond/vanacht feest, hele nacht doorgaan en om 5 uur de trein naar Stockholm
1 | http://fok.soulgp.com/achievements/achievements.php?str=you&20are&20finally&20awake |
Dude. Hij rendert zo'n tag:quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom werkt dit niet
[ code verwijderd ]
1 | [img]http://fok.soulgp.com/achievements/achievements.php?str=Finally Awake[/img] |
Faalhaas.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom werkt dit niet
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom werkt dit niet
[ code verwijderd ]
quote:
Ik moet er eigenlijk nog even over nadenken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Murdera PM / DM of typ hier ens ff heel je verhaal en idee over je portfolio site
Dan ga ik nu ff roken en koffie zuipen en dan lees ik het als ik terug ben
Dank je wel, ik nu ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een liedje in me hoofd wat er niet uitgaat
Tengo, tengo la camisa negra
Hier is het net droog geworden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
Zomaar gaat het opeens keihard regenen
Beter eet je s middags warm dan s avondsquote:
Als jij kookt wil ik best 's middags warm etenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter eet je s middags warm dan s avondsEn ik at ook wel eens kip kerrie in de middag
Heerlijk
Waar gaan we naar toe dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
Mensen die vanavond niet gaan uit eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |