Tuurlijk wel, bench meequote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
Kamperland!
en zonder hond, want anders kunnen we nog niks doen..
oh naar zunne zwarte vriendje...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:28 schreef FUFR het volgende:
Neeltje Jans: Misschien.
Hond in Bench; hondloos hok gehuurd.
anders zit ie de hele dag in de bench, hoeft ie thuis ok nie.
hij gaat naar P en i.
jah, hij mist m als ie m even niet heeft gezien.quote:
terug naar je rootsquote:
quote:
Komende week dus nog 15 euro opbellenquote:Het resterende tegoed in januari bedraagt: ¤ 14,71
Je starttegoed deze maand was ¤ 30,21
Nee hoor, housesletje. ik heb jouw updates op ALLES staan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:32 schreef febster het volgende:
En Fufr, zit je verdomme te F5'en op mijn FB, damn.
Ja mentor, ik zal een goede padawan zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee hoor, housesletje. ik heb jouw updates op ALLES staan.
zo kan ik je een beetje volgen ende van adviesch voorzien
moehahaha!
Ja raar he, bellen met een telefoonquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:32 schreef febster het volgende:
Bellen met een telefoon, wie doet dat nog.
Ik hou helemaal niet zo van bellenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja raar he, bellen met een telefoon.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik was cynischquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef r8v2 het volgende:
[..]
obey you mustquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:58 schreef febster het volgende:
[..]
Ja mentor, ik zal een goede padawan zijn.
Apres-ski vind ik ook niks aan, ga dan liever met een boek op de bank hangen...quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:48 schreef FUFR het volgende:
klinkt goed Inu, zelf ben ik niet zo van de kou, de ski en de apres-ski..
Alsnog vervelend... gecondoleerdquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:49 schreef FUFR het volgende:
Kom er gisteren achter dat bij dat sterfgeval op de boschdijk familie is betrokken
Familie waar ik niet mee omga, uiteraard..
dank maar onnodig. heb m 33 jaar geleden voor het laatst gezienquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Apres-ski vind ik ook niks aan, ga dan liever met een boek op de bank hangen...
[..]
Alsnog vervelend... gecondoleerd
wait we must...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |