Nee, alleen wat mee gedaan voor mn scriptiequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:31 schreef febster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je oud-Noors had gestudeerd ofzo.
kijk op buienradarquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:25 schreef FUFR het volgende:
nou hier niet hoor, het regent hier behoorlijk
Nog steeds ja...quote:
ik voel aan mn hoofdquote:
Jij?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:40 schreef FUFR het volgende:
wie houdt er hier van bowlen en chinees eten?
Ikke! Altijd leuk een keer!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:40 schreef FUFR het volgende:
wie houdt er hier van bowlen en chinees eten?
JA! jij gaat in mijn plaats!!!!quote:
Nee, ik kan nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:48 schreef FUFR het volgende:
ik mag zaterdag bowlen met de familie (Frau kant, of course) en daarna naar de chinees. ik dacht misschien wil iemand in my place
je moet!!! je kunt me niet in de steek laten!!quote:
Krijg je daar dan ook een fatsuit bij?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:48 schreef FUFR het volgende:
ik mag zaterdag bowlen met de familie (Frau kant, of course) en daarna naar de chinees. ik dacht misschien wil iemand in my place
ja maar skatje, die heb jij toch helemaal niet nodig?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Krijg je daar dan ook een fatsuit bij?
Nee, mijn vet zit verdeeld omdat ik zo lang ben, mn buik kan niet tippen aan de jouwequote:Op donderdag 19 januari 2012 10:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar skatje, die heb jij toch helemaal niet nodig?
ik can make that changequote:Op donderdag 19 januari 2012 10:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, mijn vet zit verdeeld omdat ik zo lang ben, mn buik kan niet tippen aan de jouwe
wat schuift het?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
je moet!!! je kunt me niet in de steek laten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |