SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:25 schreef Skillstorm het volgende:
Wtf?..Ach, ik kan Blood on Ice niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Heb hem vandaag gehaald.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, wat is die Gauldur Chain makkelijk op het einde als je goed bent in stealth en archery![]()
Zijn Elder Dragons een stap voor Ancient?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben intussen lvl 38, maar een elder dragon is me nog een maatje te groot met zijn vuur.
Ik kon met mijn boogje nauwelijks schade doen bij 'em.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Zijn Elder Dragons een stap voor Ancient?
Ik vermoord ze en ze kunnen niet eens een aanval doen, omdat impact ze stunned... liggen nu 3 dode Elder Dragons in Winterhold
Ward spell!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kon met mijn boogje nauwelijks schade doen bij 'em.En zijn vuur maakte me gelijk half dood.
Ja ik ook, had tot dat moment een +44 health necklace om, maar aangezien Gauldur ook +30 stam en magicka geeft wilde ik wel 14 health opofferen... ookal gebruik ik nooit manaquote:
Elemental protectionquote:
Mja, heel soms dan... ik heb enorm veel healpots bij altijdquote:
je bent kutquote:Op zondag 15 januari 2012 22:24 schreef Nezhi het volgende:
Net mijn zesde assassin vermoord.![]()
Zou niet weten waardoor ze komen x)
Die gebruik ik nooit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |