Ja, ik moest ook even zoekenquote:
Briljant! ik lig helemaal dubbel.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:29 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Nee joh, daar heeft Sven helemaal geen tijd voor want hij is een man van de Wetenschap![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef DAARHEID het volgende:
iPhone is out. Svendroid is in![]()
[ afbeelding ]
Layer met Sven selecteren en dan Edit--> Transform--> Scale...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:41 schreef Gwywen het volgende:
Even een technische vraag: als ik Sven inplak in een ander plaatje in Photoshop is hij veel te groot, hoe krijg ik 'm kleiner? (kun je dat in photoshop aanpasssen of zo, ik neem aan van wel? Heb hier de photoshopbijbel voor me liggen maar kan de oplossing niet vinden)
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:41 schreef Gwywen het volgende:
Even een technische vraag: als ik Sven inplak in een ander plaatje in Photoshop is hij veel te groot, hoe krijg ik 'm kleiner? (kun je dat in photoshop aanpasssen of zo, ik neem aan van wel? Heb hier de photoshopbijbel voor me liggen maar kan de oplossing niet vinden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe hopelijk betekent jouw snelle reactie dat je druk bezig bent met een creatiequote:Op woensdag 18 januari 2012 20:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Layer met Sven selecteren en dan Edit--> Transform--> Scale...
Inderdaad, weer eentje af...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Hehehe hopelijk betekent jouw snelle reactie dat je druk bezig bent met een creatie
quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Inderdaad, weer eentje af...![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar dat is echt toeval... Was er gisteravond laat al aan begonnen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:52 schreef DAARHEID het volgende:
[..]Gaaf! En tegelijk eentje met Tom Cruise gemaakt!
Zou HeaN82 wel beseffen dat dankzij hem een aantal mensen zo geleidelijk aan hun sociale contacten kwijtraken en in een sociaal isolement dreigen te glijden?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt toeval... Was er gisteravond laat al aan begonnen...
Uhm....quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:59 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Zou HeaN82 wel beseffen dat dankzij hem een aantal mensen zo geleidelijk aan hun sociale contacten kwijtraken en in een sociaal isolement dreigen te glijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |