Erg he! Ik durf bijna niet meer weg van m'n pc joh, want dan mis ik zoveel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga even werken en jullie zijn gelijk 7 topics verder
Ik ga me heul niet schuldig voelen omdat ik een leven hebquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
Ik voelde mij eerst ook schuldig. Zo van ooooh ik heb echt al in veel topics niets meer gepost
Ik ook alleen maar in pauzesquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga me heul niet schuldig voelen omdat ik een leven heb![]()
Nee hoor.
Ik kan gewoon niet fokken op m'n werk, denk dat dat scheelt.
Ben vanmorgen om 11 uur de deur uit gegaan en net terug, dat is ook een heule lange tijd.
Was uit eten met m'n collega's
Forever alonequote:Op woensdag 11 januari 2012 23:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nu helemaal niks meer wat me bezighoud dus fokken all day long
Ik zeg DOEN!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Kak, ik heb echt een mooi stuk muur over voor een rek.
Mwehehequote:Op woensdag 11 januari 2012 23:38 schreef Mss het volgende:
Ik ga over twee weken op verkansie en ik mag mijn aaiphone van mijn vriend niet meenemen.
Hij vindt dat dat ding al mijn aandacht opslurpt endezoquote:
Gewoon niet meenemen en de afspraak maken dat als je over je aaifoon begint dat je dan moet batsenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij vindt dat dat ding al mijn aandacht opslurpt endezo. En ik dacht echt van 'NEINZ'.
Toen we van de zomer weg waren wilde hij perse een laptop mee hebben.
Goeden deal! Ik zou het wel echt een raar idee vinden om een week lang niet te kunnen mailen en smsen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gewoon niet meenemen en de afspraak maken dat als je over je aaifoon begint dat je dan moet batsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |