Biologie. Masterscriptie over gedrag van goudvissen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft hij voor een studie gedaan, die Kist?
Wist niet dat zulke types nog bestonden voordat ik een paar dagen terug het filmpje van Kist en de BBC zagquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand dat filmpje al gezien van het interview met Kist en Dekker van de BBC van gisteren?
Kist had een vertaler bij zich omdat hij geen woord Engels verstaat![]()
Deze vraag kan dan ook gemakkelijk beantwoord worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft hij voor een studie gedaan, die Kist?
BBCquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:25 schreef hiburg het volgende:
Geweldig dat interview met Kist (vooral dat ie in het Nederlands gaat antwoorden in de microfoon) !
Intussen is het 3-1 voor Winstanley.
Wel vreemd dat Eurosport deze laatste partij niet uitzendt, zit nu weer via een stream te kijken.
He, de BBC zendt het pas vanaf 00:20 uur of zo uit, zijn samenvattingen. Nu is het nog live.quote:
Adams - Hankey zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef Szura het volgende:
Adams - O'Shea
Harms - Jennings
Hankey - Atkins
Kist - Winstanley/Norris
Vergeleken met de PDC is dit amateurniveauquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:36 schreef tja77 het volgende:
Maakt me niet zoveel uit wie er wint, zolang het maar niet Adams is.
En die fat chick van Hankey, komt ook mijn strot uit.
edit: In de OP van dit topic staat, dat dit het WK voor amateurs is. Maar dit zijn toch gewoon profs? Althans het gros is prof toch?
De eerste die het zietquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:36 schreef tja77 het volgende:
Maakt me niet zoveel uit wie er wint, zolang het maar niet Adams is.
edit: In de OP van dit topic staat, dat dit het WK voor amateurs is. Maar dit zijn toch gewoon profs? Althans het gros is prof toch?
Ja en nee. Is meer met bestuurswerk bezig voor het darten dan hij echt pijltjes aan het gooien is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Is De Ruiter gestopt met darten?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Is De Ruiter gestopt met darten?
quote:Niels de Ruiter
@180deRuiter The Netherlands - Nieuwegein
Director Dutch Darts Association
http://www.ndbdarts.nl
Wat is er mis met Fordham dan? Omdat hij dikker is en tattoos heeft? Aan datquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:32 schreef Ninedarts het volgende:
grote deel amateurs ja
Ik heb nog vorige week donderdag tegen Wesley Harms gespeeld in de competitie, 1 dag voordat hij naar Lakeside ging. Ik speel wel Eredivisie Noordholland maar ik ben ook een amateur
Maar in mijn ogen is Lakeside opstapje naar PDC...
Je kan in de schijnwerpers komen via Lakeside en dat is wat Wesley Harms nu doet...(ik ken hem al ong 7 jaar via darten)
Ben nu benieuwd wat voor aanbiedingen
Wesley Harms krijgt na Lakeside....
Hij is wel goede reclame voor de dartwereld ipv Fordham zeg maar....
Als je dat al dik vindt...quote:Op donderdag 12 januari 2012 07:36 schreef tja77 het volgende:
Die dikke met die bril die gisteren de hele tijd hysterich zat te juichen. Of is dat iemand anders z'n chick?quote:
Dat is z'n moeder.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die dikke met die bril die gisteren de hele tijd hysterich zat te juichen. Of is dat iemand anders z'n chick?
Die echtgenotes zijn zo lelijk dat ze op mijn moeder lijken. En die is 72quote:
Tong. Onderneem actie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die echtgenotes zijn zo lelijk dat ze op mijn moeder lijken. En die is 72
Ze moeten meer 69 gooienquote:
Toon Greebe weer terug naar de PDC!?!?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef Szura het volgende:
http://www.dartfreakz.nl/(...)ofdnieuws&Itemid=675
Oa Tony West
Harms zou zo bij PDC meekunnen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:53 schreef Nober het volgende:
Ben ik de enige die zowel Jennings als Harms pas sinds dit WK kennen?
Valt wel mee, die Jennings is gewoon te vergelijken met Paul Hogan die toen van Klaasen verloor.quote:
Joh, ik bedoelde die D16 op t eind....quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Valt wel mee, die Jennings is gewoon te vergelijken met Paul Hogan die toen van Klaasen verloor.
kwartfinale.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Boer Harms, wie is deze?
Hoeveelste ronde is dit?
Hij rekende ook verkeerd volgens mij.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:26 schreef Nober het volgende:
Dacht dat ie voor triple 13 zou gaan na die 3 score.
En ook Norris of Kistquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef borisz het volgende:
Harms zien we iig 2x terug op de GSOD.
Waar was dat precies ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij rekende ook verkeerd volgens mij.
132 - bull. Toen gooide hij 3, dus 79 over. Hij ging toen voor t20 in plaats van t13.quote:
Hij mikte gewoon op de enkele 20 want hij had geen zin meer in triples.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
132 - bull. Toen gooide hij 3, dus 79 over. Hij ging toen voor t20 in plaats van t13.
Ok, dat was bij Harms ? Kan het me even niet meer herinneren, kijk het nog wel even terug.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
132 - bull. Toen gooide hij 3, dus 79 over. Hij ging toen voor t20 in plaats van t13.
Je bent de laatste 6 pijlen van Harms al vergeten?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef hiburg het volgende:
[..]
Ok, dat was bij Harms ? Kan het me even niet meer herinneren, kijk het nog wel even terug.
Wow, echt een groot verschil met PDC eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef borisz het volgende:
87.39 voor Harms tegenover 85.86 voor Jennings
4-3 achter in sets.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Dat kutkind van Jennings... 'Forget it!' als je vader 3 bad darts gooit, omg...
Kinderen hebben nog meer kennis van darts.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
4-3 achter in sets.
2-1 achter in legs.
Je tegenstander op 132, jij niet op een finish.
Goed gezien van die kinderen.
Deta Hedmen toch ook eens een keer op UK Open van Aaron Turner?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Dobromyslova heeft bij de PDC van mannen gewonnen.
Ok, weet het alweer, ik dacht dat je eerder in de partij bedoelde. Maar nu de volgende, volgens mij wordt dat een knaller...quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent de laatste 6 pijlen van Harms al vergeten?
Alsof O'Shea dat niveau zal halen, we zien 't zaterdag wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef hiburg het volgende:
Ik vrees het ergste voor Harms, dit niveau haalt ie volgens mij nog niet.
O'Shea gooit beter dan Harms vind ik, tot nu toe. Maar we zien wel inderdaad, het is vaak toch niet te voorspellen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof O'Shea dat niveau zal halen, we zien 't zaterdag wel.
O'Shea heeft zich opgepompt voor deze match.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef hiburg het volgende:
Ik vrees het ergste voor Harms, dit niveau haalt ie volgens mij nog niet.
Neuh dat geloof ik niet. O'Shea weet dat dit DE kans is om de Lakeside te winnen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:39 schreef wdn het volgende:
[..]
O'Shea heeft zich opgepompt voor deze match.
Best kans dat hij de volgende match iets over zich krijgt als van "Van Adams heb ik gewonnen dus ik win alles" en dat het dan mis gaat...
Inderdaad, maar wel erg sterk van O'Shea. Denk niet Harms veel kans maakt maar we blijven hopen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Adams is een beetje overdreven blij
?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef Nober het volgende:
Darryl Fitton en Gary Robson, landverraders!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:20 schreef nightfall het volgende:
zo, die hondenkop ligt eruit, wat een geitewollensok vind ik dat met ze'n gekleurde jampotglazen, telefoon en zakmes aan de riem en ze'n gespeelde huiselijke gezelligheid op het podium. oprotten
Net nog even teruggekeken op de bbc, maar inderdaad rekende hij volgens mij niet verkeerd maar gooide hij gewoon een enkele 20 omdat Jennings toch niet op een finish stond. Het was nogal even verwarrend want de commentator rekende ook verkeerd: die dacht dat hij na 2 pijlen 28 had gegooid ipv 53 , maar hij gooide wel degelijk een bull met zijn eerste pijl. Commentator was Tony Green overigens die maakt volgens mij zelden een fout bij het commentaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij mikte gewoon op de enkele 20 want hij had geen zin meer in triples.
Adams zou toch niet overstappen. De PDC heeft de pik op hem...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:14 schreef nightfall het volgende:
..adams mogen ze houden, die krijgt als troost een human nature afritsbroek van de anwb
en Kist/Norris en Atkins als hij Hankey verslaatquote:1. Scott Waites
2. James Wade
3. Steve Beaton
4. Wayne Jones
5. Adrian Lewis
6. Mark Webster
7. Gary Anderson
8. Terry Jenkins
9. John Part
10. Phil Taylor
11. Wes Newton
12. Paul Nicholson
13. Brendan Dolan
14. Michael van Gerwen or James Hubbard
15. Dean Winstanley
16. Jan Dekker
17. Martin Phillips
18. Ted Hankey
19. Mark Walsh
20. Kevin Painter
21. Simon Whitlock
22. Andy Hamilton
23. Wesley Harms
24. Tony O'Shea
Alsof Hankey goed is. Die zakt bij de PDC keihard door het ijs.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:13 schreef nightfall het volgende:
ik hoop nu toch echt dat hankey en O'Shea overstappen, eigenlijk sucked het gewoon dat er 2 bonden zijn, ik wil de beste tegen elkaar zien spelen, niet verdeeld over 2 bonden.
Bij de PDC zie je de beste van de wereld al tegen elkaar spelen. Daar kan een Hankey helemaal niks aan doen met zijn matige spel. (gemiddelen van rond de 85)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:13 schreef nightfall het volgende:
ik hoop nu toch echt dat hankey en O'Shea overstappen, eigenlijk sucked het gewoon dat er 2 bonden zijn, ik wil de beste tegen elkaar zien spelen, niet verdeeld over 2 bonden.
Alleen maar Nederlanders uit de BDO.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 06:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en Kist/Norris en Atkins als hij Hankey verslaat
Zijn over het algemeen jonge (of anders geen veteranen) die de overstap maken, en die zich aanpassen aan het niveau. Hankey kan dat echt niet meer aan. Die gaat niet stelselmatig 95+ gooien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:16 schreef nightfall het volgende:
je ziet als spelers overstappen dat ze eerst een jaartje nodig hebben om aan het niveau te wennen, ik denk dat hankey daar echt wel in meekan
net gelezen, wat een baasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:21 schreef borisz het volgende:
http://www.nu.nl/column-vrijdag/2714057/wazegtie.html
Hankey kan incidenteel van een PDC topper winnen, maar hij kan absoluut niet omgaan met het publiek. Bij de PDC zou hij niet verder komen dan de top 30. Beter blijft hij bij de BDO.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:12 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof Hankey goed is. Die zakt bij de PDC keihard door het ijs.
Blijft altijd erg vermakelijke TVquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hankey kan incidenteel van een PDC topper winnen, maar hij kan absoluut niet omgaan met het publiek.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof Hankey goed is. Die zakt bij de PDC keihard door het ijs.
Net als al die anderen, zelfs degenen die veel minder presteerden bij de BDO, die overgestapt zijn zeker?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij de PDC zie je de beste van de wereld al tegen elkaar spelen. Daar kan een Hankey helemaal niks aan doen met zijn matige spel. (gemiddelen van rond de 85)
Mannen als Wade, Taylor, Lewis, Anderson, en in mindere mate op dit moment van Barneveld zijn gewoon net een stukkie beter dan Hankey en ook O'shea. O'shea zou zich nog wel in de top 8 kunnen nestelen (met wat mazzel) Maar Hankey, zal finaal door het ijs zakken, en alle geloofwaardigheid van zijn gimmick tot lachertje doen veranderen.
Als je dan ziet dat bijvoorbeeld een John Henderson, die echt totaal niets bijzonders is en ook niet was toen hij nog bij de BDO zat, in een jaar tijd bij de PDC al 40.000 pond pakt, dan ben je een dief van je eigen portemonnee als je bij de BDO blijft hangen, zeker als je al pro bent zoals Hankey.quote:Rank Player Country Prize
1 Martin Adams England £107,572
2 Dean Winstanley England £47,620
3 Scott Waites England £35,275
4 Ross Montgomery Scotland £18,187
5 Gary Robson England £17,352
6 Jan Dekker Holland £15,436
7 Martin Phillips Wales £14,050
8 Stephen Bunting England £11,575
9 Ted Hankey England £11,116
10 John Walton England £10,748
11 Robbie Green England £10,718
Heeft natuurlijk verder geen sponsors en doet ook geen demonstraties ofzo...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Dus Hankey is pro en strijkt 11.000 pond op. Hij kan beter een uitkering trekken
Inderdaad. Die 20 kilo aan ringen, daar is Mervin King ook allang van afgestapt bij de PDC. Adams blijft daar maar wat in hangen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:20 schreef nightfall het volgende:
zo, die hondenkop ligt eruit, wat een geitewollensok vind ik dat met ze'n gekleurde jampotglazen, telefoon en zakmes aan de riem en ze'n gespeelde huiselijke gezelligheid op het podium. oprotten
Ik zou BBC1 proberen om 15:30 uur NL tijd en om 19:00 zend Eurosport ook een halve finale uit, maar dat is niet live.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:38 schreef Ninedarts het volgende:
Wesley Harms dus morgen om 17.00
Maar het word dus nergens uitgezonden??
Dus weer via live stream??
Of zie ik het verkeerd?
Ik zag een tweet van Paul Nicholson voorbij komen en toen was ik op de hoogte dat Anastasia had gewonnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:55 schreef Nober het volgende:
Dobromyslova 2-1 Hedman
Wist niet dat die finale al geweest was.
Eurosport zond hem gisteren uit na de partij van Hankey. Met een prima 90 finish (20, 20, bull) won ze de wereldtitelquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:55 schreef Nober het volgende:
Dobromyslova 2-1 Hedman
Wist niet dat die finale al geweest was.
Ja maar Kist moet eerst, Ik wil Wesley Harms zien en die speelt dus om 6 uur savonds,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zou BBC1 proberen om 15:30 uur NL tijd en om 19:00 zend Eurosport ook een halve finale uit, maar dat is niet live.
15.30: Kist-Hankeyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:58 schreef nightfall het volgende:
hoelaat begint het nou?, ik vind het allemaal maar onduidelijk
thanxquote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
15.30: Kist-Hankey
18.30: O'Shea-Harms
Niet heel onduidelijk.
Onze tijd?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
15.30: Kist-Hankey
18.30: O'Shea-Harms
Niet heel onduidelijk.
Ik denk dat dat een juiste aanname isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neem niet aan Aziatische tijd.
Haha, en die gast is pas 18 jaar... veel sterkte de komende 50 jaar.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:40 schreef Keano het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die: WAAAAAAANNNN..hundreddddd gast
Marco Meijer heeft tot nu toe elke wedstrijd van Kist gecalledquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, en die gast is pas 18 jaar... veel sterkte de komende 50 jaar.
Gaat die Nederlander trouwens ook callen of is dat niet eerlijk?
Waar gooi jij ergens??quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:30 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ja maar Kist moet eerst, Ik wil Wesley Harms zien en die speelt dus om 6 uur savonds,
Ik heb nog tegen hem gespeeld vorig week in competitie dus ik zie het graag spelen en winnen!!!
Dat gaat dus stream ESPN worden!!
Ook de reactie van Hankey gezien ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:36 schreef Nober het volgende:
De halve finalisten moet een contract ondertekenen om te voorkomen dat ze naar de PDC gaan.
Jupquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Was Kist die gast met dat goed woordje engels?
concentratie denk ik, collin monk heeft dat ook, van gerwen staat helemaal met ze'n bek openquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat doet die kist met zijn mond als hij gooit joh.
Nee, wat zei die?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook de reactie van Hankey gezien ?
BBC1quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:05 schreef Slobeend het volgende:
Jongens, waar is het te zien? Kan geen link vinden en Eurosport faalt ook weer eens met zijn wintersporten.
BBC 1quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:05 schreef Slobeend het volgende:
Jongens, waar is het te zien? Kan geen link vinden en Eurosport faalt ook weer eens met zijn wintersporten.
Wintersportquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:05 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |