Biologie. Masterscriptie over gedrag van goudvissen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft hij voor een studie gedaan, die Kist?
Wist niet dat zulke types nog bestonden voordat ik een paar dagen terug het filmpje van Kist en de BBC zagquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand dat filmpje al gezien van het interview met Kist en Dekker van de BBC van gisteren?
Kist had een vertaler bij zich omdat hij geen woord Engels verstaat![]()
Deze vraag kan dan ook gemakkelijk beantwoord worden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft hij voor een studie gedaan, die Kist?
BBCquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:25 schreef hiburg het volgende:
Geweldig dat interview met Kist (vooral dat ie in het Nederlands gaat antwoorden in de microfoon) !
Intussen is het 3-1 voor Winstanley.
Wel vreemd dat Eurosport deze laatste partij niet uitzendt, zit nu weer via een stream te kijken.
He, de BBC zendt het pas vanaf 00:20 uur of zo uit, zijn samenvattingen. Nu is het nog live.quote:
Adams - Hankey zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef Szura het volgende:
Adams - O'Shea
Harms - Jennings
Hankey - Atkins
Kist - Winstanley/Norris
Vergeleken met de PDC is dit amateurniveauquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:36 schreef tja77 het volgende:
Maakt me niet zoveel uit wie er wint, zolang het maar niet Adams is.
En die fat chick van Hankey, komt ook mijn strot uit.
edit: In de OP van dit topic staat, dat dit het WK voor amateurs is. Maar dit zijn toch gewoon profs? Althans het gros is prof toch?
De eerste die het zietquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:36 schreef tja77 het volgende:
Maakt me niet zoveel uit wie er wint, zolang het maar niet Adams is.
edit: In de OP van dit topic staat, dat dit het WK voor amateurs is. Maar dit zijn toch gewoon profs? Althans het gros is prof toch?
Ja en nee. Is meer met bestuurswerk bezig voor het darten dan hij echt pijltjes aan het gooien is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Is De Ruiter gestopt met darten?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Is De Ruiter gestopt met darten?
quote:Niels de Ruiter
@180deRuiter The Netherlands - Nieuwegein
Director Dutch Darts Association
http://www.ndbdarts.nl
Wat is er mis met Fordham dan? Omdat hij dikker is en tattoos heeft? Aan datquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:32 schreef Ninedarts het volgende:
grote deel amateurs ja
Ik heb nog vorige week donderdag tegen Wesley Harms gespeeld in de competitie, 1 dag voordat hij naar Lakeside ging. Ik speel wel Eredivisie Noordholland maar ik ben ook een amateur
Maar in mijn ogen is Lakeside opstapje naar PDC...
Je kan in de schijnwerpers komen via Lakeside en dat is wat Wesley Harms nu doet...(ik ken hem al ong 7 jaar via darten)
Ben nu benieuwd wat voor aanbiedingen
Wesley Harms krijgt na Lakeside....
Hij is wel goede reclame voor de dartwereld ipv Fordham zeg maar....
Als je dat al dik vindt...quote:Op donderdag 12 januari 2012 07:36 schreef tja77 het volgende:
Die dikke met die bril die gisteren de hele tijd hysterich zat te juichen. Of is dat iemand anders z'n chick?quote:
Dat is z'n moeder.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die dikke met die bril die gisteren de hele tijd hysterich zat te juichen. Of is dat iemand anders z'n chick?
Die echtgenotes zijn zo lelijk dat ze op mijn moeder lijken. En die is 72quote:
Tong. Onderneem actie.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die echtgenotes zijn zo lelijk dat ze op mijn moeder lijken. En die is 72
Ze moeten meer 69 gooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |