Ja echt... en dan verwachten ze dat ik zo'n ding programmeerquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, die artikelen van turing![]()
![]()
![]()
Daarom lollerde ik, het is hocus pocus
Welken vak? Niet kiezen dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja echt... en dan verwachten ze dat ik zo'n ding programmeer![]()
Heb jij een betonboor?quote:
Games and artificial intellingencequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welken vak? Niet kiezen dusof is het voor de rest wel te doen?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mamma weldie kan ik zo pakken
Die staat ook op mijn planningquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Games and artificial intellingence
Ik dacht dat het leuk was, maar het is echt te technisch voor me geloof ik![]()
Je gaat er helemaal belabberd van typen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
emoslinger.gifquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus vindt een tas van 500 euro duur maar kocht wel een jurkje van 450 euro![]()
![]()
GAMESSSSSS!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goffer iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je gaat er helemaal belabberd van typen.
Good luck with that onequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn planning
dafuck!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leren jurkje. Emoslinger.gif kwadraat
Men daar had je gewoon een eckte koe van kunnen kopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leren jurkje. Emoslinger.gif kwadraat
3 nog wel denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Men daar had je gewoon een eckte koe van kunnen kopen
Een 4quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar ga ik nog maar een x over nadenkenwat was je cijfer voor het 1e tentamen?
Ik heb alleen nog geen Game kunnen ontdekken in het hele vakquote:
MONGOLENquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen Game kunnen ontdekken in het hele vak
Misleidende titel
Nee man, geen range rover. Een ouwe Dodge Charger is veel tofferder.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook zo'n huis en een range rover in malibu![]()
Elken week botox ook, einzzz
WALKING FRIDGEquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Walk in koelkast, bazendingmet glazen deuren
Pics !quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG ik zie een ketting die ik willll
Ik moest er ook aan denkenquote:
Ja voor erbij. Ik wil natuurlijk ook een porsche cayenne turbo en een bmw x6, vergeet de bijpassende audi nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, geen range rover. Een ouwe Dodge Charger is veel tofferder.
:'Dquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je bedoelt van in de zin dat ik er voor ga falen:![]()
Jaa, maar nu spreekt hij wel Engelsquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een.Fucking.Hond.Naar.Een.Bootcamp.Sturen?dafuq
Die's eigenlijk nog best geinig.quote:
boodschappenautotjes!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja voor erbij. Ik wil natuurlijk ook een porsche cayenne turbo en een bmw x6, vergeet de bijpassende audi niet
quote:
de fuck?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik.Haat.Jou
Door jou is wat ik duur vind en wat niet ook helemaal verfuckt
helemaal mijn stijl, en vet mooie kleurenquote:
Die is echt fucking lillijk.quote:
Ik dacht eerst wtf een tas van 1000 mongol. En nu denk ik, oh wel mooi en kwaliteit endezoquote:
Goeden smoes voor nieuwe oorbels.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
helemaal mijn stijl, en vet mooie kleuren
daarentegen passen ze niet bij mijn oorbellen, dus dan moet ik daar ook nieuwe van einz
Goeien faalredenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
helemaal mijn stijl, en vet mooie kleuren
daarentegen passen ze niet bij mijn oorbellen, dus dan moet ik daar ook nieuwe van einz
tas van 1000 is nog steeds mongol, maar ik ben nou eenmaal mongolquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht eerst wtf een tas van 1000 mongol. En nu denk ik, oh wel mooi en kwaliteit endezo
Het kwam er een beetjen lomp uit
lomp, ik ben het
Het is dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tas van 1000 is nog steeds mongol, maar ik ben nou eenmaal mongol
qftquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
Zelfkennis ftw.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hou nou eenmaal van mijn tassenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt
Oh diequote:
Die is bijna mooi van lelijkheid. Met nadruk op bijnaquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwahahahaha, het kon nog lelijker.
[ afbeelding ]
Dude, iemand die dit met een auto doet moet de doodstraf krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Eensch.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dude, iemand die dit met een auto doet moet de doodstraf krijgen
Jaaaa ik wil em !!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een suffe kleuren ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
loool die louis vuitton nagellak staat er nu ook op voor maar liefst 595 dollar voor 2 potjes
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
AwwwwwTake my family-in-law too
![]()
Omfg i want itttquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zelfs als ie mij zou doden; zou ik zeggen: "It's ok; I had a good life"quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil een mini-ijsbeer voor mijn verjaardag!!!!!!!!
Ik hoop gewoon echt dat ze wat laks zijn bij postnl/tnt ofzo..........quote:
De track en trace code is onbekendquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is er aan de hand met de koffer?? Moet ik echt twee topics teruglezen?
Is ie zoek bij de post?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Datquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon echt dat ze wat laks zijn bij postnl/tnt ofzo..........
Oh dat heb ik ook wel es gehad.....quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De track en trace code is onbekend
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:56 schreef Joysa het volgende:
mam kan elk moment thuis komen, dan zal ik wel vragen wanneer ze dat ding nou weg heeft gedaan
Doe mij zo iemandquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
4443,78 dollar voor een jurk en die vriend zegt: 'Oh, ik betaal wel.' Gewoon EEN vriend, niet eens HAAR vriend
wat de hell zitten jullie te kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
4443,78 dollar voor een jurk en die vriend zegt: 'Oh, ik betaal wel.' Gewoon EEN vriend, niet eens HAAR vriend
Nederlandse Hollywood vrouwenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat de hell zitten jullie te kijken
Nederlandse wijven in hollywoodquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat de hell zitten jullie te kijken
Waarom heb ik niet zo'n vriendenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Corgi??quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hondencreche. Ze hebben ook een priem samson
Kunnen ze niet made in hongkong erop zetten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
zouden ze bij de douane nog steeds zo veel controleren? als die ketting tegen gehouden wordt gaat het nog een duur grapje worden
Ik wil ook een samsonquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Corgi??![]()
Ik ben brothers grimm aan het kijken
er staat bij dat ze de echte prijs erop zetten en geen fake prijs doen voor douanequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kunnen ze niet made in hongkong erop zetten?
Denken ze straks dat ie nep isquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kunnen ze niet made in hongkong erop zetten?
En dan wordt het vernietigd. *insert horrorsound*quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denken ze straks dat ie nep is
Fack ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Shit ik mis waarom de serveerster een hoer is, unfff tell me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, pijltjes enz werken hier niet
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fack ik ookIk wilde je net vragen. Ik hoorde die man nog net zeggen ´Ik moet haar ook niet.
Oh onbeleefd dus
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef Lindytje het volgende:
Schoolshit in spoiler.
Hendigen waarschuwing, dan hoef je het niet te lezenIk las het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Schoolshit in spoiler.
Hendigen waarschuwing, dan hoef je het niet te lezenLogica.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Schoolshit in spoiler.
Hendigen waarschuwing, dan hoef je het niet te lezenWtf zijn die symbolen !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tjiengploengplang !
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wtf zijn die symbolen !!
tjiengploengplang !
Ik HAAT dit vak!!! Ik Haat het ik haat het ik haat hetquote:
Jonge, ik had al ge-editquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wtf zijn die symbolen !!
tjiengploengplang !
Goddank mochten wij het logicadeel overslaan bij semantiek.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik HAAT dit vak!!! Ik Haat het ik haat het ik haat het![]()
/gargamel
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
hoax mijn kat apporteert ook balletjes en is ook geen hond en jill spint soms
Gargamelquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik HAAT dit vak!!! Ik Haat het ik haat het ik haat het![]()
/gargamel
NEE!! Mine !!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga vannacht inbreken bij priem en samson stelen
Pahaha ik dacht echt dat die symbolen nodig warenquote:
Bitch fuck i don't want to be served by her, bitchquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja hoor, 'soms komt het Nederlandse in haar naar boven'![]()
want die zijn heel temperamentvol en totaal niet nuchter
Hoi samson ik zou nooit zo'n enge spin voor je komen, ga je met me mee naar huis daar heb ik iets lekker voor je *muhahahahaha*quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEE!! Mine !!!
Alhoewel... Als hier ooit een inbreker binnen komt; staat samson er als eerst bij al kwispelend "aai mijjjjj"
[..]
Pahaha ik dacht echt dat die symbolen nodig waren![]()
![]()
Mijn hond apporteert niet... Ik doe heel enthousiast iets gooien.. Samson loopt er heel enthousiast naartoe.. Ik pep hem op door weer enthousiast te doen; denkt samson "Oeh vlg mij doe ik iets keigoed !!" *loopt kwispelend naar mij terug zonder iets en loopt dan naar zijn koekjesdoos.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
hoax mijn kat apporteert ook balletjes en is ook geen hond en jill spint soms
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goddank mochten wij het logicadeel overslaan bij semantiek.
Samson!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn hond apporteert niet... Ik doe heel enthousiast iets gooien.. Samson loopt er heel enthousiast naartoe.. Ik pep hem ook door weer enthousiast te doen; denkt samson "Oeh vlg mij doe ik iets keigoed !!" *loopt kwispelend naar mij terug zonder iets en loopt dan naar zijn koekjesdoos.
Want als samson iets goed doet; krijgt ie koekje
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn hond apporteert niet... Ik doe heel enthousiast iets gooien.. Samson loopt er heel enthousiast naartoe.. Ik pep hem ook door weer enthousiast te doen; denkt samson "Oeh vlg mij doe ik iets keigoed !!" *loopt kwispelend naar mij terug zonder iets en loopt dan naar zijn koekjesdoos.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bitch fuck i don't want to be served by her, bitch
She's your servant
Ok serve me bitch
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn hond apporteert niet... Ik doe heel enthousiast iets gooien.. Samson loopt er heel enthousiast naartoe.. Ik pep hem op door weer enthousiast te doen; denkt samson "Oeh vlg mij doe ik iets keigoed !!" *loopt kwispelend naar mij terug zonder iets en loopt dan naar zijn koekjesdoos.
Oh, die optie kent Sien soms ook jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die van mij apporteert ook, maar gaat vervolgens gewoon in het gras liggen en als je dan naar haar toe komt om de stok/bal te pakken rent ze gauw 3 meter weg en gaat weer liggenEn zo loop je 20 meter als een debiel achter haar aan.
Jaaa !! Dat wil samson ook wel eens doen !!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die van mij apporteert ook, maar gaat vervolgens gewoon in het gras liggen en als je dan naar haar toe komt om de stok/bal te pakken rent ze gauw 3 meter weg en gaat weer liggenEn zo loop je 20 meter als een debiel achter haar aan.
Noes.quote:
Wat een actie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus lindy. Juliette heeft bedacht dat de inzage voor het tentamen sochtends op de dag van het hertentamen is, en je kunt alleen inschrijven door je in te tekenen op het papier wat op haar deur hangt![]()
![]()
Ja, ik zag het op FB...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus lindy. Juliette heeft bedacht dat de inzage voor het tentamen sochtends op de dag van het hertentamen is, en je kunt alleen inschrijven door je in te tekenen op het papier wat op haar deur hangt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik wil je naam trouwens wel opschrijven, als je naar de inzage wil, ben morgen toch op de uniquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lin heeft altijd gelijk.True story wijnglas.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Nee ik ga niet om 9 uur als dat tentamen om kwart voor 4 isquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ik wil je naam trouwens wel opschrijven, als je naar de inzage wil, ben morgen toch op de uni
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa !! Dat wil samson ook wel eens doen !!
Of hij pakt toch het speeltje en komt enthousiast terug. Om dan 2 stappen achteruit te oden als je het wil afpakken... Doe je weer een poging; blijft ie lopen tot ie je heeft uitgelokt om achter hem aan te lopen. En dan is het toch o zo leuk; want samson kan onder tafel en stoelen en baasje lekker niet puh !
Gisteren Maandag een kwartier achter hem aan gerend. Wel goed voor de conditie though
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ook leuk: Ga je gezellig naar het strand.gooit met zo'n lang weggooi-ding de bal in het water. Hond rent het water in en begint een paar meter te zwemmen tot ze niet meer durft. Moet jij het water in omdat jij een jurk aan hebt en
een lange broek. Ben je bijna bij de bal, durft het beest op miraculeuze wijze weer verder te zwemmen, grijpt de bal en hetzelfde tafereel doet zich voor in het water
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ook leuk: Ga je gezellig naar het strand.gooit met zo'n lang weggooi-ding de bal in het water. Hond rent het water in en begint een paar meter te zwemmen tot ze niet meer durft. Moet jij het water in omdat jij een jurk aan hebt en
een lange broek. Ben je bijna bij de bal, durft het beest op miraculeuze wijze weer verder te zwemmen, grijpt de bal en hetzelfde tafereel doet zich voor in het water
Goeden punt heb je daar ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik ga niet om 9 uur als dat tentamen om kwart voor 4 is
Goeden trollhond.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Deze is ook wel erg ja. Maar die belg irriteert me gewoonquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind die belg minder erg dan dit wijf
Ik vind de belg wel heel mooiquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Deze is ook wel erg ja. Maar die belg irriteert me gewoon
dropboxquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef Puckzzz het volgende:
Whehehe onze honden waren goed getraind geloof ik
En meerdere computers/laptops/tablets etc.....niet altijd handig. Ik ben heel de tijd bestanden naar mezelf aan het mailen om te bewerken, weer terugmailen etc.
Ik moet me toch eens verdiepen in zoeen online dinges waar ik op elk apparaat bij bepaalde bestanden kan.
What's is name???
Hoorde je dat lachje na die nepkus? Hehehehehhehehehequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt hoe zij naar die vent kijkt. Alleen dollartekens in dr ogen
Oh dat kan ook met dropbox? Die heb ik gisteren net genomen!!quote:
Wat de fuck zit jij te kijken?quote:
Boek? van LV? Mooi bedrag welquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item25660195a4
zal ik die van mij wegdoen? die is niet eens pre-owned maar brand new
Law & Orderquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat de fuck zit jij te kijken?
Ik loller nog steeds om die papieren tasjesquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog niet eens, een notitieblokje ...
Le fuquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is daar destijds voor betaald??quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit kan je niet kopen, vip gift, je kunt het alleen van hun krijgen en anders niet, daarom is het ook zoveel waard, die van mij zit nog ongbruik in de doos, ik zou niet weten wat ik er mee moetquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat is daar destijds voor betaald??
Op kliederenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit kan je niet kopen, vip gift, je kunt het alleen van hun krijgen en anders niet, daarom is het ook zoveel waard, die van mij zit nog ongbruik in de doos, ik zou niet weten wat ik er mee moet
Verkopen dan!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit kan je niet kopen, vip gift, je kunt het alleen van hun krijgen en anders niet, daarom is het ook zoveel waard, die van mij zit nog ongbruik in de doos, ik zou niet weten wat ik er mee moet
Denk jij altijd in waarde van nagellak?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verkopen dan!Dan kan je 3 keer de hele OPI Holland collectie kopen, einz!
Nog beterquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De laatste tijd wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denk jij altijd in waarde van nagellak?![]()
An sich wel een hippe gift trouwens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat doet iedereen hier welquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Denk jij altijd in waarde van nagellak?![]()
Risico van het hoarden.quote:
Klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:35 schreef Diconnected het volgende:
Ja, 3 feb heen, 9 feb terug wss3 t/m 6 dan bij vriend van me in Londen dus scheelt weer hotel/hostel kosten. En daarna paar dagen door Londen hobbelen
Naais.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:35 schreef Diconnected het volgende:
Ja, 3 feb heen, 9 feb terug wss3 t/m 6 dan bij vriend van me in Londen dus scheelt weer hotel/hostel kosten. En daarna paar dagen door Londen hobbelen
Gaaf!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:35 schreef Diconnected het volgende:
Obsessed much?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Kak, ik heb echt een mooi stuk muur over voor een rek.
Jep, ik grijp m'n kans.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Kak, ik heb echt een mooi stuk muur over voor een rek.
quote:
heb je een lover!! VERTEL!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:43 schreef Diconnected het volgende:
Alleen ik heb volgens mij een CC nodig voor boeken voor vliegtickets. Word vriend maar even lief aankijken
Priem !!quote:
Neeeeeeeeeeee vriend als in waar ik dan een paar dagen blijf maffenquote:
Wrong answer, verzin maar een wat spannender verhaal ...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee vriend als in waar ik dan een paar dagen blijf maffen
Ik kom op het goeie moment binnen vallen geloof ikquote:
Deze is voor je moeder danquote:
Daar voel je niks vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee vriend als in waar ik dan een paar dagen blijf maffen
als in: goede vriend
Slaap lekker chick!quote:
Ah dat ken ik ook wel ja.... nou, dan helaas, gaat mijn vunzige idee weer de vuilnisbak inquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:49 schreef Diconnected het volgende:
Omg nee het zou echt nooit wat kunnen worden tussen ons, en seksuele aantrekkingskracht is ook 0,0
JE MAAKT ER MAAR WAT VAN!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:49 schreef Diconnected het volgende:
Omg nee het zou echt nooit wat kunnen worden tussen ons, en seksuele aantrekkingskracht is ook 0,0
Samenwerkingsgroepjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en, argh voor iemand uit mijn samenwerkingsgroepje. Moet de financiën van onze campagne regelen, binnen de campagne vallen ook 2 feesten voor jongeren, waar we dus catering willen, want dat gaan we natuurlijk niet zelf regelen. Krijg je dit mailtje:
"nou de financien zijn ook af als ik nogiets vergeten ben roep maar
weldenk ik dat we het nog even over het catering bedrijfmoeten hebben
want diehebben vooral van dieluxe hapjes die jongeren toch niet eten
en het is nogal duur"
Punt 1, leer typen, doe eens leestekens en hoofdletters! Punt 2, zoek dan een ander cateringbedrijf!!! Dus dat ben ik nu maar aan het opzoeken, want ik had toch nog niks te doen.
euh ja, ben ook aan t gamenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Tot hem aangesproken?
Aangetrokken bedoel je
Ik ken hem echt al 7 jaar ofzo, en hij heeft wat met een vriendin van mij gehad enzo dus nahquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah dat ken ik ook wel ja.... nou, dan helaas, gaat mijn vunzige idee weer de vuilnisbak in
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE MAAKT ER MAAR WAT VAN!
ik begin wel .. jullie hebben elkaar ontmoet in de darkroom van fok, je voelde je tot hem aangetrokken omdat ........
Ze weet in elk geval dat ze het niet nog een keer moet flikkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kom op het goeie moment binnen vallen geloof ik
Ruzie met moeders nu?
No problem, ik maakte van de week een veel dommere taalfoutquote:
Kip!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
omdat./.... het touwtje van Dico's tampon nog onder haar rokje uit kwam omdat zij geen Femi-ero-cup menstruatiebeker-ding droeg en de schoenveter van zijn schoen daarin in verstrikt is geraakt. Hierdoor belandden zij gezamenlijk al snel in een......
En vanaf dit stuk van het verhaal weer verder?
... reis richting londen waar toevallig de speciale editie tentoonstellingdingest van sm speeltjes over de hele wereld is dus ....quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
omdat./.... het touwtje van Dico's tampon nog onder haar rokje uit kwam omdat zij geen Femi-ero-cup menstruatiebeker-ding droeg en de schoenveter van zijn schoen daarin in verstrikt is geraakt. Hierdoor belandden zij gezamenlijk al snel in een......
En vanaf dit stuk van het verhaal weer verder?
Britse preppy guysquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ken hem echt al 7 jaar ofzo, en hij heeft wat met een vriendin van mij gehad enzo dus nahtis echt een lieverd hoor, maar hijs echt een typische Brit en das nou niet echt mijn ding
[..]
Al mis ik het hebben van eenwel heel erg hoor. Maar hij, nahhhhhh doe maar niet
Vandaag hebben 4 mensen gezegd dat ik ziek in mijn hoofd ben, als compliment geloof ikquote:
de meest epische bij mij blijft toch wel dat ik onderweg ging om servies te kopen maar door een typo maakte mijn telefoon er toen van dat ik een servier ging kopen, toen ik terug was gingen er hele rare verhalen door de game chat van fok heenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
No problem, ik maakte van de week een veel dommere taalfout
Ik heb terug zitten lezen trouwens (ok, ik spoor niet), is je vloer niet in meerdere stukken te doen en dat zij de spullen dan verzetten naar kamers? Als je drempels hebt (of dilatatievoegen tussen je houten vloer) moet dat kunnen qua kleur enzo.
Nou hij is meer van de eh ja nikies, sportshirtjes, oorbel, enzoquote:
Oh ew, dat klinkt helemaal niet leuk!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou hij is meer van de eh ja nikies, sportshirtjes, oorbel, enzo
besloten zij snel op pad te gaan. Aldaar aangekomen bleek het te gaan om een combinatie tussen Körperwelten en de internationale SM-biënale. Gelukkig bleken ook paardenkarkassen behoefte te hebben aan wat genotshulpmiddelen. Zij lachten beide schaapachtig naar zulks een bizar vermaeck. Daarna gingen zij naar het reuzerad, alwaar zich een volgende gewaarwording voltrok, namelijk....quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
... reis richting londen waar toevallig de speciale editie tentoonstellingdingest van sm speeltjes over de hele wereld is dus ....
dat heet een chav toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou hij is meer van de eh ja nikies, sportshirtjes, oorbel, enzo
Ja zo klinkt het naar, maar hij is echt heel lief enzoquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ew, dat klinkt helemaal niet leuk!
Ja, een chavquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat heet een chav toch?
Of zijn dat alleen de meisjes (die op hun 14e zwanger worden terwijl ze aan de drugs zitten en de leraar pijpen voor een voldoende enzo)?
Een goeie vriend van mij komt echt uit een paupergezin en nu wil hij zo'n pauper tattoo over zijn onderarm (in de richting van zijn ulnapijp) heen nemen ter gedachtenis aan iemand die dood is, de naam dus, of een of andere lame ass spreuk. Da's dan weer jammer, maar goed, hij komt uit een andere omgeving waarin hij is opgegroeid, hij vindt dat gewoon normaal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zo klinkt het naar, maar hij is echt heel lief enzogoeden vriend
Toch wel ook in dit font hequote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een goeie vriend van mij komt echt uit een paupergezin en nu wil hij zo'n pauper tattoo over zijn onderarm (in de richting van zijn ulnapijp) heen nemen ter gedachtenis aan iemand die dood is, de naam dus, of een of andere lame ass spreuk. Da's dan weer jammer, maar goed, hij komt uit een andere omgeving waarin hij is opgegroeid, hij vindt dat gewoon normaal.
Hij is wel lief en schattig enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toch wel ook in dit font heik zie niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Okquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:02 schreef Diconnected het volgende:
Oh, wacht, kijk maar op smoelenboek bij foto's bij album Summer 2011
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toch wel ook in dit font heDa's zo'n Duits ski-gebied/Hitler lettertype.... ik mag toch hopen van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hij vroeg dus wat ik ervan vond, ja, dan zeg ik dat dus. Mooie was wel weer dat hij dat wel waardeerde
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Trojan Metal Fest, is wellicht wat voor IJsdraakje
http://www.paard.nl/event(...)_campaign=11-01-2012
14 januari in het Paard in Den Haag
http://www.paard.nl/event/TROJAN-METAL-FEST-1-1
18 mei in het Paard
Early Bord tickets voor maar 7 euroAls het dichterbij geweest was, was ik nog wel gegaan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Je kunt toch bij mij slapenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het dichterbij geweest was, was ik nog wel gegaan ook.
Omdat het zo rood was.... Ik schrok alquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:11 schreef Diconnected het volgende:
En nee, die tattoo is niet echt van hemis plakplaatje
Ja, ik had dat rood gemaakt met rode oogschaduw om z'n moeder te laten schrikkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat het zo rood was.... Ik schrok al
Data gecheckt, ik kan niet eens.quote:
Missie geslaagdquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, ik had dat rood gemaakt met rode oogschaduw om z'n moeder te laten schrikken
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
DIT is pas een rotterdam tattoo
En ja dat is een vriend van mij
Niet quoten, dan haal ik hem zo weer weg
Sterker nog, dat is de beste vriend vanquote:
Jij bent echt zo'n persoon van: 'als ik wat wil, dan moet het ook nu' ofniet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn zus is een vuile enabler.
Als ik m'n vader zo gek krijg dat 'ie toezegt, komt er een rek.
Nah, het duurt meestal een tijdje voordat ik wat besloten heb. Maar als ik eenmaal besloten heb, is het wel van de "Need. Nu."quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n persoon van: 'als ik wat wil, dan moet het ook nu' ofniet?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, het duurt meestal een tijdje voordat ik wat besloten heb. Maar als ik eenmaal besloten heb, is het wel van de "Need. Nu."
Is heel gewoon hier, we zitten maanden te dubben en ineens is het besloten en moeten we het gisteren hebben.quote:
Stofdoek.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:25 schreef Diconnected het volgende:
Je lakjes worden dan wel stoffig enzooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |