quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:50 schreef coban het volgende:
Twilight is aan te raden. Zeer goede film. Goed verhaal enzo.
Ik vond het best te doen hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:50 schreef coban het volgende:
Twilight is aan te raden. Zeer goede film. Goed verhaal enzo.
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch een vermakelijke film?
Silent hillquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ja weet ik man
Omg serieus? Moet ik zien
Silent hill trouwens ook nice. Moet daar ook nog 2 van zien
Kan het me niet voorstellenquote:
Die hoofdpersone van bb is ook die vader uit malcom in the middle vet manquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Silent hill.. is dat niet met die nare misvormde bergmensjes?
Die is ook helemaal kut
En homofiele vampieren ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef coban het volgende:
Ik heb twilight eerlijk gezegd nog nooit gezienweet niet eens waar het over gaat. Iets met glitters ofzo
Schaam je.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:52 schreef Kermit. het volgende:
Twilight is wel goede film alleen de massamensen haten het zonder het gezien te hebben
Het plot zou juist meisjes moeten aanspreken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef coban het volgende:
Ik heb twilight eerlijk gezegd nog nooit gezienweet niet eens waar het over gaat. Iets met glitters ofzo
Beter ga je Harry Potter kijken ,quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef coban het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Die hoofdpersone van bb is ook die vader uit malcom in the middle vet man
Meatspin met Tom Hanks is wel goeie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:47 schreef coban het volgende:
The midnight meat train, the green mile, the terminal allemaal goed.
Mja tom hanks he
Is dit sarcastisch of niet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]... nee dat meen je niet!
GODALLEJEZUS VANDAAR DAT HIJ ME ZO BEKEND VOORKWAM
Soberso Jason Stathamquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:52 schreef Ezechielk het volgende:
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Die film vond ik niet zoquote:
Nee dit is serieus!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |