abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5031588
hi there

mijn vriendin en ik wonen samen, en soms hebben langer dan 1 week geen sex met elkaar, ik heb sex nodig om te weten dat ze van me houdt, is dit raar ? en hebben we teweinig sex of zijn er mensen die dat ook hebben?

pi_5031598
dit is normaal hoor, ik denk niet dat je een getal kan invullen, het moet goed voelen voor jullie alletwee.hoevaak je he doet is niet belangrijk.het belangrijkste is dat geen van jullie twee-en denkt dat die iets te kort komt.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 16 juli 2002 @ 08:35:57 #3
12747 Tyntje
Toppertje!
pi_5031606
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 08:28 schreef usererror het volgende:
hi there

mijn vriendin en ik wonen samen, en soms hebben langer dan 1 week geen sex met elkaar, ik heb sex nodig om te weten dat ze van me houdt, is dit raar ? en hebben we teweinig sex of zijn er mensen die dat ook hebben?

, ja dat is raar. Je moet zo snel mogelijk naar de dokter... hup hup... jas aan en naar je huisarts.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 08:38:01 #4
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_5031615
Ik geloof niet dat het heel abnormaal is. Maar wellicht wordt het over een poosje beter. Probeer veel rust te krijgen. Als jullie beiden hard werken, of tenminste zij werkt veel dan kan het zijn dat de lust afneemt. Niet noodzakelijk omdat ze minder van je houdt, maar gewoon omdat de energie aan andere dingen opgegaan is.

Als mijn vriendin stressig is heeft ze ook minder vaak zin dan als ze goed uitgeslapen is, de hele dag tijd heeft voor wat ze maar wil etc etc.

Ik zou me nog niet direct zorgen maken, maar kijk of je evt iets kunt verbeteren in je relatie qua gezelligheid oid. Wellicht verbetert dat ook e.e.a.

pi_5031792
quote:
hi there

in de laatste intermediar staat er een heel mooi stuk over in. blijkt vrij normaal te zijn.
pi_5031796
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 08:35 schreef Tyntje het volgende:

[..]

, ja dat is raar. Je moet zo snel mogelijk naar de dokter... hup hup... jas aan en naar je huisarts.

Serieus reageren mag best, hoor.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_5031807
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 09:20 schreef spaceben het volgende:

[..]

in de laatste intermediar staat er een heel mooi stuk over in. blijkt vrij normaal te zijn.

als je allebei fulltime hard werkt en nog van alles daarna te doen hebt + je huishouden kan ik me goed voorstellen dat je gewoon blij bent dat je kunt slapen.

Zegt niets over hoe groot of klein je liefde voor iemand is vind ik.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 16 juli 2002 @ 09:25:32 #8
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_5031813
lijkt een beetje op mijn topic.

Hoeveelheid seks brengt relatie in problemen

Mijn probleem is volgens mij alweer opgelost: afgelopen weekend 3x intiem met haar geweest

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 16 juli 2002 @ 09:26:05 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5031817
quote:
hi there

Sex nodig om te weten of ze van je houdt??
Euhm.. praten kan schelen daarin lijkt me

Maar minder dan 1x sex is wel normaal ofzo hoor..
Als je de hele week hard moet werken of als je ploegendiensten hebt en je ziet elkaar wat mider vaak, is dat heel normaal.
Zou me daar niet zo druk over maken want als je een grens hebt " Binnen een week moet ik sex hebben " is de lol er vanaf.
Gewoon met regelmaat, als jullie er beide zin in hebben..

The truth was in here.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 10:20:07 #10
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_5032165
Allemaal goeie adviezen......Nix meer aan toe te voegen behalve dan dan je het niet moet forceren en have fun
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_5035612
Een wereldberoemde psycholoog houdt een gasttoespraak voor een volle zaal tijdens een lezing over sex binnen relaties.

Hij zegt: "Als de statistieken kloppen, dan zijn er onder u flink wat mensen die het slechts een keer per week doen. Zouden die mensen hun hand eens willen opsteken? Niet verlegen zijn."

Er gaat een behoorlijke groep armen de lucht in.

De psycholoog vervolgt: "Dat is een behoorlijke groep. Nou is er zelfs een handjevol mensen die het slechts een keer per maand doet. Steek uw hand eens op?"

Hier en daar steekt iemand twijfelachtig zijn of haar hand op.

De psycholoog is even stil en zegt dan voorzichtig: "En nou is het zelfs zo dat er een enkeling de pech heeft om het slechts een keer per jaar te mogen doen. Hoewel de kans klein is dat er zich onder u zo iemand bevindt..."

"Ja, ja, ja! Ikke! Ikke!" valt een enthousiast persoon in de zaal hem plots in de rede.

"Maar waarom bent u in hemelsnaam dan zou blij ", vraagt de psycholoog hem vertwijfeld.

"Vanavond is het zover! "

Ars longa, vita brevis
pi_5040338
Hey! Waarom reageert er niemand? Dat is mooi wel een goeie mop, ja?
Ars longa, vita brevis
  dinsdag 16 juli 2002 @ 22:30:18 #13
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_5042031
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 20:50 schreef motown het volgende:
Hey! Waarom reageert er niemand? Dat is mooi wel een goeie mop, ja?
haha dat is ie zeker, daar ga ik morgen mee scoren op mn werk !!
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_5042861
Ten eerste: 'normaal' bestaat niet, en al zou het bestaan, moet je er niets van aantrekken, want je bent zoals je bent, en dat moet je alleen aanpassen als jij dat wil (of evt. omdat het illegaal is ), maar zeker niet omdat het 'niet normaal' is.

Tja, het is lastig als jouw 'sex drive' op een ander nivo ligt als dat van je partner. Als dat verschil te groot wordt moet je dat proberen op te lossen, door bijvoorbeeld met haar te praten waarom ze niet vaker sex wil hebben. Misschien is er wel een andere reden voor, bijv. omdat ze zich schaamt of omdat ze niet tevreden is over de kwaliteit, duur of vorm van de sex die jullie hebbn.

Als het probleem niet op te lossen is of ze gewoon een stuk minder sex drive heeft, zul je zelf je conclusies daaruit moeten trekken. Misschien klinkt het rot, maar als jij het iedere dag wil doen en zij 1 keer in het jaar (of andersom), dan zal dat misschien een niet op te lossen probleem zijn.

Aan de andere kant klint de volgende uitspraak een beetje verontrustend:

quote:
... ik heb sex nodig om te weten dat ze van me houdt ...
Het klinkt alsof je misschien niet zozeer een grote 'sex drive' hebt, maar een emotionele afhankelijkheid, waarschijnlijk gekoppeld aan onzekerheid over jezelf. Als dat zo is, zul je dat moeten oplossen, en dan is sex niet de juiste oplossing maar meer het bestrijden van de symptomen.

Succes

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')