mijn vriendin en ik wonen samen, en soms hebben langer dan 1 week geen sex met elkaar, ik heb sex nodig om te weten dat ze van me houdt, is dit raar ? en hebben we teweinig sex of zijn er mensen die dat ook hebben?
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 08:28 schreef usererror het volgende:
hi theremijn vriendin en ik wonen samen, en soms hebben langer dan 1 week geen sex met elkaar, ik heb sex nodig om te weten dat ze van me houdt, is dit raar ? en hebben we teweinig sex of zijn er mensen die dat ook hebben?
Als mijn vriendin stressig is heeft ze ook minder vaak zin dan als ze goed uitgeslapen is, de hele dag tijd heeft voor wat ze maar wil etc etc.
Ik zou me nog niet direct zorgen maken, maar kijk of je evt iets kunt verbeteren in je relatie qua gezelligheid oid. Wellicht verbetert dat ook e.e.a.
quote:in de laatste intermediar staat er een heel mooi stuk over in. blijkt vrij normaal te zijn.
hi theremijn vriendin en ik wonen samen, en soms hebben langer dan 1 week geen sex met elkaar, ik heb sex nodig om te weten dat ze van me houdt, is dit raar ? en hebben we teweinig sex of zijn er mensen die dat ook hebben?
quote:Serieus reageren mag best, hoor.
Op dinsdag 16 juli 2002 08:35 schreef Tyntje het volgende:[..]
, ja dat is raar. Je moet zo snel mogelijk naar de dokter... hup hup... jas aan en naar je huisarts.
quote:als je allebei fulltime hard werkt en nog van alles daarna te doen hebt + je huishouden kan ik me goed voorstellen dat je gewoon blij bent dat je kunt slapen.
Op dinsdag 16 juli 2002 09:20 schreef spaceben het volgende:[..]
in de laatste intermediar staat er een heel mooi stuk over in. blijkt vrij normaal te zijn.
Zegt niets over hoe groot of klein je liefde voor iemand is vind ik.
Hoeveelheid seks brengt relatie in problemen
Mijn probleem is volgens mij alweer opgelost: afgelopen weekend 3x intiem met haar geweest
quote:Sex nodig om te weten of ze van je houdt??
Maar minder dan 1x sex is wel normaal ofzo hoor..
Als je de hele week hard moet werken of als je ploegendiensten hebt en je ziet elkaar wat mider vaak, is dat heel normaal.
Zou me daar niet zo druk over maken want als je een grens hebt " Binnen een week moet ik sex hebben " is de lol er vanaf.
Gewoon met regelmaat, als jullie er beide zin in hebben..
Hij zegt: "Als de statistieken kloppen, dan zijn er onder u flink wat mensen die het slechts een keer per week doen. Zouden die mensen hun hand eens willen opsteken? Niet verlegen zijn."
Er gaat een behoorlijke groep armen de lucht in.
De psycholoog vervolgt: "Dat is een behoorlijke groep. Nou is er zelfs een handjevol mensen die het slechts een keer per maand doet. Steek uw hand eens op?"
Hier en daar steekt iemand twijfelachtig zijn of haar hand op.
De psycholoog is even stil en zegt dan voorzichtig: "En nou is het zelfs zo dat er een enkeling de pech heeft om het slechts een keer per jaar te mogen doen. Hoewel de kans klein is dat er zich onder u zo iemand bevindt..."
"Ja, ja, ja! Ikke! Ikke!" valt een enthousiast persoon in de zaal hem plots in de rede.
"Maar waarom bent u in hemelsnaam dan zou blij ", vraagt de psycholoog hem vertwijfeld.
"Vanavond is het zover! "
quote:haha dat is ie zeker, daar ga ik morgen mee scoren op mn werk !!
Op dinsdag 16 juli 2002 20:50 schreef motown het volgende:
Hey! Waarom reageert er niemand? Dat is mooi wel een goeie mop, ja?
Tja, het is lastig als jouw 'sex drive' op een ander nivo ligt als dat van je partner. Als dat verschil te groot wordt moet je dat proberen op te lossen, door bijvoorbeeld met haar te praten waarom ze niet vaker sex wil hebben. Misschien is er wel een andere reden voor, bijv. omdat ze zich schaamt of omdat ze niet tevreden is over de kwaliteit, duur of vorm van de sex die jullie hebbn.
Als het probleem niet op te lossen is of ze gewoon een stuk minder sex drive heeft, zul je zelf je conclusies daaruit moeten trekken. Misschien klinkt het rot, maar als jij het iedere dag wil doen en zij 1 keer in het jaar (of andersom), dan zal dat misschien een niet op te lossen probleem zijn.
Aan de andere kant klint de volgende uitspraak een beetje verontrustend:
quote:Het klinkt alsof je misschien niet zozeer een grote 'sex drive' hebt, maar een emotionele afhankelijkheid, waarschijnlijk gekoppeld aan onzekerheid over jezelf. Als dat zo is, zul je dat moeten oplossen, en dan is sex niet de juiste oplossing maar meer het bestrijden van de symptomen.
... ik heb sex nodig om te weten dat ze van me houdt ...
Succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |