Hoe maakt muziek dat je langzamer bent?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen bij autoroutes gebruik ik muziek. Bij een normale loop vind ik het niet nodig, omdat er in de omgeving al genoeg gebeurt en ik zonder muziek dan sneller ben.
ik ben er niet aan gewend, waardoor met muziek in de oren de concentratie iets minder is en ik iets minder snel door kan lopen. Ik ben een van de snellere lopers van ons kantoor namelijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe maakt muziek dat je langzamer bent?
Aha,quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ben er niet aan gewend, waardoor met muziek in de oren de concentratie iets minder is en ik iets minder snel door kan lopen. Ik ben een van de snellere lopers van ons kantoor namelijk
- Waar is het centrum?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:05 schreef Mirgeam het volgende:
Met binnenstadwijken is muziek altijd fijn, scheelt weer een kwartier toeristen de weg wijzen
Ik heb dit lelijke ding maar met de vut gestuurd
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:19 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Hmm, en voor postbezorger moet je dan heel veel straten doen of word ermee rekening gehouden als je bijv. niet kan fietsen of iets dergelijks.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef pussywillow het volgende:
Nee, er wordt vanuit gegaan dat je kunt fietsen en over een fiets beschikt. Officieel moet je zelfs over een goede fiets beschikken, maar als je de barrels ziet waarmee sommigen post bezorgen wordt daar niet echt op gelet
Als je wijk dichtbij het depot is kun je 'm misschien wel met zo'n karretje lopen i.p.v. de fiets. Maar niet voor elke wijk werkt dat, als ik dat bijv. bij mijn wijk zou doen zou ik volgens mij de hele dag bezig zijn
Ja hoor dat kan, in theorie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef electrocrash het volgende:
Is er de mogelijkheid postbezorger te worden als je niet kan fietsen?
Dan zal daar wel gruwelijk wat mis zijn gegaan. In regio waar ik werk was de sollicitaie al open eind 2010!quote:
Gewoon J.W de Jongequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Stomme vraag, en ik post 'm maar gewoon hier.
Namen schrijf ik als volgt: Dhr. of Mevr. J de Jonge wanneer de voornaam bijv. Jantien is.
Hoe schrijf je dit wanneer een voornaam een streepje ertussen heeft? Jan-Willem de Jonge.
Schrijf je dan Dhr. J-W. de Jonge?
J. de Jongequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef Snoepje5 het volgende:
Stomme vraag, en ik post 'm maar gewoon hier.
Namen schrijf ik als volgt: Dhr. of Mevr. J de Jonge wanneer de voornaam bijv. Jantien is.
Hoe schrijf je dit wanneer een voornaam een streepje ertussen heeft? Jan-Willem de Jonge.
Schrijf je dan Dhr. J-W. de Jonge?
Sollicatie was misschien wel open maar die was maar korte termijn hoor. En hier waren er meer sollicitanten dan plaatsen, althans volgens het autobedrijf. Ondertussen word bijna 75% door subco's gereden lijkt het, dus dat was gewoon gelul. Plus de mensen die ze aangenomen hebben gaan volgens mij al binnen 5 jaar met pensioenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zal daar wel gruwelijk wat mis zijn gegaan. In regio waar ik werk was de sollicitaie al open eind 2010!
Dan is er dus geen uniforme regel. Op plaatsen waar ik dus werk is er amper meer plek. Deels opgevuld door subco's.
Ik word juist gek zonder muziekquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb letterlijk nog NOOIT muziek afgespeeld terwijl ik aan het bestellen was.
Lijkt me zeer afleidend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |