Hahaha, ik heb de jurk niet gekocht. Past niet qua borsten etc.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Deze heb ik ook. Staat mooi maar ik slaap erin.Hoe staat hij bij jou?
Onzin, HE by Mango bezorgd al een tijd naar NL hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:57 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
HE by Mango shipt ook niet naar NL, omdat ze(mango) een deal met de V&D hebben..
.
http://www.asos.com/Mango(...)20&sort=-1&clr=Blackquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:48 schreef Bobr het volgende:
[..]
Onzin, HE by Mango bezorgd al een tijd naar NL hoor.
Oh via Asos bedoel je, dacht via de eigen webshop. Mijn fout.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:27 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Mango(...)20&sort=-1&clr=Black
Ships to - UK Only
Maakt mij verder niet uit hoor.
Zie topictitel. Maar dat de eigen webshop wel shipt, heb ik gelukkig ook al dankbaar gebruik van gemaakt. Je kunt het zelfs gratis terugbrengen in de vrouwenmango winkel. Heel leuk altijd, met een grote doos daar aankomen. "Ik kom mn zomerjurkjes terugbrengen".quote:Op maandag 23 juli 2012 09:57 schreef Bobr het volgende:
[..]
Oh via Asos bedoel je, dacht via de eigen webshop. Mijn fout.
Even duur als een gewoon pakket naar uk. 8 euro meestal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met dingen terug sturen?
Tot nu toe nooit nodig geweest dus ik weet zelf niet precies hoe ik het aan moet pakken en de asos website helpt niet echt
is het duur? daar vrees ik nogal voor
ik zag (en zie) het niet maar dat komt misschien omdat ik mobiel zitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:59 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Even duur als een gewoon pakket naar uk. 8 euro meestal.
Zit gewoon een etiket bij. Erop plakken, dichtmaken en naar tnt brengen.
Verzendbewijs bewaren en wachten tot het weer op e paypal/cc staat.
Trouwens, wat is niet helpend aan de asos website?
http://www.asos.com/infopages/pgehelpdesk.aspx#/level12/level221
Staat er zo ongeveer letterlijk op....
Als je het niet verzekerd doet, kost het iets van 3 euro, afhankelijk van de grootte van het pakketje. Verzekerd inderdaad 8/9 euro.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met dingen terug sturen?
Tot nu toe nooit nodig geweest dus ik weet zelf niet precies hoe ik het aan moet pakken en de asos website helpt niet echt
is het duur? daar vrees ik nogal voor
Enveloppe post misschien... Maar pakket is altijd 8.50quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Wacht even hoor. Is een pakketje naar Engeland sturen serieus on verzekerd 3,-?
En binnen Nederland 6,75, das toch vreemd?
Of vergelijk ik nu verkeerde dingen met elkaar?
ik had het niet opgezocht, maar leek me inderdaad vreemd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:17 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Enveloppe post misschien... Maar pakket is altijd 8.50
http://www.postnl.nl/voor(...)n/pakket-buitenland/
dat sucktquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Helaas is het een mega dooso.a. door een leren jasje
Wtf is dit voor stijlquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef Sinji het volgende:
Best leuk dat Asos, te cheap met die sale![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zie een paar posts hierboven. 5 juli.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:31 schreef Leevancleef het volgende:
Waarom kunnen sommige dingen alleen naar het VK en Ierland worden gestuurd?
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1767490quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:55 schreef G-NiLES het volgende:
Had je hem naar je verbazing gestuurd?
sorry flauw.
Maar, laat de link eens zien? Ga ik eens even mijn kleurenblindheid testen.
ff mailen, krijg je vast de verzendkosten wel terugquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:10 schreef Eyd het volgende:
[..]
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1767490
Beige en olijf lijken niet eens op elkaar. Dus hoe ze dit verkeerd hebben kunnen doen is mij een raadsel. Sterker nog, dezelfde jacket in olijf is niet eens op de site te vinden.
Ik kreeg laatst een totaal ander kledingstuk opgestuurd (een lelijk tijgerprint ding van River Island). Gaat echt wel eens wat mis daarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:10 schreef Eyd het volgende:
[..]
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1767490
Beige en olijf lijken niet eens op elkaar. Dus hoe ze dit verkeerd hebben kunnen doen is mij een raadsel. Sterker nog, dezelfde jacket in olijf is niet eens op de site te vinden.
Mooie jacka voor een lekker prijsje!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef Gaijin het volgende:
Camo jacka
[ afbeelding ]
Met dank aan nexusje
Oranje... *huiver*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
Het is dan wel geen ASOS maar ik wilde het degene met een kleine maat (XSS/XS) toch niet onthouden:
http://store.americanapparel.eu/2412dl.html?c=Orange
Van 32 euro naar 2,-
Gelukkig hebben ze maar 20 verschillende kleuren, die allemaal 2 euro per stuk waren, maar fijn dat je ons laat weten dat je oranje niet mooi vindtquote:
Nice, hoe bevallen ze?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:12 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
deze gehaald. En binnen ook al
goed. ze worden vandaag getest op waterdichtheid.quote:
Top, en dat hoeft niet hoor. Vallen ze groter/kleiner dan normaal? Ik twijfel nog, heb eigenlijk standaard 45 bij de meeste merken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:04 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
goed. ze worden vandaag getest op waterdichtheid.
Maar zijn degelijke shoes, goed gevoerd en mooi afgewerkt. Ben er blij mee
Als je interesse hebt kan ik wel een echte foto maken.
Iets groter dan normaal denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Top, en dat hoeft niet hoor. Vallen ze groter/kleiner dan normaal? Ik twijfel nog, heb eigenlijk standaard 45 bij de meeste merken.
indien je de 7 euro retour als een gok ziet: doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
hoe lang zou die sale nog duren?
ik aas al maanden op een jasje dat steeds is uitverkocht in mijn maat
nu is ie 1 maat kleiner dan ik normaal bestel te koop en dat zou kunnen passen maar ik twijfel
maar als ik hem straks helemaal mis loop baal ik nog erger
nou heb laatst iets teruggestuurd maar was wel wat meer kwijt hoor... 18 nogwatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:07 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
indien je de 7 euro retour als een gok ziet: doen
anders: niet doen.
dan wordt je wel beetje genaaid...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou heb laatst iets teruggestuurd maar was wel wat meer kwijt hoor... 18 nogwat
daar kan ik een leuk jurkje van scoren bij asos
het was gewoon bij de tnt hoor?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:33 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
dan wordt je wel beetje genaaid...
EUR 1 ¤ 8,50 bij TNTpost
Maar ik dacht dat het 7 euro was. excuses.
http://www.postnl.nl/voor(...)/tarieven/pakketten/quote:
Wtf is dezequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
Nee hoor?
Ik had eerst wel iets van 8 euro betaald maar toen belde ze terug dat ze een fout hadden gemaakt en dat het 18 was
(en belde? Ja lang verhaal)
je moest je telefoonnummer achter laten voor een verzendbevestigingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:38 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Wtf is deze
Verkorte versie? ik ben benieuwd geworden!
Ik heb eeen keer uitgezocht welke valuta op dat moment het goedkoopst was...Ik zal eens uitzoeken of ik dat nog ka n vinden. Staat ergensin deze trquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef thethoryd het volgende:
Trouwens een trucje uitgevonden om geld te besparen.
Bij asos ALTIJD met ponden betalen, dat scheelt gekgenoeg enorm op het totaal bedrag. Je kan de wisselkoersen rechtsbovenin veranderen naar pond
Ik kan hem niet (meer) gebruiken, hij kan nl. maar 1 keer gebruikt wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:01 schreef G-NiLES het volgende:
*Enter promo code WOW20 at checkout. Valid on orders up to £500. Ends 11.59pm GMT Sunday 28th October 2012. Valid on full price and selected items only and brand exclusions may apply. Promo code cannot be used in conjunction with any other promo code. Code can only be used once, when logged into the ASOS.com account the addressee is registered to. For other promotional terms and conditions please click here .
maak je een tweede accountquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:56 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik kan hem niet (meer) gebruiken, hij kan nl. maar 1 keer gebruikt worden
Nee want kijk wat er staat:quote:
Niemand anders kan hem dus gebruikenquote:Code can only be used once, when logged into the ASOS.com account the addressee is registered to. For other promotional terms and conditions please click here .
Ja dat denk ik echt aangezien ik ook mails krijg maar deze heb geprobeerd en niet werkte ..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:03 schreef G-NiLES het volgende:
ja, denk je echt dat ze speciaal voor mij WOW20 hebben aangemaakt?
het kan wel zijn dat hij alleen werkt in de mailadressen die de mailing hebben ontvangen btw
dan ben je niet zo snugger want hij staat gewoon in de nieuwsbrief en ik heb hem ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:05 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ja dat denk ik echt aangezien ik ook mails krijg maar deze heb geprobeerd en niet werkte ..
zijn mailadres zat dan gewoon niet in de mailing. Dus dan 'mag' je die code niet gebruiken. hence the 'Code can only be used once, when logged into the ASOS.com account the addressee is registered to.'quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan ben je niet zo snugger want hij staat gewoon in de nieuwsbrief en ik heb hem ook
Dit dus. Thanks voor de info!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:09 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
zijn mailadres zat dan gewoon niet in de mailing. Dus dan 'mag' je die code niet gebruiken. hence the 'Code can only be used once, when logged into the ASOS.com account the addressee is registered to.'
quote:48 HOURS TO SHOP
WITH 25% OFF*
As a reward for being such good customers we're giving you 25% off full priced items for the next two days.
Enter promo code ACE25 at checkout
Wat bedoel je daarmee? Gebreide truien? Ik vermoed overigens dag ze wel weer acties hebben rond kerst, maar meestal met shipping, die toch al gratis isquote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
Iemand enig idee wanneer ik de echte kerstachtige spullen kan verwachten?
vind het nu nog niet echt wat namelijk
The following errors have occurred:quote:
nee sparkly glitter jurkjes etcquote:Op donderdag 8 november 2012 07:57 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Gebreide truien? Ik vermoed overigens dag ze wel weer acties hebben rond kerst, maar meestal met shipping, die toch al gratis is
Ah ja daar wacht ik ook op (quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee sparkly glitter jurkjes etc
Feestjurkjes
quote:Jeej! Betaal nu met iDeal bij Asos! Om dit te vieren ontvang je 20% korting op alle producten (excl. sale). Alleen geldig voor NL bezoekers! Voor meer informatie: http://bit.ly/RVhQ2r
Ff serieus. We zijn best wel bereid om vragen te beantwoorden maar dit staat al ZO vaak beschreven hierboven. Op de site van asos ook trouwens. En dan ga je naar de tnt website en check je wat een pakket naar de UK kost.quote:Op zondag 18 november 2012 13:50 schreef aarontje112 het volgende:
Wil graag wat kopen op Asos maaar hoe zit het met retouren? Is dit gratis of gaat dit veel kosten? Heb eigenlijk niet zo veel zin om een gok te nemen en dan ¤10,- aan verzendkosten te betalen...
Vergeef het me. Mijn excuses dat ik niet eerst 10 pagina's doorlees. Mvg.quote:Op zondag 18 november 2012 14:06 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ff serieus. We zijn best wel bereid om vragen te beantwoorden maar dit staat al ZO vaak beschreven hierboven. Op de site van asos ook trouwens. En dan ga je naar de tnt website en check je wat een pakket naar de UK kost.
Dat ten eerste. Je kan ook (zoals G-Niles al zegt) gewoon even simpel naar de PostNL website gaan om het op te zoeken, en dan hoef je het echt niet meer hier te vragenquote:Op zondag 18 november 2012 16:39 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Vergeef het me. Mijn excuses dat ik niet eerst 10 pagina's doorlees. Mvg.
Nee oke, dan weet ik dat ik dat dan zelf moet betalen en niet naar een antwoordnummer hoef op te sturen ofdat het gratis wordt opgehaald.quote:Op zondag 18 november 2012 16:41 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dat ten eerste. Je kan ook (zoals G-Niles al zegt) gewoon even simpel naar de PostNL website gaan om het op te zoeken, en dan hoef je het echt niet meer hier te vragen
Dit is verdomd handig!quote:
het gaat om het jasje he niet haar tietenquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:14 schreef G-NiLES het volgende:
is Asos curve nou een lijn voor dikke vrouwen?
ofzo?
Op de site staat vanaf UK size 20, wat overeen zou komen met een maat 48. Maar die modellen hebben toch niet maat 48?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zag je dat niet aan de enorm dikke modellen van de curve lijn?
nee dat was ook mijn puntquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op de site staat vanaf UK size 20, wat overeen zou komen met een maat 48. Maar die modellen hebben toch niet maat 48?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zag je dat niet aan de enorm dikke modellen van de curve lijn?
nee dat was dus mijn puntquote:Op woensdag 28 november 2012 08:59 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze chica is toch niet "enorm' dik?
lijkt mij een normaal vrouwenpostuur. Ik vind die andere modellen meestal mager!
wel heerlijk correct, dat woord 'curve'.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat was dus mijn punt
ik vind het raat dst ze deze modellen gebruiken
ik zou een moord doen voor haar figuur... en daarmee vind je echt niets passrnds voor in de curve lijn
Daar klopt inderdaad geen hol van, dat zijn modellen met maat 40/42, terwijl die lijn vanaf size 18/20 begint.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op de site staat vanaf UK size 20, wat overeen zou komen met een maat 48. Maar die modellen hebben toch niet maat 48?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |