Die jasquote:Op maandag 10 december 2012 00:39 schreef Maisnon het volgende:
ik heb mn bestelling in ieder geval gedaan nu
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sjaal op die jas is een beetje mitchy matchy maarja fuck it, ik heb veel lichte witte/cream kleren en daarop staat ie dan wel heel tof
Mais je jas!quote:Op maandag 10 december 2012 00:39 schreef Maisnon het volgende:
ik heb mn bestelling in ieder geval gedaan nu
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sjaal op die jas is een beetje mitchy matchy maarja fuck it, ik heb veel lichte witte/cream kleren en daarop staat ie dan wel heel tof
Cutequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Coke. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kon niet kiezen qua kleur, rood staat nu niet (heb rood haar nu, maar dat verf ik toch wel weer), maar zoek al eeeeuwen een mooi rood jurkje. Dus allebei maar besteld. En nu bidden dat ze passen.
Geen momenteel volgens mijquote:
Ik zou het zo fijn vinden als ze gewoon een antwoordnummer in NL opzetten... Er varen dagelijks, wat zeg ik, uurlijks bootjes en vliegtuigen richting UK. Dat moet toch wel goedkoop te fixen zijn?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef Bilibala het volgende:
Zijn er trouwens mensen die ervaring hebben met terugsturen via Skynet?
DHLforyou.nl is vrij goedkoop.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe duur is het ongeveer om niet via Skynet te retourneren maar, zeg, een DHL punt?
Okay ik weet wel een DHL punt te vinden. Als dat het goedkoopst is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:22 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
DHLforyou.nl is vrij goedkoop.
Wel afhankelijk van gewicht, maar zal je een paar euro schelen tov TNT.
Ja, maar je moet echt www.dhlforyou.nl doen en dan zelf je stickers uitprinten enzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay ik weet wel een DHL punt te vinden. Als dat het goedkoopst is.
Ohh dan doe ik datquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:47 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ja, maar je moet echt www.dhlforyou.nl doen en dan zelf je stickers uitprinten enzo
Het is armoede, maar het scheelde op een pakket naar japan een 30 euro ofzo.
Pff meer dan 15 euro, vind het nog behoorlijk duur. Ik las in een ouder Asos topic dat mensen het voor 8 euro konden doen bij (toen) TNT.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:47 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ja, maar je moet echt www.dhlforyou.nl doen en dan zelf je stickers uitprinten enzo
Het is armoede, maar het scheelde op een pakket naar japan een 30 euro ofzo.
Dat is het goedkoopste tarief (maar wel tot 2kg max). Maar waarom je info niet zelf even ophalen via google?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pff meer dan 15 euro, vind het nog behoorlijk duur. Ik las in een ouder Asos topic dat mensen het voor 8 euro konden doen bij (toen) TNT.
Internationaal 0-10 kg maar dat is dus standaard, kan ik op DHLFORYOU ook niet veranderen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Dat is het goedkoopste tarief (maar wel tot 2kg max). Maar waarom je info niet zelf even ophalen via google?
Oke ik doe het wel:
EUR 1 ¤ 9,00
Tot 2kg.
En die 15 euro is wrsch wel tot een hoger gewicht?
Hoezo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:44 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat een ruk site is asos geworden zeg.
Het aanbod ivm enkele jaren terug is echt vele malen kleiner geworden.quote:
Ik heb uiteindelijk toch maar PostNL gebruikt, omdat je met Skynet maar 1 ordernr mag gebruiken ofzoiets, terwijl ik wat terug wilde sturen van meerdere bestellingen. Zou inderdaad veeeel relaxter zijn als je gewoon gratis kon retourneren...quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:52 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ik zou het zo fijn vinden als ze gewoon een antwoordnummer in NL opzetten... Er varen dagelijks, wat zeg ik, uurlijks bootjes en vliegtuigen richting UK. Dat moet toch wel goedkoop te fixen zijn?
Dit SKYNET is misschien al wel een goed alternatief, maarje je moet wel in 020 wonen én alsnog 6.75 betalen
Stel dat je een heel groot pakket moet terugsturen dan is het wel rendabel om ze naar je huis te laten komen
Als voorbeeld:
de ZARA heeft een pickup service die naar je huis komt, gratis.
H&M heeft antwoordnummer en rekent 1 euro voor retour, schappelijk.
De rest van de winkels heeft fysieke outlets waar je terug heen kan....
Ze hebben wel veel aanbod maar het er zit tegenwoordig weinig soeps tussen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Het aanbod ivm enkele jaren terug is echt vele malen kleiner geworden.
Hmmja, wat betreft het mannenaanbod weet ik het ook niet..quote:Op zondag 27 januari 2013 01:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel aanbod maar het er zit tegenwoordig weinig soeps tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |