Wiewatwaar?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Komen eze en hups de 20e ook?
Waarom eze en hups?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Komen eze en hups de 20e ook?
Waarom zou ik een hele nacht in Utrecht rond willen lopen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hiernaar toe: [Radio 49] Meet op 20 januari
En nee, het is geen meet voor alleen radio mensen, er komen ook veel udowu' ers.
is zeg niksquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb angst dat vooral de wat vollere vrouw dat dansje zal gaan staan doen in clubs enz![]()
Daar wordt toch niemand vrolijk van.
Gewoon gezellig toch.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou ik een hele nacht in Utrecht rond willen lopen?
Lijkt me nou serieus waar geen flikker aan.
Ook al vinden patje, mono, ez en steven weer een rolstoel.
Ik heb moeite met het Utrecht gedeelte. Heb echt niet het idee dat je je daar een hele nacht kan vermakenquote:
volgende week bij opsporing verzocht; hangtuig mishandelt invalide man en pakken rolstoel af.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou ik een hele nacht in Utrecht rond willen lopen?
Lijkt me nou serieus waar geen flikker aan.
Ook al vinden patje, mono, ez en steven weer een rolstoel.
waar zou jij je wel de hele nacht vermaken - welke stad bedoel ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het Utrecht gedeelte. Heb echt niet het idee dat je je daar een hele nacht kan vermaken
Nee hoor. Gewoon jatten beneden aan een trap van een hotel ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgende week bij opsporing verzocht; hangtuig mishandelt invalide man en pakken rolstoel af.
Amsterdamquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waar zou jij je wel de hele nacht vermaken - welke stad bedoel ik
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb moeite met het Utrecht gedeelte. Heb echt niet het idee dat je je daar een hele nacht kan vermaken
Indien dat het plan is ben ik er niet bij.quote:
Juist alles behalve de stairway geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Indien dat het plan is ben ik er niet bij.
Dan neem ik het in overweging.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist alles behalve de stairway geloof ik
Ik kan niet in m'n eentje bepalen over de plekquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |