Ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zat de hele tijd op reacties te wachten in een dicht topic
Mwehehehe.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zat de hele tijd op reacties te wachten in een dicht topic
Dan krijgt ze butsen jonge!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:04 schreef Joysa het volgende:
als ze me durft te vertellen dat ze 'm vandaag pas heeft weggebracht heeft ze ruzie
Sgoequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vasthouden, jij slaan en schoppen?
Daag!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga alvast dag zeggen, moet mijn laptop inpakken om mee te nemen naar de oppas, zodat ik daar verder kan werken aan school.
Daaag!
Ik eet altijd uit de bak, ook thuisquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet nog helemaal mijn salade op een bord doen
Ik maak 'm zellof!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet nog helemaal mijn salade op een bord doen
Daarom idd, staat iets leukerquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik eet altijd uit de bak, ook thuisMaar een bord is een goede, staat wat gezelliger
Ik niet, was gisteren bij de Appie en zag 1+1 gratis enquote:
Hendig!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik niet, was gisteren bij de Appie en zag 1+1 gratis enmoest iets hebben dat ze zo mee naar school kon nemen, dus tjop tjop, twee bakken maaltijdsalade in het mandje!
Succesquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hendig!
Ik ga mijn zongedroogde tomaten ff wellen
Ohja, goeden! Moet de knijnen eten gevenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet de vissen nog eten geven![]()
ik haat dat
Eten die ook wormen ijsblokjes?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, goeden! Moet de knijnen eten geven
Nee een betta splendens, neontetra's, garnalen, Glasmeervallen, algeneters. We hadden ook kogelvisjes. Die eten het liefst levend voer zodat ze daarop kunnen jagenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
heb je piranja's ofzo? Ik tik om de dag een mespuntje guppenkorrels in m'n bak
Nieuw record!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
35min terug naar huis fietsen 1!1!!11
Like a boss
Dat had mijn broer ook jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eten die ook wormen ijsblokjes?![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
Like a boss
Epic samson is epicquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
En:
Ohai. No more laptop for you. Pet me now kthxbye !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
En:
[ afbeelding ]
Baas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:38 schreef PriemGirl het volgende:
En:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:40 schreef PriemGirl het volgende:
En toen ging ie met zijn kop op mijn hoofd liggen... letterlijk *pok* I SAID PET ME DAMN WOMAN
En als ik dat niet doe; begint ie te kwispelen en te janken...
No happy cat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
M'n kat is zojuist in de vijver gepleurd
Faalkatquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
M'n kat is zojuist in de vijver gepleurd
En het erge is ze heeft er al drie keer eerder in gelegenquote:
Jouw kat verdiend de emoslinger.gifquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En het erge is ze heeft er al drie keer eerder in gelegen
Ik heb zin om jullie allebei te aaienquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
Dit ligt veel beter samson.. En bedankt
[ afbeelding ]
Typen met 1 hand woei
Super!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
Like a boss
He lufffffs youquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Typen met 1 hand woei
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Typen met 1 hand woei
Heb je gehuild?quote:
Geweldig hoe hij er bij ligt alsof ie een heel klein hondje isquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Typen met 1 hand woei
Het ziet er in ieder geval wel lief uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Typen met 1 hand woei
Oeh....quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb zin om jullie allebei te aaien
Ik trek letterlijk een emo.gif-hoofd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, met van die glimmende pailletjes.
Ik weet welke je bedoeltquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
Oh hij is weg.. Lag toch niet zo zacht vermoed ik
[..]
Oeh....![]()
![]()
It hurts my eyesquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
@ ijsdraakje zoiets?
[ afbeelding ]
Wat een wansmaak.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
@ ijsdraakje zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:00 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ze die bedoelde
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:00 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ze die bedoelde
Doe ze slaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:00 schreef BGTes het volgende:
Ik was aan de telefoon met de postcodeloterij, bezig met afwimpelen
Maar ik stotter. Zat die vrouw de hele tijd te zuchten omdat ik niet uit mijn woorden komEikels, ze zijn het.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:02 schreef Lindytje het volgende:
Salade op, doe me nu maar een quarter punder
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:02 schreef Lindytje het volgende:
Salade op, doe me nu maar een quarter punder
Ik zou gewoon ophangen danquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:00 schreef BGTes het volgende:
Ik was aan de telefoon met de postcodeloterij, bezig met afwimpelen
Maar ik stotter. Zat die vrouw de hele tijd te zuchten omdat ik niet uit mijn woorden komEikels, ze zijn het.
Ik glij op me bek met sneeuwquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef PriemGirl het volgende:
Uggs......Ik heb nepperds ! En die draag ik dan alleen op wintersport en als er veul sneeuw ligt. Hence.. Ik heb ze niet meer nodig gehad sinds vorig jaar maart
Ik wil mijn nieuwe schoenen though.. Nu.... Maar dhl... En wachten duurt lang
Datquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou gewoon ophangen dan
Ik raakte zo gefrustreerd dat ik 'nee nee nee' zei en ophing omdat dat het enige was dat er nog uit kwamquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou gewoon ophangen dan
Mensen die lomp reageren als iemand stottertquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik raakte zo gefrustreerd dat ik 'nee nee nee' zei en ophing omdat dat het enige was dat er nog uit kwam
Goeden oplossing! 14.gifquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik raakte zo gefrustreerd dat ik 'nee nee nee' zei en ophing omdat dat het enige was dat er nog uit kwam
Rucolaquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
Salade met pasta, rucola, veldsla, tonijn em zongedroogde tomaatjes was yum
Jep.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
(volgens mij zijn we al praktisch de hele dag over eten bezig; niet?![]()
)
Frustrerend dat je dan niet meer uit je woorden komt als je zo'n rotmens eigenlijk even lekker op dr plaats wil zetten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
Met ei?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm ik heb zin in tosti.. Alweer... En een ei ! Oeh !!
Tosti kaas met ei !!!
Die heeft mijn schoonmoederquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:06 schreef Loqi het volgende:
Glitteruggs![]()
ik zag vanmiddag iemand door het winkelcentrum lopen met van die instappantoffelsmet een bontrandje en dus gewoon met blote voeten![]()
![]()
![]()
zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:06 schreef Loqi het volgende:
Glitteruggs![]()
ik zag vanmiddag iemand door het winkelcentrum lopen met van die instappantoffelsmet een bontrandje en dus gewoon met blote voeten![]()
![]()
![]()
zoiets:
[ afbeelding ]
met lakjas?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heeft mijn schoonmoeder
Wel alleen binnenshuis
Die heb ik ook !!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik loop nu lekker in mijn laaf pantoffels van de eftelling met zo'n irritante bel erop
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
O man.. dit had ik van de week ook nog. "Als u aan de lijn blijft, kunt u uw naam doorgeven aan het bel me niet register" - Nee LUL! als het bel me niet register zn werk deed hij jij mij nu niet gebeldquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben serieus al 3 keer gebeld voor een of andere kredietmaatschappij. En dan zeggen ze:
'U heeft een lopend krediet toch?'
- 'Alleen bij de IB-groep.'
'Oh, maar hier staat...'
- 'Ja dat weet ik en dat heb ik de vorige keer ook al gezegd. Dat heb ik ook tegen je collega gezegd dus ik vind het eigenlijk heel vervelend dat jullie nu weer bellen.'
'Oh, dan is er iets misgegaan, ik haal u uit het systeem.'
- 'Ja doe maar, daaag!'
Maar zo gaat elk gesprek dus
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die heb ik ook !!
Zonder bel... Want samson beet voortdurend in mijn sloffen
[..]In Bels ook wel bekend als een croque madam
Oh men wat ben ik blij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al die verschillende soorten tosti's niet kent
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Dit dus, alsof ik dan aan de lijn ga blijvenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
O man.. dit had ik van de week ook nog. "Als u aan de lijn blijft, kunt u uw naam doorgeven aan het bel me niet register" - Nee LUL! als het bel me niet register zn werk deed hij jij mij nu niet gebeld![]()
Maar heel goed opgelost BGTes
Croque boom boom is ook al zo lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh men wat ben ik blij datal die verschillende soorten tosti's niet kent
Bewaar het in de koelkast, eet je gewoon morgen spagetti!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Croque boom boom is ook al zo lekker
(met tomatenbolognaise saus)
Oeh das lang geleden.. Hmm om nou alleen maar spaghetti saus te maken zodat ik hem op een tosti kan doen; is ook zoiets he
Staat wel op de planning ja !! Maar nee; ga wel gewoon eitje bakkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bewaar het in de koelkast, eet je gewoon morgen spagetti!
Ik had duizend dingen te zeggen maar omdat ze zo zuchtte kon ik me niet concentrerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Frustrerend dat je dan niet meer uit je woorden komt als je zo'n rotmens eigenlijk even lekker op dr plaats wil zetten.
Je kan het ook andersom doen, een beetje saus bewaren als je spagetti hebt gegetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Staat wel op de planning ja !! Maar nee; ga wel gewoon eitje bakkenOok lekker
Die jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:00 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ze die bedoelde
Geschopt niet.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef Dwyn het volgende:
Jaaa, mijn pc is terug. Love my big screen!
Leuk! Ook leuk om al die mani's te zien. En die opi display!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Uft, wat vind je van de Facebook-groep?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Leuk! Ook leuk om al die mani's te zien. En die opi display!
Het klinkt heel tof, maar ik ben nu al niet aan de gang te meppen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hey, beautyjoint heeft nu ook SV en pure aceton!
Priem, het heet Polish-aholics Anonymous.Maar is wel leuk, meiden uit allemaal landen, vooral veel Amerika, die kletsen over nagellak enzo.
nee hoor, douchenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil douchen omdat ik het koud heb, maar dat is een slechte reden
Hier nog één!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het klinkt heel tof, maar ik ben nu al niet aan de gang te meppen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]In Bels ook wel bekend als een croque madam
Dat ziet er lekker uit! Nog nooit van gehoord maar ga ik zeker een keer proberen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, en dan op een gegeven moment ben ik het helemaal zat, krijg ik het benauwd en moet ik er NU uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee hoor, douchendouchen omdat t kan
![]()
op zn heetst
Het stond nog wel in een spoilertjequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, weer lekker gesport en nu bijna thuis! Heb honger, maar mag van mezelf niks meer eten.. En toen zag ik dit:
[..]
Dat ziet er lekker uit! Nog nooit van gehoord maar ga ik zeker een keer proberen!
Hoe duur is daar de aceton? Ik heb bij de Beautycompany ook literflessen gezien maar vond het toch nog vrij duur.. Heb laatst bij een verfgroothandel een liter gehaald voor nog geen 5 euro (wel met personeelskorting van papa, maar toch).quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hey, beautyjoint heeft nu ook SV en pure aceton!
Priem, het heet Polish-aholics Anonymous.Maar is wel leuk, meiden uit allemaal landen, vooral veel Amerika, die kletsen over nagellak enzo.
Omdat ze van feestdag naar feestdag leven?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom hebben die amerikanen in de facebook het nu al over valentijn?
jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, en dan op een gegeven moment ben ik het helemaal zat, krijg ik het benauwd en moet ik er NU uit![]()
Dat zal het wel zijn jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ze van feestdag naar feestdag leven?
Bij mij ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
jaen dan moet je je haar nog wassen ofzo omdat je stond te lamballen
dat is bij mij altijd
![]()
Omdat ze een secret valentine doen (net zoals secret santa, maar dan dus met valentijnsdag), daarvan is net 2 dagen bekend wie welk 'lootje' heeft dus is iedereen inkopen aan het doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Eh, $2,50 (zonder verzendkosten) voor 118 ml ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe duur is daar de aceton? Ik heb bij de Beautycompany ook literflessen gezien maar vond het toch nog vrij duur.. Heb laatst bij een verfgroothandel een liter gehaald voor nog geen 5 euro (wel met personeelskorting van papa, maar toch).
Ohhhhquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ze een secret valentine doen (net zoals secret santa, maar dan dus met valentijnsdag), daarvan is net 2 dagen bekend wie welk 'lootje' heeft dus is iedereen inkopen aan het doen.
[..]
Eh, $2,50 (zonder verzendkosten) voor 118 ml ofzo?
I know.. I just had to click..quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het stond nog wel in een spoilertje
Ik zag bij onze Blokker ook al rode hartjes meuk liggen en dat was nog voor oud&nieuw.. Echt vroeg!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Da's wel heel vroeg.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef Dwyn het volgende:
Ik zag bij de Jamin de paaseitjes alweer liggen.
JOOOOAH paaseitjes scheppenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef Dwyn het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef Dwyn het volgende:
Ik geef mijn lief elk jaar een kaart met Valentijn met een mooie tekst.. En hij mij niksquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik geef mijn lief elk jaar een kaart met Valentijn met een mooie tekst.. En hij mij niks. Traditie
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef milka82 het volgende:
ohai!
Valentijnsdag is stom en overrated *bosje bloemen is nice though*.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef Loqi het volgende:
kat lag voor mijn buik op t bureau te slapen... en ik ging even plassen zonder dat ie dat merkte, tyft is zo van t bureau af
![]()
kat lag voor mijn buik op t bureau te slapen... en ik ging even plassen zonder dat ie dat merkte, tyft ie zo van t bureau af
![]()
kat lag voor mijn buik op t bureau te slapen... en ik ging even plassen zonder dat ie dat merkte, tyft ie zo van t bureau af
![]()
wahaha zie het zo voor mequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef Loqi het volgende:
![]()
Dan draag ik de emoslinger over aan jouw katquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef Loqi het volgende:
hij is episch zielig nu (hij heeft niks) en ik voel me lullig
Hee, hjirre ek?!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
wahaha zie het zo voor me
Welke is het?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef Loqi het volgende:
hij is episch zielig nu (hij heeft niks) en ik voel me lullig
Jawi doe hjirre ek! reageer even op myn mail trouwens oarssen kwak ik ze hjirre delquote:
Pleur se hjirre mar del jong, ik moat roemje...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jawi doe hjirre ek! reageer even op myn mail trouwens oarssen kwak ik ze hjirre del
Wer bot besteld think!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
Pleur se hjirre mar del jong, ik moat roemje...
Yes pleasequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Kunnen ook ondertiteling bij doen
En dubbel betalen danquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef milka82 het volgende:
ohai!
Valentijnsdag is stom en overrated *bosje bloemen is nice though*.
Is het ook wel een beetje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wil een Vlieger en van Dam tas, maar ik vind 330 euro voor een tas belachelijk
Tuurlijk!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En dubbel betalen dan![]()
Mag ik even gillen
*gil* What's up?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mag ik even gillen
![]()
Ik ek!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef milka82 het volgende:
[..]
neuj, nog neat..... Ik wachtsje op OPI hollan tink ik
Gilt u maarquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mag ik even gillen
Wat happened?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mag ik even gillen
ik moest lachen om die klantquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mag ik even gillen
Volgensmij ging het over nog meer!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Mllka moet ruimen met lakjes dat was antwoord op mij vraag of ze nog wat afgekeurde lakjes van mij wou
hee, wij hebben keurig abn gesproken (en ik kan ik de laptop alle leestekens niet vinden, haha)quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef princess-a het volgende:
Kom op dames, als je dan in het fries gaat lullen spel het dan correct
Ja maar daar heb ik al teveel vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is het ook wel een beetje.
Weet je hoeveel nagellak dat is, EINZ!!
Echt niet! Ik snapte er niks van.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
hee, wij hebben keurig abn gesproken (en ik kan ik de laptop alle leestekens niet vinden, haha)
Tassenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik al teveel vanVan tassen niet. Vind ik dan
![]()
zal het wel weer niet met me eens zijn.
Jahquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Om stomme klant of om iets anders?
Nee, Princess en ik tijdens de meet, ook al zijn we beide Fries...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt niet! Ik snapte er niks van.
??????quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een moron die klant.Gillen is terecht Bubs.
En google translate doet geen fries -> nederlandsquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt niet! Ik snapte er niks van.
slingert facebook aanquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Jahop facebook staat waarom...
Gelukkig maarquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En google translate doet geen fries -> nederlands
Oh ja zeg, dat weet ik toch allemaal niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nee, Princess en ik tijdens de meet, ook al zijn we beide Fries...
Wāt een muts zeg!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
hij draagt hem met trotsquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan draag ik de emoslinger over aan jouw kat
die rooiequote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik dacht dat ik een post gemist had, scroll al 3 x de pagina door.
Gek genoeg zag ik het voor me met die rooiequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
hij draagt hem met trots
[..]
die rooie
Waar is de ondertiteling dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ow laatste keer in het fries
Erik seit hoooooiiiii
Erik moet Cor even terug appenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ow laatste keer in het fries
Erik seit hoooooiiiii
Heb het doorgegevenquote:
Famillie........quote:
ja hoe kan het ook andersquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gek genoeg zag ik het voor me met die rooie
Ik wilde zappen maar toen zag ik Brothers Grimm en ben daar blijven hangenquote:
Taart.quote:
Wat heb je der op?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Klaar met knal lakje! moest vandaag dodelijk saai want sollicitatie
Fondant danquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Taart.
Alleen wel met zonder marsepein.
Marsepein *Gievvvvv*quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Taart.
Alleen wel met zonder marsepein.
*Schuift marsepein door*quote:
Ik ben Silver van Gosh!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:42 schreef milka82 het volgende:
[..]
Wat heb je der op?
Ik nog steeds Ruby Pumps... sinds zondag... Lazy I iz it
Aangenaam, Silver van Gosh.quote:
Aangenaam!quote:
Testosteron.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
waarom vallen mannen twee keer zo snel af als vrouwen?
Mooi kut is dat he... Ik vetkwab, vreet de helft van wat meneer doet, niks deraf. Hij vetkwab, vreet drie dagen een appeltje ipv de rest, weg kwabquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Gaat BB sneller ja?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
+1quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
En na de rekjesfoto's van Puckz wil ik ook rekjes. Maar ik weet niet waar ik ze op moet hangen.
Euhm die snap ik niet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet ook nodig weer lakken, maar morgenochtend m'n haar wassen, dus doe ik het liever daarna.
Kut he, die van mij stopte met roken en viel kilo's af. Oke de reden is kut maar het is wel zo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
En het feit dat ik aan één rek absoluut niet genoeg heb, helpt niet.quote:
Haar wassen resulteert bij mij standaard in chips.quote:
Dat ook... ik voorzie een enorme kostenpost en een halfvolle muurquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het feit dat ik aan één rek absoluut niet genoeg heb, helpt niet.
Jep.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ook... ik voorzie een enorme kostenpost en een halfvolle muur
Maar wel 500 euro uitgeven aan een outfit voor het schoonheidsglansfeesttwitter:maschaa twitterde op woensdag 11-01-2012 om 20:47:17Ik ben echt 'trots' dat ik een G-star broek draag. Stelt misschien niet zo veel voor voor anderen, maar ooit was dat onbetaalbaar. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vriendjes die zeggen een chicken sensation voor je mee te nemen en het dan vergetenIk heb bijna geen avond gegeten. Dan maar een broodje gekookte worst.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:05 schreef BGTes het volgende:
Maar wel 500 euro uitgeven aan een outfit voor het schoonheidsglansfeesttwitter:maschaa twitterde op woensdag 11-01-2012 om 20:47:17Ik ben echt 'trots' dat ik een G-star broek draag. Stelt misschien niet zo veel voor voor anderen, maar ooit was dat onbetaalbaar. reageer retweet
Of 300 aan een plastic louis vuitton armband, of aan een lv tas of of ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Preciesquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of 300 aan een plastic louis vuitton armband, of aan een lv tas of of of
lol wel terechte klacht though.. Ze had toch een ring voo 250 alleen al gekocht o.i.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze is keijong; dus hoezo 'er was ooit een tijd dat....'. Als je zat geld verdient; is niks onbetaalbaarZeg gewoon dat je geld zat hebt en daardoor veul op vakantie kan gaan en veel spullen kan kopen
Zou ik ook doen
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja daar komt het indd doorquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Komt door mijn mac praat he..
Im sowwy...
*kusjekroel*
Helpt het als ik zeg dat ik de hele middag misselijk was??quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja daar komt het indd doorNaja misschien maar beter ook.
Een beetjequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik de hele middag misselijk was??
Die was geleendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Ik zou het ook doen! Ik zou leven als Sjaan *zucht* Jealous i hazquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
lol wel terechte klacht though.. Ze had toch een ring voo 250 alleen al gekocht o.i.d.
En ze is keijong; dus hoezo 'er was ooit een tijd dat....'. Als je zat geld verdient; is niks onbetaalbaarZeg gewoon dat je geld zat hebt en daardoor veul op vakantie kan gaan en veel spullen kan kopen
Zou ik ook doen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het gemaakt kunnen hebben![]()
![]()
*squeeeeeeze*
[ afbeelding ]
![]()
*squeeeeeeze*
qftquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
*squeeeeeeze*
[ afbeelding ]
![]()
*squeeeeeeze*
Geniaal!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
*squeeeeeeze*
Sjaan werkt anders ook heel hard voor dr eigen centjes?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen! Ik zou leven als Sjaan *zucht* Jealous i haz
We hebben het toch ook over geld verdienen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sjaan werkt anders ook heel hard voor dr eigen centjes?
Ja, maar daar doe je gewoon.. normaal over. Ofzo. Jij bent gewoon onze uberfaler and proud of itquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sjaan werkt anders ook heel hard voor dr eigen centjes?
Oh op die manierquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
We hebben het toch ook over geld verdienen?
Kan niet wachten tot ik klaar ben met school
Ik wil gewoon niet meer over elke euro na hoeven denken en als ik eens lekker shop het rustiger aan hoeven doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar daar doe je gewoon.. normaal over. Ofzo. Jij bent gewoon onze uberfaler and proud of it.
Wat ik verdien geef ik ook lekker uit, kan wel sparen maar het is niet alsof ik over een paar jaar nog iets met geld kan als ik zelf niets meer kanquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar daar doe je gewoon.. normaal over. Ofzo. Jij bent gewoon onze uberfaler and proud of it.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat ik verdien geef ik ook lekker uit, kan wel sparen maar het is niet alsof ik over een paar jaar nog iets met geld kan als ik zelf niets meer kan
Welke?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
lag vandaag een chanel lakje op de aanbiedingen tafel, erg mooie, maar meegenomen
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben dom... ik snap de Turing machine niet
Lollerquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben dom... ik snap de Turing machine niet
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat ik verdien geef ik ook lekker uit, kan wel sparen maar het is niet alsof ik over een paar jaar nog iets met geld kan als ik zelf niets meer kan
Waar?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
lag vandaag een chanel lakje op de aanbiedingen tafel, erg mooie, maar meegenomen
nooitquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
Who else is squeezing their boobs right now??![]()
Nee? ...Euh.... Ik ook niet..... kuch..![]()
Gewoon lekker doen wat je wilt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bedoelde niet dat je rijk bent en er niets voor hoefde te doen hoorquote:
Oeh nice! Haz a jealous nowquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Cosmic Violinehad de enige dus blij blij
Oeh, nice one.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Cosmic Violinehad de enige dus blij blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |