abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106862673
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 09:56 schreef BaasD het volgende:

[..]

je hebt nog nooit van het woord belasting gehoord he vriend :') je moet meer dan 12 K verdienen wil je ook daadwerkelijk 12 k netto overhouden :') bovendien. Je dure bak is na je studie niet meer 'duur' en dan heb je geen geld voor een nieuwe dure bak dus ben je weer gewoon een arme pauper:') TS is gewoon kk dom :')

HBO:') scholieren:') :')_________________________!
Wat wil je daar nou weer mee zeggen? Wat is er mis met HBO?
with love..♥
  maandag 16 januari 2012 @ 10:35:40 #77
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_106862992
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:23 schreef withloveproductions_ het volgende:

[..]

Wat wil je daar nou weer mee zeggen? Wat is er mis met HBO?
TS is overduidelijk niet bijzonder intelligent en heeft wel toegang tot het HBO :')
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_106863681
d'r zijn ook genoeg domme feuten op het wo hoor :'). Maar ts, je hebt je er wel in verdiept, maar ik denk dat je alles onderschat. Maar dat maakt het eigenlijk ook weer een goed plan: een jaartje levenservaring opdoen en beseffen dat alles niet zo makkelijk gaat. Aangezien je je zinnen er al op gezet hebt hoop ik voor je dat het je gaat lukken, en anders heb je een mooie levensles geleerd.
Succes.
pi_106873822
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 09:56 schreef BaasD het volgende:

[..]

je hebt nog nooit van het woord belasting gehoord he vriend :') je moet meer dan 12 K verdienen wil je ook daadwerkelijk 12 k netto overhouden :') bovendien. Je dure bak is na je studie niet meer 'duur' en dan heb je geen geld voor een nieuwe dure bak dus ben je weer gewoon een arme pauper:') TS is gewoon kk dom :')

HBO:') scholieren:') :')_________________________!
Als je ook maar een beetje de tekst leest die je quote zal je wel begrijpen dat mijn vader de werkgever is en ik dus geen belasting hoef te betalen aangezien het bedrijf van mijn pa is. |:(
En dan noem je mij dom... :')
pi_106873874
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:00 schreef Franknfurter het volgende:
d'r zijn ook genoeg domme feuten op het wo hoor :'). Maar ts, je hebt je er wel in verdiept, maar ik denk dat je alles onderschat. Maar dat maakt het eigenlijk ook weer een goed plan: een jaartje levenservaring opdoen en beseffen dat alles niet zo makkelijk gaat. Aangezien je je zinnen er al op gezet hebt hoop ik voor je dat het je gaat lukken, en anders heb je een mooie levensles geleerd.
Succes.
Maar er kan simpelweg niks fout gaan, het enige 'probleem' die ik kan ondervinden is namelijk dat ik niet genoeg geld spaar...Dan spaar ik gewoon verder totdat ik het geld WEL heb...
  maandag 16 januari 2012 @ 16:23:40 #81
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_106873878
School is een fantastische periode waar je lekker veel vrij bent en vrijheid geniet. Geniet daar maar van~! De rest van je leven kan je werken en dat is zwaarder. Als je nu al een beetje de stekker eruit trekt, wat moet het dan nog van je worden
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
pi_106876638
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:23 schreef VVDer het volgende:
School is een fantastische periode waar je lekker veel vrij bent en vrijheid geniet. Geniet daar maar van~! De rest van je leven kan je werken en dat is zwaarder. Als je nu al een beetje de stekker eruit trekt, wat moet het dan nog van je worden
Oh ja inderdaad, want iedereen die 1 jaar vrij heeft genomen na zijn Havo is uiteindelijk onsuccesvol geworden.. :')
pi_106876929
Zie mijn reactie TS, het voorbeeld dat je de goede keuze maakt :P
There are only 151 Pokémon.
pi_106877515
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:22 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Als je ook maar een beetje de tekst leest die je quote zal je wel begrijpen dat mijn vader de werkgever is en ik dus geen belasting hoef te betalen aangezien het bedrijf van mijn pa is. |:(
Zwart werken is illegaal. Ook als het bedrijf van je vader is.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  maandag 16 januari 2012 @ 18:04:41 #85
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_106877833
quote:

[..]

Zwartwerkers :r. En zometeen moet ik ook nog jouw studie betalen :r
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_106878072
Ik ga niet meer reageren op dit topic, de vraag die ik stelde (of het mogelijk is op je 17e een jaartje pauze te nemen na een havo diploma ) is beantwoord. Bedankt iedereen voor zijn/haar bijdrage aan mijn topic. De discussie of het wel een slim idee is en wat ik in dat jaar ga doen ga ik niet voeren, het is mijn eigen verantwoordelijkheid en ik heb bovendien helemaal niet om iemand zijn mening gevraagd....

fijne avond.
pi_106878117
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 17:39 schreef Eenskijken het volgende:
Zie mijn reactie TS, het voorbeeld dat je de goede keuze maakt :P
Ja heb ik gelezen bedankt voor je reactie! Alleen snappen sommige mensen niet dat motivatie een van de belangrijkste dingen is om je studie af te kunnen maken. En buiten dat oordelen ze ook nog eens dat ik niet genoeg geld zou kunnen verdienen terwijl ze me totaal niet kennen. Maar oke, alsnog bedankt iedereen voor zijn/haar bijdrage.
pi_106896641
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 10:35 schreef BaasD het volgende:

[..]

TS is overduidelijk niet bijzonder intelligent en heeft wel toegang tot het HBO :')
Overhaaste generalisatie.
with love..♥
pi_106902340
Over een jaar een nieuw topic:

Help! Ik heb geen motivatie voor school na een jaar werken!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 09:41:29 #90
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_106902391
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:39 schreef Franknfurter het volgende:
Over een jaar een nieuw topic:

Help! Ik heb geen motivatie voor school na een jaar werken!
Dit dus! Nu zit je in een flow. Als je zo gaat werken denk je : hey wat lekker een beetje geld. Dan blijft het de rest van je leven een beetje :)
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
pi_106907546
quote:

[..]

Zwart werken :')

Teven TS, bedenk je even dat een dikke bak 100-150 euro per maand gaat kosten, voordat je ook maar een meter hebt gereden. Als er dan nog eens iets aan onderhouden moet worden ga je helemaal bloeden als student.

En dan moet er nog benzine in.

Ik ken niemand die zonder hulp van hun ouders als student zijnde een auto kon onderhouden. Je mag blij zijn als je een brommer aan kan houden, als je geluk hebt een motor. Een auto van voor tot achter onderhouden met je gewoon echt niet willen als je studeert.
pi_106922646
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef Yreal het volgende:

[..]

Zwart werken :')

Teven TS, bedenk je even dat een dikke bak 100-150 euro per maand gaat kosten, voordat je ook maar een meter hebt gereden. Als er dan nog eens iets aan onderhouden moet worden ga je helemaal bloeden als student.

En dan moet er nog benzine in.

Ik ken niemand die zonder hulp van hun ouders als student zijnde een auto kon onderhouden. Je mag blij zijn als je een brommer aan kan houden, als je geluk hebt een motor. Een auto van voor tot achter onderhouden met je gewoon echt niet willen als je studeert.
Wat grappig dat je wel een stukje tekst kan quoten van de laatste pagina maar niet de moeite neemt om mijn reacties eens te lezen waarin staat dat mijn ouders mij gaan helpen alles te financieren etc.
pi_106922743
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:41 schreef VVDer het volgende:

[..]

Dit dus! Nu zit je in een flow. Als je zo gaat werken denk je : hey wat lekker een beetje geld. Dan blijft het de rest van je leven een beetje :)
Ja, inderdaad...ik ben ook zo dom inderdaad om 1000 genoeg te vinden maandelijks terwijl ik weet dat als ik terug ga studeren het veel meer kan zijn, ik ben inderdaad zo dom! En wat kan jij goed weten wat ik alvast denk :') !
pi_106923456
Heb het topic gelezen en ben ook van mening dat het onverstandig is. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. De belangrijkste tip die ik je kan meegeven is verder te kijken dan de aanschafprijs van de auto. Houd rekening met verzekering, belasting en brandstofkosten. En houdt ALTIJD voldoende geld achter de hand voor incidentele kosten. Je zegt wel dat je voorzichtig zult rijden, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. En zaken als plotselinge hoge APK-kosten ook.
pi_106923595
Ik dacht dat je niet meer zou reageren in dit topic?
pi_106972483
TS, je moet geen 1000 maar circa 1300 in de maand gaan verdienen he? En mocht je ook wat leuke dingen willen doet etc.. Zwart werken lijkt me idd nou niet echt de optie.
pi_109354114
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Ja, inderdaad...ik ben ook zo dom inderdaad om 1000 genoeg te vinden maandelijks terwijl ik weet dat als ik terug ga studeren het veel meer kan zijn, ik ben inderdaad zo dom! En wat kan jij goed weten wat ik alvast denk :') !
Denken dat je veel meer dan 1000/maand netto gaat verdienen als je hbo gedaan hebt :')
pi_109376940
TS, succes met je plan. Je bent één van de velen die zeggen dat ze zeker weten de studie na de break weer op te kunnen pakken. Jij bent, net als al die anderen, zo zeker van je zaak en toch gaat het elke keer fout.

Maargoed, je vroeg niet om meningen. Het antwoord op je vraag is: Ja. Als je je Havo hebt ben je niet meer leerplichtig.

Praktische vraag: hoe denk je als 18 jarige een BMW/Audi/Mercedes uit 2007 te kunnen verzekeren voor een maandbedrag dat niet gelijk staat aan wat een gemiddelde student aan alcohol drinkt in een paar maanden? :+

Andere praktische opmerking: je zult meer dan die ¤ 1.000 netto per maand moeten verdienen. Ik neem aan dat je ook wat van je vrije tijd wilt genieten en leuke dingen wilt doen. Stappen, uitjes etc. Reken daar nog maar 's een paar honderd per maand voor.
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:01:09 #99
165633 eriksd
The grand facade...
pi_109377136
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Dat gaat je nog tegenvallen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_109377923
Godverdomme wie schopt dit lijk van een topic nou weer omhoog?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')