Daar ben ik het mee eens. En dat telt ook voor voor niet auto-fabrikanten...quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
moderne auto's HOEVEN niet te roesten maar blijkbaar vinden de autofabrikanten dat onwenselijk.
Ik zet m'n geld in op de machines van VAG.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
welke auto's zouden het het langst uithouden die er nu rondrijden... ik gok op mhh mhhh kleine japanners die daadwerkelijk in japan zijn gemaakt. omdat degelijk en zelfs wat roest nog wel rendabel is om het te laten repareren.
nee maar je moet hem weer vacuum zuigen of zoiets (iig bij oudere diesels misschien dat dit probleem inmiddels is verholpen), dus een hoop ellende als je het kunt voorkomen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:17 schreef Biogarde het volgende:
Klopt het wel dat de brandstofpomp in bijna alle gevallen naar de tyfus gaat wanneer je de tank van een diesel helemaal leeg rijdt?
Die hoorde ik in m'n jeugd al.
nee vag is al lang niet meer zo degelijk als de naam die ze hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld in op de machines van VAG.
Niet meer, maar onze oude golf uit 2001 was echt wel degelijk, bij 270.000 kilometer voelde en reed hij nog als nieuw. Paar kleine reparaties en verder alleen de onderhoudsbeurtjes. Over de Passat's hoorden we niet zulke lofverhalen, dus wij zijn geswitcht naar Toyota. Ben benieuwd of die het ook zo lang volhoudt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee vag is al lang niet meer zo degelijk als de naam die ze hebben.
Ik zie eigenlijk nooit Golfjes 4/5 met roest (om maar iets te noemen qua slijten). Polo's na 1998~2000 ook niet meer. Maar let op, dat is mijn observatie. En die ligt weleens in de clinch met Jan.De.Wandelaar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee vag is al lang niet meer zo degelijk als de naam die ze hebben.
Eerlijk? Ik heb er echt nog nooit één gezien en ik woon in Utrecht. Hier rijden er meer als we bomen hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Golf 4 zie ik wel eens met roest, altijd de achterspatborden.
In het ANWB-sufferdje van deze maand staat een artikel over een paar auto's met een hoge kilometerstand. Een Opel Corsa met ongeveer 550K, een Mazda 323 met ongeveer 650K en een oude Mercedes met bijna 1 miljoen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
welke auto's zouden het het langst uithouden die er nu rondrijden... ik gok op mhh mhhh kleine japanners die daadwerkelijk in japan zijn gemaakt. omdat degelijk en zelfs wat roest nog wel rendabel is om het te laten repareren.
Rond de millenniumwissel hadden ze daar wel last van ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
niets roest harder dan mercedes van de nieuwere auto's heb ik gehoord. broodje aap? geen idee
Ja echt waarquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik heb er echt nog nooit één gezien en ik woon in Utrecht. Hier rijden er meer als we bomen hebben
veel km's is voor denk ik weinig auto's een probleem - in de juiste handen. het gaat om het overall plaatje; welke auto's zijn gewoon dusdanig fool proof dat ze nog in grote aantallen rondrijden 20 jaar na eerste verkoop.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:29 schreef JDude het volgende:
[..]
In het ANWB-sufferdje van deze maand staat een artikel over een paar auto's met een hoge kilometerstand. Een Opel Corsa met ongeveer 550K, een Mazda 323 met ongeveer 650K en een oude Mercedes met bijna 1 miljoen.
focus staat er ook bekend om. Zelfde leeftijd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Golf 4 zie ik wel eens met roest, altijd de achterspatborden.
\quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:36 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
focus staat er ook bekend om. Zelfde leeftijd.
Ik ook niet, vrij veel Golfjes hier, maar bijna geen een met roest. Alleen van die putjes willen wel eens beginnen te roesten, maar dat valt bij mij onder onderhoud.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit Golfjes 4/5 met roest (om maar iets te noemen qua slijten). Polo's na 1998~2000 ook niet meer. Maar let op, dat is mijn observatie. En die ligt weleens in de clinch met Jan.De.Wandelaar.
Jij als taalnazi moet toch wel weten dat het meervoud van Passat gewoon Passats is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:21 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Niet meer, maar onze oude golf uit 2001 was echt wel degelijk, bij 270.000 kilometer voelde en reed hij nog als nieuw. Paar kleine reparaties en verder alleen de onderhoudsbeurtjes. Over de Passat's hoorden we niet zulke lofverhalen, dus wij zijn geswitcht naar Toyota. Ben benieuwd of die het ook zo lang volhoudt.
Ik ben nooit begonnen over algemene spelling, dus helaas. Het ging mij in dat andere topic er alleen maar over dat iedereen elkaar uitmaakt voor VMBO'er, terwijl het vmbo'er is en dat ik dat persoonlijk erg dom vind overkomen. Iemand uitmaken voor vmbo'er in de zin van domheid, maar het zelf niet goed kunnen spellen. Ik dacht dat ik het al goed had verwoord, jammer dat je mij zo probeert terug te pakken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij als taalnazi moet toch wel weten dat het meervoud van Passat gewoon Passats is.
En Golf moet met een hoofdletter, het is een eigen naam.
Om de triestheid van je posts in het andere topic even aan te kaarten...
Nee, je ging verder dan alleen dat. Je durfde namelijk te beweren dat het correct gebruik van spelling in het algemeen, het opleidingsniveau aangaf. Dus dat verdraai je nu ook...quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:47 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ik ben nooit begonnen over algemene spelling, dus helaas. Het ging mij in dat andere topic er alleen maar over dat iedereen elkaar uitmaakt voor VMBO'er, terwijl het vmbo'er is en dat ik dat persoonlijk erg dom vind overkomen. Iemand uitmaken voor vmbo'er in de zin van domheid, maar het zelf niet goed kunnen spellen. Ik dacht dat ik het al goed had verwoord, jammer dat je mij zo probeert terug te pakken.
quote:Verstand heeft toch in zekere mate wel wat met opleiding te maken, al speelt wilskracht natuurlijk ook mee. Verder verraadt spelling behoorlijk vaak iemands opleidingsniveau of niveau qua werk, niet altijd, maar wel vaak.
Ja, en eigennaam is in dit zinsverband één woord. Zullen we het nu weer over planes, trains & automobiles hebben?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij als taalnazi moet toch wel weten dat het meervoud van Passat gewoon Passats is.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja en dat is toch ook zo?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, je ging verder dan alleen dat. Je durfde namelijk te beweren dat het correct gebruik van spelling in het algemeen, het opleidingsniveau aangaf. Dus dat verdraai je nu ook...
[..]
dit dus. ben het niet vaak met sounddragon eens maar in deze heeft hij het volledig bij het rechte eind! chapeau!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, opzouten met dat gezeik.. en al helemaal niet 2 topics tegelijk gaan zitten verkloten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |