En dat mag morgen pas?quote:
Dat zal ik wel geweest zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
Wie had er een Patatje Poes besteld vanavond??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn drukverband mag er morgen pas om 12:00 af. Ik wilde het er nu af halen, maar dat vond mo geen goed ideequote:
Omgquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup! Die met die zwarte plakker op de webcam is de mijnequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omg
Hebben jullie beide een netbookje?
Schattigquote:
ja, dat weet ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup! Die met die zwarte plakker op de webcam is de mijne![]()
Lekker, Chineesquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede foto! Wat een schoonheid!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zit er een zwarte plakker opquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup! Die met die zwarte plakker op de webcam is de mijne![]()
Dat wil je helemaal niet wetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Waarom zit er een zwarte plakker op
Omdat ik ooit met iemand zat te MSNen en toen klikte ik op een linkje (ik dacht dat het een foto was) en toen ging het lampje naast mijn webcam branden en daar schrok ik zo van dat ik het netbookje haast kapot heb gegooid van schrikquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Waarom zit er een zwarte plakker op
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik ooit met iemand zat te MSNen en toen klikte ik op een linkje (ik dacht dat het een foto was) en toen ging het lampje naast mijn webcam branden en daar schrok ik zo van dat ik het netbookje haast kapot heb gegooid van schrik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |