We zijn goed op dreef.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
hebben we nu serieus alweeeeeeeeeeer een topic vol?
1 uur en 20 minuten
Probeer maar eens bij te lezen! Had ik een half topic bijgelezen, hadden jullie de volgende alweer volgeluld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
hebben we nu serieus alweeeeeeeeeeer een topic vol?
1 uur en 20 minuten
Is dat hetzelfde als dat mens dat van iedereen poep moest hebben?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:11 schreef Dwyn het volgende:
Hebben jullie wel eens superdik/superdun ofzo gezien? Dan gaan ze een week hoeveelheid eten in zo'n buis gooien. Ranzig!
Ja! Omg ranzibar indeedquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:11 schreef Dwyn het volgende:
Hebben jullie wel eens superdik/superdun ofzo gezien? Dan gaan ze een week hoeveelheid eten in zo'n buis gooien. Ranzig!
Ik ben ook altijd bang dat ik niet pas maar tot nu toe altijd welquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag in Six Flags een keer een heel dik meisje in de rij staan voor de Goliath, samen met haar magere vriendje. Ik dacht nog, dat kan nooit goed gaan, en inderdaad, na een uur wachten is ze aan de beurt en de riem ging niet dicht. Meiske keihard jenken, en wat doet dat vriendje, die gaat zelf wel gewoon met de achtbaan mee
Morantiek
Dat zou kunnen, weet ik zo niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als dat mens dat van iedereen poep moest hebben?
Dat had is gisterenavond... toen heb ik het maar opgegeven, ben naar bed gegaan en heb vanochtend bijgelezen toen het nog rustig wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Probeer maar eens bij te lezen! Had ik een half topic bijgelezen, hadden jullie de volgende alweer volgeluld.
Dat, ik moet niet veel vetter worden, dan pas ik er niet inquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd bang dat ik niet pas maar tot nu toe altijd wel
Alleen is die van de Goliath best wel strak
Ik ben wel 15kg zwaarder dan toenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat, ik moet niet veel vetter worden, dan pas ik er niet in
Ik zit ook heel vaak van 'als ik er maar inpas!' maar dat is voornamelijk vanwege m'n lange benen waar ik dan mee zit ipv m'n dikke kontquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
JA daar heb ik zinquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:14 schreef BGTes het volgende:
Zegt ze, en propt een negerzoen in haar bakkes
Ew.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:15 schreef Lindytje het volgende:
Oh, er is ook een sbs-reportage over het seksleven van dikke mensen![]()
je kan nota bene testen bij de ingangquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
getver.......mental imagequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:15 schreef Lindytje het volgende:
Oh, er is ook een sbs-reportage over het seksleven van dikke mensen![]()
Dat lijkt me ook lastigquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zit ook heel vaak van 'als ik er maar inpas!' maar dat is voornamelijk vanwege m'n lange benen waar ik dan mee zit ipv m'n dikke kont
Oh ja? Dan is het helemaalquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan nota bene testen bij de ingang
Ja, kak... er staan maar iets van 6 afleveringen online...quote:
Ja maar dat is ook al chanantquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan nota bene testen bij de ingang
Minder chanant dan in de achtbaan zelf erachter komen dat het niet past.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:17 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook al chanantmoeten testen of je in een achtbaan past
Mja dat dus....ik denk dat ik gewoon niet zou gaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:17 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook al chanantmoeten testen of je in een achtbaan past
ditquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder chanant dan in de achtbaan zelf erachter komen dat het niet past.
pijnlijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:18 schreef Lindytje het volgende:
http://www.sbs6.nl/progra(...)300-orgasmes-per-dag
300 orgasmes per dag![]()
Dafuqquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:18 schreef Lindytje het volgende:
Dat red zelfs Priem nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:18 schreef Lindytje het volgende:
Hoe ver ik ben met mijn reflectie:quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef BGTes het volgende:
Godverdomme, zit ik nog niet aan dat essay te werken he
Ik heb ook al een titelquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe ver ik ben met mijn reflectie:
Reflectie middenevaluatie stage
Terwijl ik al vanaf half 3 thuis ben.
Zeker!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Reportage en Shock Doc staan altijd garant voor qualitätstelevisie
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb ook al een titel
"Manifest Destiny"
pop & papquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb vanavond (tijdens het oppassen) morgenochtend en een stukje van morgenavond nog voor m'n SWOT, POP, leerverslagen van de afgelopen 2 periode's, reflectie op mijn ontwikkeling binnen de opleiding en 2 reflecties over stage (middenevaluatie).
Zo erg! Moet ook nog reflecteren op m'n ingevulde 360 graden feedback lijstjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:23 schreef Dwyn het volgende:
Ik vond laatst reflectieverslagen van het HBO terug. Gelijk weggeflikkerd. Wat een hel zeg.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef Puckzzz het volgende:
Persoonlijk Ontwikkelings Plan?
Zoiets hadden we hier iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een gegeven moment wist ik niks meer wat ik aan mezelf wilde verbeteren. En dan ga je dingen verzinnen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo erg! Moet ook nog reflecteren op m'n ingevulde 360 graden feedback lijstjes.
Liet ik o.a. invullen door m'n zus, die snapt nu meteen waarom ik reflecteren zo haat.
Sowieso. Jaaa, je moet minstens 3 leerdoelen! Oh, nou eh, dan wil ik wel beter worden in voorlichting geven, ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wist ik niks meer wat ik aan mezelf wilde verbeteren. En dan ga je dingen verzinnen.
wat een onzin!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging soep warm maken, gaat mama proeven of ie nog goed is met een lepel waar ik net de (rauwe) gehsktballen mee had omgedraait, ik hoef geen soep meer
zeikerdquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging soep warm maken, gaat mama proeven of ie nog goed is met een lepel waar ik net de (rauwe) gehsktballen mee had omgedraait, ik hoef geen soep meer
Nou, dat kookt er wel weer uit hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omnomnomnomnomquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat ik altijd zo verwonderlijk vind aan jou is dat je altijd net doet alsof de rest van de wereld gek is, terwijl je volgens mij echt wel door hebt hoe het echt zitquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Whut, ik hoef dat dan echt niet hoor. Zal wel mijn idee zijn maar dan nog.
Ik ga toch niet iets eten waarvan ik denk dat het goed is terwijl het misschien wel goed is?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ik altijd zo verwonderlijk vind aan jou is dat je altijd net doet alsof de rest van de wereld gek is, terwijl je volgens mij echt wel door hebt hoe het echt zit
Ligt eraan wat het is. Zuivel en eieren en vlees vreet ik dan niet meer nee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ben jij er ook zo een die dingen al niet meer eet als ze op de houdbaarheidsdatum zitten?
Als wij gourmetten gebruik ik ook gewoon dezelfde vork hoor. Daarmee gooi ik eerst het vlees in m'n pannetje, daarna eet ik het er mee op. Ben ik nog nooit ziek van geworden.
Een beetje voorzichtigheid snap ik best, maar dit vind ik wel wat overdreven, persoonlijk.
Op, niet over! Ik snap dat echt niet hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het is. Zuivel en eieren en vlees vreet ik dan niet meer nee.
Een appel met 1 rotte plek.. snij je die eruit of pleur je de hele appel weg?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het is. Zuivel en eieren en vlees vreet ik dan niet meer nee.
Hij kwam uit de vriezer en zag er raar uit, ik had het nog niet eens gezien maar goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het verwoderlijker hoe ze het wel normaal vind dat mama even proeft of de soep nog goed is!!
Ha, goed punt!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het verwoderlijker hoe ze het wel normaal vind dat mama even proeft of de soep nog goed is!!
Ligt eraan hoe goor het eruit ziet. Is het een klein plekje dan boeit het me niet maar als die halve appel verrot isquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een appel met 1 rotte plek.. snij je die eruit of pleur je de hele appel weg?
euh..........quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga toch niet iets eten waarvan ik denk dat het goed is terwijl het misschien wel goed is?
Oh op. Ik dacht over.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op, niet over! Ik snap dat echt niet hoor.
Als ik zelf het idee heb dat het niet goed is, worden jullie er dan slechter van dat ik het niet opeet?quote:
Oh, gelukkig. Maar 1 dag over de datum dus ook niet? Je weet dat er "ten minste houdbaar tot" op staat? Dus je kan zelf ook nog wel een beetje beoordelen of het bedorven is of niet.quote:
Ja dat weet ik, nee bij sommige producten eet ik het dan niet meer. Sommige dingen wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Maar 1 dag over de datum dus ook niet? Je weet dat er "ten minste houdbaar tot" op staat? Dus je kan zelf ook nog wel een beetje beoordelen of het bedorven is of niet.
Als ik echt heel erg twijfel over vlees dan geef ik een stukje aan de kat. Eet hij het op dan zal het nog wel goed zijn.
Ditquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Maar 1 dag over de datum dus ook niet? Je weet dat er "ten minste houdbaar tot" op staat? Dus je kan zelf ook nog wel een beetje beoordelen of het bedorven is of niet.
Als ik echt heel erg twijfel over vlees dan geef ik een stukje aan de kat. Eet hij het op dan zal het nog wel goed zijn.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar dat had ik dus ook op mijn werk. Was appeltaart 2 dagen over de datum, kijken die mensen me aan alsof ik net melk met stukjes op durfde te drinken ofzo.
Als het er nog goed uit ziet en goed ruikt, zal het ook nog wel goed zijn.
+1quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit
Als het vreemd ruikt of de structuur anders is eet ik het niet meer, maar anders?x
Voor kip wel ja!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor gourmetten heb ik wel altijd een andere vork voor de kip
Wat houdbaarheidsdatum betreft, als het over de houdbaarheidsdatum heen is, gooi ik het vaak gewoon weg.
Dat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag van m'n vader niet met een vork bij het gourmetstel komen, dus ik heb aangeleerd het vlees er met mijn blote vingers op te gooien
Dit alleen ook voor het andere vlees.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor gourmetten heb ik wel altijd een andere vork voor de kip
Wat houdbaarheidsdatum betreft, als het over de houdbaarheidsdatum heen is, gooi ik het vaak gewoon weg.
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor kip wel ja!
Maar met de houdbaarheidsdatum kijk ik, als het daaroverheen is, gewoon of het er nog normaal uitziet en normaal ruikt. Zoja, dan gaat het (nog) niet weg. Vind ik echt zonde van de producten en het ervoor betaalde geld.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag van m'n vader niet met een vork bij het gourmetstel komen, dus ik heb aangeleerd het vlees er met mijn blote vingers op te gooien
Ik alleen voor kip en varken. Rund vind ik nooit zo erg.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit alleen ook voor het andere vlees.
Ik ben dan bang dat ik weet ik veel wat voor beestjes krijg, lintwormen endezo. Beestjes
Op de een of andere manier lanceer ik daarmee altijd mijn stukjes vlees erafquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
en vlees draaien we met die kleine spateltjes
met die vleesvork, haal je daar ook het vlees weer mee van de plaat af?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben dan bang dat ik weet ik veel wat voor beestjes krijg, lintwormen endezo. Beestjes
Oh als wij die hebben ook, maar die zijn of kwijt of kapot dus dan blijft er niet meer over dan een vorkquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
en vlees draaien we met die kleine spateltjes
je moet er twee hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lanceer ik daarmee altijd mijn stukjes vlees eraf
Daar kan ik ook nooit zo geweldig mee om gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lanceer ik daarmee altijd mijn stukjes vlees eraf
Nee want ik heb 2 vorken en ik ben niet gekquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met die vleesvork, haal je daar ook het vlees weer mee van de plaat af?
Kut.. ik moest lachenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want ik heb 2 vorken en ik ben niet gek
Held!quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kut.. ik moest lachenEn toen vroeg collega waarom ik lachte.. Toen werd ik rood...
![]()
Dat ben ik 9/10 x ook maar de volgende keer loop ik weer even vrolijk de mac binnenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben al heel de middag misselijk van de mac.... mijn straf
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kut.. ik moest lachenEn toen vroeg collega waarom ik lachte.. Toen werd ik rood...
![]()
Bwhehehequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben al heel de middag misselijk van de mac.... mijn straf
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ben ik 9/10 x ook maar de volgende keer loop ik weer even vrolijk de mac binnen
Dan draait de rest maar met een vorkquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wij hebben er maar iets van 5 ofzo, terwijl we dan met 10 man gourmetten.
je kan ze los kopen he!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
geylaardquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Zuurkoolquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
We eten zuurkool![]()
Ik moet me beheersen om geen bestelling van de mac te laten bezorgen
toch niet op 1 gourmetset, wel?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mag ik bij jou eten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zuurkool
ik heb spruitenstamp![]()
![]()
Stamp
1 gourmetset, 1 wokset. Daar zaten die spatels bij, maar daar is er ook al weer 1 van kwijt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch niet op 1 gourmetset, wel?
Wat is onhygiënisch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je niets onhygienisch doet vind ik het prima
wij eten met 7 man al van 2 setsquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1 gourmetset, 1 wokset. Daar zaten die spatels bij, maar daar is er ook al weer 1 van kwijt.
Waar komt deze angst vandaan? Teveel gehoord/gezien op TV ofzo? Of door je opvoeding?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind zuurkool niet vies, maar wel met ketchupquote:
I'll behavequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je niets onhygienisch doet vind ik het prima
Opvoeding niet, mama geeft dr niks om. Maar denk tv en dan denken dat je zelf iets hebt (jezelf het aanpraten) en dan gaan googlen enquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar komt deze angst vandaan? Teveel gehoord/gezien op TV ofzo? Of door je opvoeding?
Wij ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij eten met 7 man al van 2 sets
Nouja, we hebben op die tafel ook geen plek voor 3 sets. Maar gourmetset is 8 pannetjes, wokset 6, dus 14 pannetjes en steengrill op 10 man is goed te doen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij eten met 7 man al van 2 sets
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat is onhygiënisch?
Koffiemokken likken?? Is puur een blijk van affectie spees....Dat snap je toch wel.......
die zijn keicool ja !!!!!!!quote:
Als het maar gezellig isquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, we hebben op die tafel ook geen plek voor 3 sets. Maar gourmetset is 8 pannetjes, wokset 6, dus 14 pannetjes en steengrill op 10 man is goed te doen!
ja die steengrill zei je der niet bij!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, we hebben op die tafel ook geen plek voor 3 sets. Maar gourmetset is 8 pannetjes, wokset 6, dus 14 pannetjes en steengrill op 10 man is goed te doen!
Mwehehehquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat is onhygiënisch?
Koffiemokken likken?? Is puur een blijk van affectie spees....Dat snap je toch wel.......
Ik hou niet van wokkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
die zijn keicool ja !!!!!!!Ik hou van ons miniwokstel
Is van vriend van mama.quote:
Dat moet stiekum!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mweheheh. Jij mag wel aan mijn theemok likken hurr, pak ik daarna gewoon een schone
Ah... Nee ik ben best een goor wijf wat dat betreftquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Opvoeding niet, mama geeft dr niks om. Maar denk tv en dan denken dat je zelf iets hebt (jezelf het aanpraten) en dan gaan googlen en
Zit vast aan het gourmetstel!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die steengrill zei je der niet bij!!!
Meer beestjes die in je lijf zitten. Parasieten endezoquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah... Nee ik ben best een goor wijf wat dat betreft
Valt sigaret op de grond? Eens op blazen en alle bacteriën zijn weg![]()
Magischen adem
een sigaret is toch al de kanker voor je longenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah... Nee ik ben best een goor wijf wat dat betreft
Valt sigaret op de grond? Eens op blazen en alle bacteriën zijn weg![]()
Magischen adem
Dit!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik gebruik die pannetjes enkel voor omelet... vlees gaat gewoon bovenop de plaat
Wij wokken ook niet in die pannetjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hou niet van wokkenAlles smaakt dan naar de saus.
Owjahquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een sigaret is toch al de kanker voor je longen
dan moet je er minder saus op gietenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hou niet van wokkenAlles smaakt dan naar de saus.
Weet je hoeveel wormen er gemiddeld in je lijf zitten??quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meer beestjes die in je lijf zitten. Parasieten endezo
Jonge gewoon in het restaurant bedoel ik! Ik heb geen mini woksetquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je er minder saus op gieten
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Weet je hoeveel wormen er gemiddeld in je lijf zitten??
en om uitjes te bakken voor bij de gebakken leverquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit!
En voor champignonnetjes.maakt altijd mini wentelteefjes
En stiefmoeder pannekoeken
Zeggen dat ze er minder saus op moeten gietenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jonge gewoon in het restaurant bedoel ik! Ik heb geen mini wokset
quote:
Ik vraag altijd gewoon om olie ipv sausquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jonge gewoon in het restaurant bedoel ik! Ik heb geen mini wokset
Of geen sausquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeggen dat ze er minder saus op moeten gieten
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en om uitjes te bakken voor bij de gebakken lever
ben je al aan het googlen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]ik ga mijn buik opensnijden
Nee dan hoef ik straks geen eten vrees ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ben je al aan het googlen?![]()
Thihihiihi![]()
och, dat krijg je hendig op hoor!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]lever op de gourmet! Goeden tip
alleen zijn mama en ik de enigen die dat eten
Dat deed ik ook altijd bij mijn broertjequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kreeg hel en verdoemenis over me heen toen ik een keer het speentje van mijn zoontje even in mijn eigen mond deed, en daarna in de zijne. (ding was in huis op de grond gevallen ofzo)
Beetje weerstand opbouwen voor als ze over een jaar wormen en modder in hun mond gaan proppen!!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vraag altijd gewoon om olie ipv saus
Ah dat ga ik volgende week vrijdag in de all you can vreetschuur doenquote:
Naja dat vind ik gewoon normaal maar zelf zou ik dat dus niet doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kreeg hel en verdoemenis over me heen toen ik een keer het speentje van mijn zoontje even in mijn eigen mond deed, en daarna in de zijne. (ding was in huis op de grond gevallen ofzo)
Beetje weerstand opbouwen voor als ze over een jaar wormen en modder in hun mond gaan proppen!!
dit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
Vind ik ook zoiets raars. Kijk, dat moeders niet willen dat iemand anders dat doet snap ik, maar dat moeders dat zelf doen vind ik heel normaal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
Dat doen we hier ook hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
Goooo Priem! Succes!quote:
Good busy!!quote:
Ik kijk dr Phil met Kelly whats-her-face. Die ken ik van the Hills. Wat een kutwijf is datquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wow een trostomaat, goed gezien rudolf
The hillsquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kijk dr Phil met Kelly whats-her-face. Die ken ik van the Hills. Wat een kutwijf is datEn nu wil ze samen met dr Phil mensen helpen
Mja, maar als je moet leren en er is MTV weekendbreak The Hills, heb je ze allemaal gezienquote:
Het is wel goeden vermaeck maar die mensenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, maar als je moet leren en er is MTV weekendbreak The Hills, heb je ze allemaal gezien
Zo herkenbaar!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, maar als je moet leren en er is MTV weekendbreak The Hills, heb je ze allemaal gezien
Ja die mensen verdienen een slingerquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is wel goeden vermaeck maar die mensen
Ik heb dat nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iedereen switchen naar 24 cooking channel, wat een doos
Qft! KPNquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb dat niet
Ik wil heel graag dat kanaal...stomme KPN
Knus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit morgen met een loodgieter opgescheept
Om half 12 dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
En hij komt 'voor de middag'. Flikker op man, noem een tijd
Ja die komt dus om kwart voor 6quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
mwah kan erger zit al vanaf 12 uur te wachten op een Ziggo mannetje die tussen 12 en 6 zou komen
Hij heeft nog 3 kwartier!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
mwah kan erger zit al vanaf 12 uur te wachten op een Ziggo mannetje die tussen 12 en 6 zou komen
Ik kan om 8 uur aangekleed beneden zitten want dat is ook voor de middagquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Of om vijf over zes wordt er gebeld dat 'ie het vandaag niet redt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die komt dus om kwart voor 6
Da's ook irritant ja! Bij ons kwamen ze wasmachine vanaf half 3 brengen en ze waren er om half 5, valt nog mee!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Bij mijn vriendin zouden ze om 11 uur 's avonds komen. Kwamen ze om kwart over 12quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of om vijf over zes wordt er gebeld dat 'ie het vandaag niet redt.
Volgens mij is die naar huis aan het gaan.quote:
Toen ik mijn telefoon op moest laten halen voor reparatie kon dat 'tussen 9 en 17'. Toen ik een optie op het afsprakenformulier moest invullen was het de keus tussen 'tussen 8 en 18' gratis, tussen 8 en 13 een tientje, tussen 13 en 18 ook een tientje en op zaterdag tussen 9 en 17 12,50quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan om 8 uur aangekleed beneden zitten want dat is ook voor de middag
Ik zou daar echt sjaggo van worden als je speciaal vrij genomen hebt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's ook irritant ja! Bij ons kwamen ze wasmachine vanaf half 3 brengen en ze waren er om half 5, valt nog mee!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:14 schreef Lindytje het volgende:
7,78
7,61
4,48
9,00
6,75
eindcijfer:
7
oude stijl
Jammer van de 4.5 voor de MCvragen
Methodologie gehaald![]()
7,78
7,61
4,48
9,00
6,75
eindcijfer:
7
oude stijl
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin zouden ze om 11 uur 's avonds komen. Kwamen ze om kwart over 12
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:14 schreef Lindytje het volgende:
7,78
7,61
4,48
9,00
6,75
eindcijfer:
7
oude stijl
7,78
7,61
4,48
9,00
6,75
eindcijfer:
7
oude stijl
Mijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou daar echt sjaggo van worden als je speciaal vrij genomen hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:14 schreef Lindytje het volgende:
7,78
7,61
4,48
9,00
6,75
eindcijfer:
7
oude stijl
Naja dat had ze zelf afgesproken. Maar ik denk dan, hoezo loopt het zo laat nog uit?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vind 11 uur 's avonds al niet zo netjes, maar dat is helemaal erg.
Ik was al boos op jequote:Op woensdag 11 januari 2012 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sorry iedereen bij wie ik heb gerisigned op wf, maar ik was vergeten te wf-en de afgelopen 3 dagen
Noms is geen goed woord.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sorry iedereen bij wie ik heb gerisigned op wf, maar ik was vergeten te wf-en de afgelopen 3 dagen
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAT 8.6 voor opdracht 3 eindcijfer 7.5
Omdat ik noms wil spelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom wf ik niet met jou?
Ik deed een verkeerde smiley ook nog!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ik noms wil spelen.
Zelfde nick als hier!
Ik vond hem al zo raar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik deed een verkeerde smiley ook nog!
Nice!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb jij me nou ook stiekem uitgenodigd Joysa?
Extraquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:24 schreef Lindytje het volgende:
Whut, ik ben de enige die het vak 'oude stijl' deed, die een voldoende heeft gehaald voor het vak
(vak van vorig jaar, toen lag ik er na de eerste deadline al uit... ik had m gemistNu kun je dat vak dus nog 'oude stijl' volgen voor 6 punten ipv 4, alleen dan word je op alles strenger beoordeeld...)
Ik ben strenger beoordeeld, ik ben strenger beoordeeld en heb 6 punten voor het vak en jij maar 4quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb hoger dan lindy, ik heb hoger dan lindy
Falers, zo lastig was het toch niet. Hoewel ik me wel verwonder hoe ik een 7.3 voor dat tentamen heb gehaaldquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:24 schreef Lindytje het volgende:
Whut, ik ben de enige die het vak 'oude stijl' deed, die een voldoende heeft gehaald voor het vak
(vak van vorig jaar, toen lag ik er na de eerste deadline al uit... ik had m gemistNu kun je dat vak dus nog 'oude stijl' volgen voor 6 punten ipv 4, alleen dan word je op alles strenger beoordeeld...)
Ja, prima! Ik snap niet zo goed hoe die mensen allemaal aan een 5 komenquote:
Ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben strenger beoordeeld, ik ben strenger beoordeeld en heb 6 punten voor het vak en jij maar 4![]()
En dus op de 'strenge manier' een 7.6 voor het verslag dat ik toen 's nachts nog effe snel zat te maken![]()
Ik ook naar jouw cijfer!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn
Mwehehe ben benieuwd naar mijn cijfer voor academisch nederlands voor paper 3
Naja ik heb metho sowieso gehaald en heb al een 7.3 voor 30% geloof ik. Wat moet ik dan nog halen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook naar jouw cijfer!!
'begin volgende week '.. falers
Waaah duiven !quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Dafuq.
http://www.dumpert.nl/med(...)b/film_je_hobby.html
Damn!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Dafuq.
http://www.dumpert.nl/med(...)b/film_je_hobby.html
Een 4.8quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik heb metho sowieso gehaald en heb al een 7.3 voor 30% geloof ik. Wat moet ik dan nog halen?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)hy_voor_de_duif.html
Hou op man!! Ik ga kapot hier!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga stuk van die duivenliedjes.
http://www.dumpert.nl/med(...)rco_en_trijntje.html
track 'n trace doet het nietquote:
dan moeten we toch maar eens die doos met de kontenlakjes gaan bezoekenquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Als die koffer kwijt is he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooh, dus dat kan ook vandaag zijn en dat de code nog niet werkt! *blijft hoopvol*quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef Joysa het volgende:
ik weet ook niet wanneer ze 'm nou precies heeft weg gedaan, vond de code in haar tas
Inderdaad!! Mireille!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan moeten we toch maar eens die doos met de kontenlakjes gaan bezoeken
Dan bash ik d'rquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ooh, dus dat kan ook vandaag zijn en dat de code nog niet werkt! *blijft hoopvol*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |