Aardappelen haal ik niet, die kook ik zelfquote:
je had de stad in kunnen gaan om te shoppen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik heb geen idee wat ik anders had moeten doen. Men tv geeft nog steeds geen beeld dus daar kan ik ook weinig mee
Lipjes, heh jammer nou.
Ladylike, dat vind ik echt zo ranzig
Ja als je de bonen niet lust, wordt het lastigquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je had de stad in kunnen gaan om te shoppen.
en die bonenzooi is idd niet te nassen
Ik, we eten over een uurtjequote:
begin jij tijdens het eten al te ruften dan?quote:
Vrouwen die ruftenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begin jij tijdens het eten al te ruften dan?
het gehakt en de kruiden heb ik geen moeite mee...quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja als je de bonen niet lust, wordt het lastig
[..]
Ik, we eten over een uurtje
zou wel willen, maar dat gaat me niet lukken denk ikquote:
Nee want meisjes ruften nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begin jij tijdens het eten al te ruften dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee want meisjes ruften nietjawel, meisjes die af en toe een boertje of een scheetje laten zijn schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
aardappelen wel, maar raspatat niet. ik zou wel zon machine willenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aardappelen haal ik niet, die kook ik zelf
Nou, zeg dat maar eens tegen mn vriend danquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, meisjes die af en toe een boertje of een scheetje laten zijn schattig
Garpje jonguhquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aardappelen wel, maar raspatat niet. ik zou wel zon machine willen
lol, je staat gewoon voor lul als je dat besteldquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol, je staat gewoon voor lul als je dat besteld
Ja die bonen met die saus en de paprika (zit er ook in toch?)quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je kunt het op veel manieren maken, wat vind je het ranzige eraan dan?
elke hipster..quote:
ik wil misschien ook eentje halen, over 2 weken kan ik kiezen nlquote:
heb ik nu, hd2 pro. maar geen htc meer voor mijquote:
Neem een sensation heeft tenmisnte ook flash en een veel groter scherm je kan ook uitbreiden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil misschien ook eentje halen, over 2 weken kan ik kiezen nl
draag je sjaaltjes en een hipsterbril en heb je een beetje apart kapsel:quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil misschien ook eentje halen, over 2 weken kan ik kiezen nl
Waaromquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel willen, maar dat gaat me niet lukken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |