quote:
TURKS?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef Caland het volgende:
'De pietjes die hier in huis zitten.'
Een Turkse tokkie, dat dit kan![]()
Hoezee, als ze die BH nou nog eens effe uit deed?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
Topic heeft meer Sanna nodig.
[ afbeelding ]
Door die hardcore-hooligan Galatasaray-vriend van mij, die meeging naar Fey-PSV?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
Hoe kom ik er dan bij dat je een Turk bent
Die maat van 'm was toch Turk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
Hoe kom ik er dan bij dat je een Turk bent
Man...heerlijk. Bedankt Caland.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:42 schreef Caland het volgende:
Topic heeft meer Sanna nodig.
[ afbeelding ]
Damn , kan hier geen plaatjes zien...quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man...heerlijk. Bedankt Caland.
Lachen jullie maar met z'n allen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
@ Helpmefok, niet jou schuld, maar het zou niemand anders zo kunnen overkomen toch?
Anyway, je bent wel een beetje de mascotte van dit topic![]()
Ontopic, ik heb nu een pareltje in het vizier:
Afgetest bij de kampioen van België, direct beschikbaar, niet duur (zelfs bereid contributie te betalen) en nog in het bezit van een Feyenoordshirt met nummer 10.
Wie wat hoe?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
Ontopic, ik heb nu een pareltje in het vizier:
Afgetest bij de kampioen van België, direct beschikbaar, niet duur (zelfs bereid contributie te betalen) en nog in het bezit van een Feyenoordshirt met nummer 10.
Weet je wie ook leuk lacht?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lachen jullie maar met z'n allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weet je wie ook leuk lacht?Mama Bruins is een urban legend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgeschreven bij de nummer 2 van Oostenrijk bedoeld hij zekerquote:
Ik zie het stiekem ook nog wel goed komen met Bruins, weet alleen niet of dat bij Feyenoord gaat zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lachen jullie maar met z'n allen.
Zoals ik gister zei: hij past sowieso niet in dit systeem, dus puur om die reden zou je hem niet moeten halen. Voor de rest is Bruins natuurlijk helemaal klaar voor zijn wederopstanding.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
Nee maar serieus: ik stel een algeheel Bruins-verbod in. Die gozer moeten we niet willen hebben bij Feyenoord.
Schoot me zomaar ineens in mijn kop afgelopen nacht.
NIET dat ik Bruins niet zie slagen (die gaat echt wel in de eruopese subtop komen). Ons positiespel is echter totaal niet ingesteld op een dergelijke speler.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
Nee maar serieus: ik stel een algeheel Bruins-verbod in. Die gozer moeten we niet willen hebben bij Feyenoord.
Schoot me zomaar ineens in mijn kop afgelopen nacht.
NIET dat ik Bruins niet zie slagen (die gaat echt wel in de eruopese subtop komen). Ons positiespel is echter totaal niet ingesteld op een dergelijke speler.
Ja wat nou. Bouw je je elftal om deze gast heen heb je een wereldspeler in de maak. Echter, waarom zou je dat doen als we nu al om de kampioenstitel meedoen?quote:
Een elftal om Bruins bouwenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja wat nou. Bouw je je elftal om deze gast heen heb je een wereldspeler in de maak. Echter, waarom zou je dat doen als we nu al om de kampioenstitel meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |