quote:Hallo medeFOK!kers,
Sinds ik zelf weet dat ik HBO Informatica ga doen is het mij opgevallen dat er een redelijk aantal andere FOK!kers dezelfde studie gaan volgen. De ene ook aan het HVA en andere weer aan een andere faculiteit.
Dit topic is bedoeld om die andere studenten te vinden die ook HBO Informatica in Amsterdam gaan volgen (evt. ook op andere locaties).
Zo kan dit topic van pas komen om hulp te vragen aan studiegenoten over bepaalde opdrachten of gewoon om een keertje tijdens de studie andere FOK!kers te ontmoeten.
Ahaha, kan toch.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:02 schreef Flexic het volgende:
[..]
Doe je wel vaker, blijkens uit dit topic. Maargoed, dit gaat nergens over.
Uiteraard.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Zitten jullie serieus te ruziën, lighten up.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Uiteraard.
Een 9 voor wiskunde, net op het punt dat ik wil stoppen met deze opleiding vanwege het hoge niveau, begint het mee te zitten
Goed gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Uiteraard.
Een 9 voor wiskunde, net op het punt dat ik wil stoppen met deze opleiding vanwege het hoge niveau, begint het mee te zitten
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Uiteraard.
quote:
quote:
Wat een steun van mede-studentenquote:
Ik las dat inderdaad ook op die site van SIM terwijl in die mail weer iets staat van 'gaan er verhalen dat SIM niet verplicht is?'. Het schijnt in ieder geval iets te zijn om A'dam beter te leren kennen. Nou wauw, erg interessant als je er geboren bent.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:55 schreef Baghdaddy het volgende:
Students in Motion is toch niet verplicht? Ik las in een mail van een docent dat het wel zo was maar op de site van SIM staat er iets anders.
Je krijgt er dus wel studiepunten voor..quote:Op maandag 16 januari 2012 15:03 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik las dat inderdaad ook op die site van SIM terwijl in die mail weer iets staat van 'gaan er verhalen dat SIM niet verplicht is?'. Het schijnt in ieder geval iets te zijn om A'dam beter te leren kennen. Nou wauw, erg interessant als je er geboren bent.
Ik kijk wel wat er gebeurd als ik mij niet inschrijf. Je krijgt er toch geen studiepunten voor.
Dat zeggen ze ja. In de Studiegids kom je met de projecten, tentamens en BSK vakken al uit op 60 punten.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:10 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Je krijgt er dus wel studiepunten voor..
Waarschijnlijk is dit gewoon een extra studiepunt.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja. In de Studiegids kom je met de projecten, tentamens en BSK vakken al uit op 60 punten.
Voor? Je kan geen 61 punten hebben aangezien dat zou betekenen dat je later iets mag missen aangezien je een extra punt hebt.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit gewoon een extra studiepunt.
Yepquote:Op maandag 16 januari 2012 15:28 schreef Kvdijk het volgende:
Maar heeft iemand zich al ingeschreven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |