NOOOOOO!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ik faal. Had belgië gekozen als landDaar hebben ze die sensation dus niet...
belgquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ik faal. Had belgiÃĢ gekozen als landDaar hebben ze die sensation dus niet...
emoslinger.gifquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Boahhhhh, díe was pas lekker!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
De BigTasty was het evilist van allemaal, want die had 2 plakken bacon en 3 plakken kaas
quote:
Zelfbescherming hahaquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik moet eigenlijk altijd kotsen van de mac. Goed mechanisme wel eigenlijk
haha ja, alleen jammer dat het niet bij mac blijftquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik moet eigenlijk altijd kotsen van de mac. Goed mechanisme wel eigenlijk
NOEEESSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
![]()
en hij komt noooooit meer terug
(althans, dat zegt hoofdkantoor nu
)
Joaahh en de kaassausquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOEEESSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Oh, en die burger van de wintersportweken, met die honderdmiljoenmiljard kazen er op![]()
![]()
McChicken is mijn favoquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:02 schreef Joysa het volgende:
Ik lust alleen de mc chicken en mc kroket
Wat is een zaandammertje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een sneetje van een zaandammertje geldt toch niet als 1 boterham?
Mckroket vind ik ook schandalig lekker.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:02 schreef Joysa het volgende:
heb jij toevallig een T&T code van den koffert?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:02 schreef Joysa het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:02 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit al de hele dag te F5'en op mijn Blackboardsite van de uni... ik wil punten
Volkoren bruin brood maar echt heel mini.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is een zaandammertje?
Moet ik straks f aan mam vragenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij toevallig een T&T code van den koffert?
Ik heb het merendeel van de mac nog nooit uitgeprobeerd omdat ik ALTIJD voor de McChicken ga... Of voor een van de andere kip-achtige burgers als in een wilde bui ben...quote:
marokkanenburgerquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik alleen de fishfilet niet
Die is best lekker:9quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen de fishfilet heb ik nog nooit op
Even afwegenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volkoren bruin brood maar echt heel mini.
Voornamelijk hindoestanen die hem bestellen eigenlijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
marokkanenburgernooit gehad eigenlijk
Ik wilde zeggen, die ga ik eens proberen... maar dat kan niet, want ik eet gezond, EINZ!!1!!1!1!quote:
Die is eigenlijk nog best te kanenquote:
Ohja goeie thanks!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Even afwegen
Gewone boterham is rond de 30-35 gram
Oh, had ik niet verwachtquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die is eigenlijk nog best te kanen
Ja doen ze ook wel, alleen degenen die alleen halal eten niet. Die eten vis geloof ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mac is toch 100% rund (volgens hun) dan kunnen marokkanen toch bet een burger nemen?
Wat zit er dan in mijn kipburger..??quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mac is toch 100% rund (volgens hun) dan kunnen marokkanen toch bet een burger nemen?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat zit er dan in mijn kipburger..??
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
als beloning als je de eerste tien kwijt bent!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, die ga ik eens proberen... maar dat kan niet, want ik eet gezond, EINZ!!1!!1!1!
Hmm, dan wordt ie interessant. McChickensaus =quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook nietMaarja, als je je brood bent vergeten en alleen dat ligt er nog en je hebt geen zin om iets anders te maken
Daar zat trouwens mcchickensaus op
en dan issie dalijk kei smerig mwehehehehequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als beloning als je de eerste tien kwijt bent!
Dat witte kwakje is zo lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook nietMaarja, als je je brood bent vergeten en alleen dat ligt er nog en je hebt geen zin om iets anders te maken
Daar zat trouwens mcchickensaus op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt een tweeling from hell. Dan loopt zijn tante buiten met ze, de hond uitlaten. En dan heeft het geregend, overal plassen modder. En dan gaan ze omstebeurt in een plas rollen en de hond doet vrolijk mee
Of de een vindt de zak met sinterklaas cadeautjes en vreet alle chocola en pepernoten op, en de ander flikkert haar telefoon in 't aquariumZe zijn 3 trouwens
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Serious?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan ga ik toch geen vis-ding eten!! Straks lust ik het niet... en dan is mijn traktatie-meal verpestquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als beloning als je de eerste tien kwijt bent!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
zijn neefjes zijn weer bezig geweest. Zijn tante zet dit op fb:
Sorry maar dat heb je die kinderen toch zo afgeleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt een tweeling from hell. Dan loopt zijn tante buiten met ze, de hond uitlaten. En dan heeft het geregend, overal plassen modder. En dan gaan ze omstebeurt in een plas rollen en de hond doet vrolijk mee
Of de een vindt de zak met sinterklaas cadeautjes en vreet alle chocola en pepernoten op, en de ander flikkert haar telefoon in 't aquariumZe zijn 3 trouwens
dan ligt het aan jezelf toch
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn schoonzusje werkt nu bij de mac. Ze mag als lunch gratis een medium menu nemen met frisdrank. Maar geen flesje water of zo. En ook geen salade (ja, de side salad ipv friet). En ze wil afvallen..
Dan neemt ze zelf eten mee, opgelost slotje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn schoonzusje werkt nu bij de mac. Ze mag als lunch gratis een medium menu nemen met frisdrank. Maar geen flesje water of zo. En ook geen salade (ja, de side salad ipv friet). En ze wil afvallen..
Jottem!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sorry maar dat heb je die kinderen toch zo afgeleerddan ligt het aan jezelf toch
dikke vette failquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
uhuhquote:◦McDonald’s stimuleert een bewuste leefstijl: gevarieerd eten en voldoende bewegen
Oh, nee zij krijgen voor elke dag dat ze moeten werken zo'n menu gratis (als lunch dan wel avondeten). Zij neemt gewoon haar eigen brood mee maar ze heeft collega's die dus serieus elke dag een medium menu wegkanen...quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wij kregen alleen maar 50% korting
en dan moest je het wel op het werk opeten zodat je niet voor anderen stiekem mee kon nemen
Ik vind Mc heel lekker, maar élke dag??quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, nee zij krijgen voor elke dag dat ze moeten werken zo'n menu gratis (als lunch dan wel avondeten). Zij neemt gewoon haar eigen brood mee maar ze heeft collega's die dus serieus elke dag een medium menu wegkanen...
Ja die had ik ook ondanks die 50% kortingquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, nee zij krijgen voor elke dag dat ze moeten werken zo'n menu gratis (als lunch dan wel avondeten). Zij neemt gewoon haar eigen brood mee maar ze heeft collega's die dus serieus elke dag een medium menu wegkanen...
er staan niet voor niets allemaal dikzakken achter de counters daarquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staan niet voor niets allemaal dikzakken achter de counters daar
Misschien is dat de remedie om ermee te stoppen: een week overload aan mac en je hoeft je leven lang niet meer!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind Mc heel lekker, maar élke dag??
De saladshakers vond ik wel okeequote:
Het vlees is zwak he... Droog brood met stom beleg..of zo'n uberlekkere burger!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hoeven het niet te eten toch? Denk ik dan
Eigen schuld dikke bult
Mcmanagerquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heeft zeker een wit bloesje?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heeft zeker een wit bloesje?
Dat dacht ik ook met drank... maar daar ben ik dan na een week niet wel weer overheen... ik gok dat dat net zo werkt met de Macquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien is dat de remedie om ermee te stoppen: een week overload aan mac en je hoeft je leven lang niet meer!Of zoiets..
Jah, die met kip en bacon!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De saladshakers vond ik wel okee
't heeft mij wel ooit geholpen met sterke drank, maar tegenwoordig ben ik redelijk immuun voor levenslessenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien is dat de remedie om ermee te stoppen: een week overload aan mac en je hoeft je leven lang niet meer!Of zoiets..
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah, die met kip en bacon!
Ik vind het ook lekker maar dan vreet ik het nog steeds niet elke dag. Gezond verstand heet zoietsquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het vlees is zwak he... Droog brood met stom beleg..of zo'n uberlekkere burger!
dit dus!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook met drank... maar daar ben ik dan na een week niet wel weer overheen... ik gok dat dat net zo werkt met de Mac
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker maar dan vreet ik het nog steeds niet elke dag. Gezond verstand heet zoiets
Haha gezond verstand, u see what i did there?
Oh, bij mij werkt dat wel.. Ik heb ooit na een heeeeeuuuule erge kater geroepen dat ik čcht niet meer wou drinken... En ik heb het 5 jaar volgehouden ook..quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook met drank... maar daar ben ik dan na een week niet wel weer overheen... ik gok dat dat net zo werkt met de Mac
Drink je nog steeds niet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, bij mij werkt dat wel.. Ik heb ooit na een heeeeeuuuule erge kater geroepen dat ik čcht niet meer wou drinken... En ik heb het 5 jaar volgehouden ook..
Inmiddels lust ik wel graag een wijntjequote:
knap! mijn max is 5 dagen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, bij mij werkt dat wel.. Ik heb ooit na een heeeeeuuuule erge kater geroepen dat ik čcht niet meer wou drinken... En ik heb het 5 jaar volgehouden ook..
Whoooot!!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toppunt was 2 dikke vriendinnen die allebei een groot bigtastymenu bestelden met losse bigtasty's en 6 frietsausquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen medelijden met dikke mensen die elke dag mac vreten omdat het gratis is en ze anders brood met beleg moeten eten
Ik heb hetzelfde met passoaquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Inmiddels lust ik wel graag een wijntje![]()
Maar de kater kwam van de bessenjenever... Dat heb ik sindsdien niet meer aangeraakt. En sinds die avond staat ook al het bier me tegen (terwijl ik dat niet eens ophad die avond..).
Zeker goed matigquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goeden matigen woordspeling dinges
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
wiskunde vraagje want ik ben er echt heel erg slecht in
Ik wil weten hoeveel procent van de storingen buiten kantoortijden zijn gemeld (van 1 klant)
Totaal storingen in 2011 waren er 222.
Van die 222 (cel B1) waren er 136 (cel C1) buiten kantoortijden.
Dan doe ik toch C1/B1
Ik twijfel
Ja en dan keer 100quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil weten hoeveel procent van de storingen buiten kantoortijden zijn gemeld (van 1 klant)
Dan doe ik toch C1/B1
Ik twijfel
Ja, en dan *100%quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Dan doe ik toch C1/B1
Ik twijfel
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toppunt was 2 dikke vriendinnen die allebei een groot bigtastymenu bestelden met losse bigtasty's en 6 frietsaus
én.....cola light!![]()
Ze was aan het chillen in het bos, want ze heeft ook een priveleven hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker goed matig
Bel Maria Mos eens dat ze opschiet
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]en dan maar janken dat ze te dik zijn en niet af kunnen vallen? Nee?
Mijn zus heeft zo'n vriendin, die claimt dat ze dik is (lees enorm) door een schildklierprobleem. Ok dat kan wel zo zijn, maar dan ga je nog beter op je eten letten denk ik dan? Die vreet gewoon alles was los en vast zit dus dan ligt dat figuur toch niet alleen aan dr schildklier.
Ik heb daar zo'n tyfushekel aan
Lindy en skjoe geven tenminste toe dat ze het zelf gedaan hebben en zoeken niet zo'n achterlijk excuus
Witte martiniquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whoooot!!!!
Het enige dat ik nooit meer zal drinken is witte martini
Maar verder heb ik heeeeeeeeuuuuuule erge katers gehad van allerhande drank, geen probleem![]()
Naja dat doet ze dan weer niet, maar wel zeiken dat ze ontevreden is met haar lichaam.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Irritant zijn zulke mensen ja. Van die huilies die zich dan opgeven voor Help ik ben te dik
Ja, zij en d'r privélevenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze was aan het chillen in het bos, want ze heeft ook een priveleven hoor
Daarom zeg ik van die huiliesquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dat doet ze dan weer niet, maar wel zeiken dat ze ontevreden is met haar lichaam.
Eet.fatsoenlijk.en.ga.sporten
*triple facepalm*
Fiero is nog wel te drinken iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
Witte martiniDrink ik best vaak eigenlijk
Net als fiero.. of rode/witte port
zo blijf ik fel anti-maagoperaties voor afvallen (sorry bubs!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus heeft zo'n vriendin, die claimt dat ze dik is (lees enorm) door een schildklierprobleem. Ok dat kan wel zo zijn, maar dan ga je nog beter op je eten letten denk ik dan? Die vreet gewoon alles was los en vast zit dus dan ligt dat figuur toch niet alleen aan dr schildklier.
Lindy en skjoe geven tenminste toe dat ze het zelf gedaan hebben en zoeken niet zo'n achterlijk excuus
En dan alles van de zorgverzekeraar vergoed krijgen waardoor onze premie zo hoog wordtquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daarom zeg ik van die huiliesDie hebben dezelfde mentaliteit. Totdat ze ineens zoveel wegen dat ze echt niet meer weten hoe ze het eraf moeten krijgen.
cola lightquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toppunt was 2 dikke vriendinnen die allebei een groot bigtastymenu bestelden met losse bigtasty's en 6 frietsaus
én.....cola light!![]()
De moeder van mijn ex-beste vriendin heeft 3 keer zo'n operatie gehad. En elke keer gewoon doorblijven vreten tot het bandje knaptequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo blijf ik fel anti-maagoperaties voor afvallen (sorry bubs!)
Eerst jezelf terminale obesitas aanvreten en dan je maag operatief laten verwijderen
Naja er zijn mensen die wel iets hebben waardoor ze zo worden toch? Echt een ziekte of weet ik hetquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo blijf ik fel anti-maagoperaties voor afvallen (sorry bubs!)
Eerst jezelf terminale obesitas aanvreten en dan je maag operatief laten verwijderen
Ik lollerdequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef Lindytje het volgende:
En inderdaad, ik geef gewoon toe dat ik veel heb gevreten en nog meer heb gedronken... Eigen schuld, dikke vetbult
Ik lollerdequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef Lindytje het volgende:
En inderdaad, ik geef gewoon toe dat ik veel heb gevreten en nog meer heb gedronken... Eigen schuld, dikke vetbult
Mja, maar dan helpt een maagband vaak ook niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja er zijn mensen die wel iets hebben waardoor ze zo worden toch? Echt een ziekte of weet ik het
Af en toe best lekker! Drink eigenlijk nooit meer gewone colaquote:
Zulke mensen laat je dan toch gewoon stikken in hun eigen vet??quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De moeder van mijn ex-beste vriendin heeft 3 keer zo'n operatie gehad. En elke keer gewoon doorblijven vreten tot het bandje knapte
Oh ja zoveel weet ik er ook niet vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, maar dan helpt een maagband vaak ook niet.
misschien een handjevol ja. Maar de meesten nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja er zijn mensen die wel iets hebben waardoor ze zo worden toch? Echt een ziekte of weet ik het
Lijken wassenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
niet keer 100 maar gewoon de celeigenschappen op % zetten
maar dan had ik het toch goed gedaan
Haha, ja das nog makkelijker!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:27 schreef Puckzzz het volgende:
niet keer 100 maar gewoon de celeigenschappen op % zetten
maar dan had ik het toch goed gedaan
En zero drankenquote:
Nee dat snap ik, maar die mensen moeten wel een kans krijgen om geholpen te worden. Voor de rest deel ik je anti operatiedingesquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien een handjevol ja. Maar de meesten niet
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En zero dranken
Gewoon... Omdat de dieetisten het verantwoordenEn het klinkt zoveel beter in my head
"Gewone cola? Nee joh.. Word je keidik van !!! Light? Tuurlijk! Kilo's vlieger er af zelfs als je het opdrinkt"
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En zero dranken
Gewoon... Omdat de dieetisten het verantwoordenEn het klinkt zoveel beter in my head
"Gewone cola? Nee joh.. Word je keidik van !!! Light? Tuurlijk! Kilo's vlieger er af zelfs als je het opdrinkt"
En de rokers ook dan en de probleemdrinkers en de mensen die weigeren te sporten en daardoor een slechtere conditie hebben en en ...quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat die uberdikke obesitasmensen best meer ziektekosten mogen betalen
echt,quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De moeder van mijn ex-beste vriendin heeft 3 keer zo'n operatie gehad. En elke keer gewoon doorblijven vreten tot het bandje knapte
Dat !quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En de rokers ook dan en de probleemdrinkers en de mensen die weigeren te sporten en daardoor een slechtere conditie hebben en en ...
Fail.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt,
Op TV een keer een man gezien, die woog 300 kilo en kreeg een maagverkleining. Die man woog op gegeven moment nog 80 en maakte zelfs fitnessvideo's!
Maar ook een verkleinde maag kun je langzaamaan terug oprekken. Het laatste wat ik van 'm zag was dat ie in een dure dieetkliniek zat, hij had zichzelf teruggevreten tot 350 kilo
Jaaaaaa, de zero-variantenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En zero dranken
of mensen die liters roomijs gaan eten, omdat het zo hendig langs je maagband glijdtquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet mij denken aan iemand die ik ken, die had een maagband, maar ging doodleuk likeur zuipen. Gek hoor, dat je dan weer aankomt.(En dat is serieus een oliebol op pootjes.)
Pfff, da's echt zo zonde! En lomp..quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt,
Op TV een keer een man gezien, die woog 300 kilo en kreeg een maagverkleining. Die man woog op gegeven moment nog 80 en maakte zelfs fitnessvideo's!
Maar ook een verkleinde maag kun je langzaamaan terug oprekken. Het laatste wat ik van 'm zag was dat ie in een dure dieetkliniek zat, hij had zichzelf teruggevreten tot 350 kilo
Het ideequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doet mij denken aan een film over een feeder, die een vrouw zo vet kweekte met mcdonalds zooi tot ze dood ging. Om vervolgens bij een andere vrouw vet te kweken door het vet van de dooie vrouw aan haar te voeren![]()
Rokers, alcoholverslaafden idd. Maar mensen die weigeren om te sporten en daardoor geen 10km kunnen rennen vind ik een beetjequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En de rokers ook dan en de probleemdrinkers en de mensen die weigeren te sporten en daardoor een slechtere conditie hebben en en ...
Die ken ik ook jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt,
Dat ook inderdaad. Maar de maagband ging er weer uit, want het werkte toch niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of mensen die liters roomijs gaan eten, omdat het zo hendig langs je maagband glijdt
Nooo ya think?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Maar de maagband ging er weer uit, want het werkte toch niet.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet mij denken aan iemand die ik ken, die had een maagband, maar ging doodleuk likeur zuipen. Gek hoor, dat je dan weer aankomt.(En dat is serieus een oliebol op pootjes.)
Oh. daar heb ik een kopietje van in de kast staan volgens mijquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gebaseerd op een true story wijnglas.gif
Feeder?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doet mij denken aan een film over een feeder, die een vrouw zo vet kweekte met mcdonalds zooi tot ze dood ging. Om vervolgens bij een andere vrouw vet te kweken door het vet van de dooie vrouw aan haar te voeren![]()
Dat verdient een retrospectieve emoslinger.gifquote:
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Feeder?
Vette film was dat (haha, leuken woordgarp)
Goeden garpquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Feeder?
Bwhehehehquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Feeder?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Feeder?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik moet nog steeds keihard lolleren om goeden garp.
IK MOET NOG NAAR HUIS FIETSEN MAAR IK BEN LUI !!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nog gehaktballen maken maar ik ben lui
Ik lees overal garp en goeden en matigen en morantischquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben je echt op de fiets? Mwehehehquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK MOET NOG NAAR HUIS FIETSEN MAAR IK BEN LUI !!
kUT
Ja, da's kut iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK MOET NOG NAAR HUIS FIETSEN MAAR IK BEN LUI !!
kUT
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook
Vooral om 'matigen goeden garp'
Appie.nlquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
Feeders... iedereen die meer dan 250 kilo weegt heeft er 1. Er moet iemand zijn die wel in de auto past en boodschappen kan doen en het eten naar je toe brengt...
Collega's geloofden het ook al niet.. Tot ze idd mijn auto niet zagen staan en toen een verdachte ouwe belgen-fiets zagenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben je echt op de fiets? Mweheheh
Ik moet erg oppassen dat ik het niet gebruik, want verder kent niemand het. En om het uit te gaan leggen gaat me te ver.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan zit ik al half te lachen omdat iemand anders dan matigen of garp gebruikt en dan kijk ik nog een keer en dan staat het er wel goed
En helemaal als ik dan aan de meet denk en al die hoofden:quote:
Die komen toch thuisbrengen? Die dikzakken hebben dan gewoon een deur die ze met een knopje vanaf hun bed open kunnen doen zodat de shoarma en pizza bezorgers zelf binnen kunnen komen 14.gifquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je extreem vet bent kun je vaak niet eens meer lopen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Collega's geloofden het ook al niet.. Tot ze idd mijn auto niet zagen staan en toen een verdachte ouwe belgen-fiets zagen
in die documentaire over die obesitaskliniek zag je zelfs mensen die pizza's naar binnen smokkelden. Geen idee hoe ze het deden, maar het lukte zequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eigenlijk moeten van die superdikke mensen een verbod krijgen op eetbestelsites
Ja dat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En helemaal als ik dan aan de meet denk en al die hoofden:![]()
![]()
Paar stappen naar de voordeur moet lukken toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je extreem vet bent kun je vaak niet eens meer lopen
Ik weet niet waar in maar dan wil je het toch niet meer opetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in die documentaire over die obesitaskliniek zag je zelfs mensen die pizza's naar binnen smokkelden. Geen idee hoe ze het deden, maar het lukte ze
Ik heb ook een veel te trage schildklier, maar ik ben echt te dik omdat ik veel te veel vreet hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Damn, waar was die documentaire op?? Ik wil m zienquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in die documentaire over die obesitaskliniek zag je zelfs mensen die pizza's naar binnen smokkelden. Geen idee hoe ze het deden, maar het lukte ze
Ergens tussen een rol, die hebben ze toch zat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet waar in maar dan wil je het toch niet meer opeten![]()
niet per definitiequote:Op woensdag 11 januari 2012 15:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Paar stappen naar de voordeur moet lukken toch?
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb ook een veel te trage schildklier, maar ik ben echt te dik omdat ik veel te veel vreet hoor
Ik wil wel stage komen lopen voor een marktconforme vergoeding en elke dag onbeperkt etenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie een goeden gat in den vetzakmarkt, wie wil mijn businesspartner worden? Ik heb een mooien kantoor in hartjen amsterdam
Ja en weet je hoe dat stinkt en zweet en bahquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens tussen een rol, die hebben ze toch zat.
Is toch je eigen zweet dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en weet je hoe dat stinkt en zweet en bah
Ok je krijgt een onbeperkt eten pas voor de macdonalds. Je krijgt dan na 3 jaar ook 50% korting op ons eigen product omdat je dat dan ook wel kunt gebruikenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil wel stage komen lopen voor een marktconforme vergoeding en elke dag onbeperkt eten
Ja precies. Kutmensenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
mensen die excuusjes verzinnen, hou je jezelf toch alleen voor de gek?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok je krijgt een onbeperkt eten pas voor de macdonalds. Je krijgt dan na 3 jaar ook 50% korting op ons eigen product omdat je dat dan ook wel kunt gebruiken
Zij kan wss niet eens hardlopen want ze is echt dik, geezquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja precies. Kutmensen![]()
Ik ga tenminste hardlopen
Heb nog 4 maanden om te trainen voor de 5km. Waarschijnlijk de grootste vetzak daar, maar ik moet en zal die medaille krijgen
Dat is dan geregeldquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Dan kom ik graag stage bij je lopen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
Heb nog 4 maanden om te trainen voor de 5km. Waarschijnlijk de grootste vetzak daar, maar ik moet en zal die medaille krijgen
14.gifquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ach als je zo superdik bent raak je al genoeg kwijt met wandelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zij kan wss niet eens hardlopen want ze is echt dik, geez
Nee want daar krijg je blaren vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:41 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ach als je zo superdik bent raak je al genoeg kwijt met wandelen
emoslinger.gifquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want daar krijg je blaren van
Ja serieus
Goed bezig!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ah, foto gevonden van de oliebol op pootjes?quote:
en je enkels gaan aan gort!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want daar krijg je blaren van
Ja serieus
Even de rollen opzij duwen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hahahaha ik snap ook nooit dat van die dikke mensen kinderen hebben. Hoe de neuk past die piemel ertussen
Goeden ontmoedigert wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:43 schreef Lindytje het volgende:
Damn, die wil ik op de koelkast hangen
Ik moet er ook nog twee, maar de deadline is eind januari. Dat ga ik toch nooit nu doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef BGTes het volgende:
Nou ga ik toch echt even verder met mijn essays. Ik hoef er nog maar 2!Wil een keertje eerder dan een uur voor de deadline klaar zijn, dan kan ik namelijk vanavond lekker gamen
Nee snap ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog twee, maar de deadline is eind januari. Dat ga ik toch nooit nu doen.
Verder niks, 2 februari nog een tentamen en de week daarna pas weer college.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee snap ikMijn deadline is de 13e, maar ik heb daarvoor ook niets te doen, geen tentamens of iets. Dus als ik het dan vandaag af krijg heb ik vakantie van 2.5 week
Wat hebben we het zwaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verder niks, 2 februari nog een tentamen en de week daarna pas weer college.
Lekker op tijdquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet ook iets doen... morgen her en ik moet nog uitzoeken hoe wat dingen werken
Ja, open boek... dus ik hoef echt alleen te zoeken hoe het werkt en niet te leren ofzoquote:
ik weet het niet meerquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, kraak je hersens!! Ik wil de docu over de obesitaskliniek zien
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet het niet meer
ik heb wel een paar andere tips:
http://tvblik.nl/shock-doc/fat-girls-and-feeders
http://tvblik.nl/shock-doc/eating-themselves-to-death-what-next
http://tvblik.nl/shock-doc/de-jongen-van-500-kilo
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:55 schreef Dwyn het volgende:
Vanavond komt mijn PC eindelijk weer terug.
Oh daar komt de term the Big Tasty vandaan!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat een leven........ik tel de minuten naar 17.00 uur afquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:56 schreef Diconnected het volgende:
Zo, maar even naar de bank verhuisd, lekker chill op de bank liggen met laptop
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh daar komt de term the Big Tasty vandaan!!
Nog meerquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.hebikietsgemis(...)toppen-met-eten.html
Maar jij krijgt centjes, die krijg ik weer nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een leven........ik tel de minuten naar 17.00 uur af
elke dag...
Soms mis ik de dagen van fulltime werken zo! Gewoon echt klaar zijn als je dat kantoor verlaat, altijd gewoon plannen kunnen maken zonder rekening te houden met deadlines van toetsen, en geen cijfer krijgen voor je prestaties.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een leven........ik tel de minuten naar 17.00 uur af
elke dag...
Daar heb ik echt zo'n zin in.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Soms mis ik de dagen van fulltime werken zo! Gewoon echt klaar zijn als je dat kantoor verlaat, altijd gewoon plannen kunnen maken zonder rekening te houden met deadlines van toetsen, en geen cijfer krijgen voor je prestaties.
Ja en dan huilen want het is zo confronterend!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
die mensen moeten ook op een industriele weegschaal
Ik heb het 5 maanden gedaan, en had ook echt heel veel positiefs!quote:
Ik kan me er iets bij voorstellen, na een dagje op m'n netbook ben ik erg blij met m'n thuispc.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zit nu al twee weken achter een 10 inch laptoppie. Not fun.
Gaan we er samen naartoe? Gewoon ! Omdat het kanquote:
Really? Niks liever dan mijn netbookjequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen, na een dagje op m'n netbook ben ik erg blij met m'n thuispc.
Ja voor eventjes is dat leuk. Maar niet als je langere tijd erachter zit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Really? Niks liever dan mijn netbookje
Ik hou van ruimte.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Really? Niks liever dan mijn netbookje
JJjaaaaaa!!!! Zullen we dat doen??quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gaan we er samen naartoe? Gewoon ! Omdat het kan
SHJN-meet op de BG partyquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt hequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja en dan huilen want het is zo confronterend!
ik ga die hoer niet sponsoren gekquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Party crashen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga die hoer niet sponsoren gek
Ik zou het best eens willen zien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JJjaaaaaa!!!! Zullen we dat doen??
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou het best eens willen zien.Ah dan sponseren we die feeks maar. Ik vind het best
Ga ik haar koffiemok likken. Als eckten stalker
Ik heb thuis niks anders dan mijn netbookquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja voor eventjes is dat leuk. Maar niet als je langere tijd erachter zit.
Oeh, ik kan die mok wel langs mijn prachtige kin wrijven! Herpes she gotz it!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou het best eens willen zien.Ah dan sponseren we die feeks maar. Ik vind het best
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet.quote:
Twitter xDquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waar zie je dat er weer een party komt?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh, ik kan die mok wel langs mijn prachtige kin wrijven! Herpes she gotz it!!
Dat is zoquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb thuis niks anders dan mijn netbookIk hou van dat ding. Sleur ik heel het huis door
En makkelijk om op schoot te hebben en in de bank te liggen; zonder dat scherm van netbook voor tv-scherm zit
Ideaal
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag in Six Flags een keer een heel dik meisje in de rij staan voor de Goliath, samen met haar magere vriendje. Ik dacht nog, dat kan nooit goed gaan, en inderdaad, na een uur wachten is ze aan de beurt en de riem ging niet dicht. Meiske keihard jenken, en wat doet dat vriendje, die gaat zelf wel gewoon met de achtbaan mee
Morantiek
Nou, bij mij was t ook krap hoor... die riem...quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag in Six Flags een keer een heel dik meisje in de rij staan voor de Goliath, samen met haar magere vriendje. Ik dacht nog, dat kan nooit goed gaan, en inderdaad, na een uur wachten is ze aan de beurt en de riem ging niet dicht. Meiske keihard jenken, en wat doet dat vriendje, die gaat zelf wel gewoon met de achtbaan mee
Morantiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |