Oh ja want al je dood bent verdwijnen alle foto's van je van het internet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
That mass en sowieso 8%, enjoy your cortisol levels. Groot worden is minder moeilijk dan echt lean blijven op zo'n gewicht.
Die gast heet Naso trouwens, Zyzz is dood.
Why am I not surprisedquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:56 schreef aight1 het volgende:
Zyzz had hartaanval als ik me niet vergis?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:03 schreef Maisnon het volgende:
Neem je nou die bodybuilding shit hier ook al mee naar toe, ik word er zo moe van
Gametype die ik laatste 2 weken alleen maar speelquote:
Speel ik nu ook vaak, en dan vooral met een striker. Lekker knallen daar. Vooral ook doordat ze niet zien dat je er aan komt door die rook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gametype die ik laatste 2 weken alleen maar speel. Heb je elke minuut een met rook gemarkeerde spot in het level waar continu care packages vallen, en voor elke seconde dat je erin staat krijg je punten, des te meer mensen van je team er tegelijk staan, des te meer punten je krijgt. En natuurlijk gewoon killen enz.
Ja ik vind t ook best dope eigenlijk, maar eigen killstreaks werken daar niet he?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gametype die ik laatste 2 weken alleen maar speel. Heb je elke minuut een met rook gemarkeerde spot in het level waar continu care packages vallen, en voor elke seconde dat je erin staat krijg je punten, des te meer mensen van je team er tegelijk staan, des te meer punten je krijgt. En natuurlijk gewoon killen enz.
Nee die zijn uitgeschakeld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ik vind t ook best dope eigenlijk, maar eigen killstreaks werken daar niet he?
Ik heb een class extra voor deze, met een smoke grenade. Double winquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Speel ik nu ook vaak, en dan vooral met een striker. Lekker knallen daar. Vooral ook doordat ze niet zien dat je er aan komt door die rook.
Oh dat is een goede.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb een class extra voor deze, met een smoke grenade. Double win!
Neem je nou die game shit hier ook al mee naar toe, ik word er zo moe van
Uh, ga je gangquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik mis een Fernandes tag cloud!
OK sry must bulk dus wil geen droogheid zien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die gast heet Naso trouwens, Zyzz is dood.
quote:
Pulp Fictionquote:
Kanker lelijk lichaamquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Mooi lichaam, ja.
[..]
Why am I not surprised.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:36 schreef Maisnon het volgende:
Deze kan jij misschien wel waarderen krioro (nouja, ook andere mensen) hele toffe dub achtige cover van een nummer van the Arcade Fire
Neem je nou die muziek shit hier ook al mee naar toe, ik word er zo moe van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Wat zeg je nou allemaal?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Pla Kratiam Prik Thai
Kip Massaman
Kankerlekker.
Hoeveel van die kip had je wel niet man, 20 kilo?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Pla Kratiam Prik Thai
Kip Massaman
Kankerlekker.
Ik spreek Thais.quote:
aka de Koelie Poelier.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoeveel van die kip had je wel niet man, 20 kilo?
Niks mis met een Kentucky Thai Chicken op z'n tijd.quote:
Piepersquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga nu 4 kilo vastkokende piepers schillen
Livereport via TC.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga nu 4 kilo vastkokende piepers schillen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks mis met een Kentucky Thai Chicken op z'n tijd.
I'm so there.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:56 schreef Chocolatebear het volgende:
http://tinychat.com/pieperskillen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohyeah baby, let's do that shit
hele dag testosteronpieken van al die anabolen, sta de hele dag strakquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe dan al zo druk zo vroeg sochtends?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |