Of parachute stof?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik had op die naam gegoogled en dat betekent regenjas. Misschien is het zo'n soort softshell ding?
Ik ga vrijdag bestellen ws, en ik neem voor het t-shirt+de jas toch ook maat 98-104quote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Meimeltje het volgende:
Nou PJ, dan wacht ik tot jij de bestelling binnen hebt. Dan weet ik of de maten goed zijn
Het lijkt inderdaad op regenjasstof als je hem van dichtbij bekijkt. Het is in ieder geval 100% polyester met fleece binnenkant.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Of parachute stof?
Nouja, iig ik moet hem hebben!
Maar wacht nog even met bestellen,ik wil eigenlijk zo graag dat tuinbroekje er ook bij
Kijk, je oudste heeft smaak! Ik ben jaren diehard fan geweest incl tattoo van een album voorkantquote:Op zondag 22 januari 2012 18:13 schreef lily het volgende:
Ik heb voor Leah een vingino jurkje via marktplaats gekocht. Lekker stoer. En een lief vestje.
De jongens regelen zichzelf ondertussen; de oudste draagt alleen jeans en zijn Korn shirt en de jongste zijn voetbaltenue.
Lekker makkelijk (en jammer want ik heb steeds weiniger in te brengen)
Ja, maar die zijn nu nog maar met zn 3en over geloof ikquote:
Lis heeft dezequote:Op zondag 22 januari 2012 18:17 schreef SacreCoeur het volgende:
KIJKIJKIJKIJKIJK toffe bikini's met pijpje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben benieuwd welke iesje uitzoekt
Ja die is ook erg leuk!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef snoopy het volgende:
[..]
Lis heeft deze![]()
[ afbeelding ]
ik denk er over om dezelfde een maat groter te kopen.
wat een leukerd!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef snoopy het volgende:
[..]
Lis heeft deze![]()
[ afbeelding ]
ik denk er over om dezelfde een maat groter te kopen.
Welke hema?quote:
http://wild.eu/quote:Op zondag 22 januari 2012 19:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Die hoeft inderdaad niet over de armen. You've gotta point.
Waar heb je die gekocht?
Dat weet ik nog wel. Je had ook een nick met Korn erin, toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb ik weet niet wat uitgespookt in mijn gedachten/dromen met Jonathan Davis (de zanger)![]()
ik verafgode die man.
Ik heb trouwens nog een t-shirt met de handtekeningen van Fieldy(bassist) en Jonathan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |