baba-babywear.bequote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef bodpa09 het volgende:
Weet iemand nog hoe die Vlaamse website heet waar je jumpsuits kunt laten bedrukken?
ga ik doenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh als je wilt?
Als ik voor die tijd wat anders heb gevonden hoor je het!!
ik heb alleen nog hier in C gekeken....
Rotterdam, ze hebben alleen nog maar andere kleurstellingquote:Op zondag 22 januari 2012 19:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Welke hema?Mijnes niet!
![]()
Ook nog in andere kleurstellingen?
welke kleur is dat dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Rotterdam, ze hebben alleen nog maar andere kleurstelling
Oeh, ik hou dr vanquote:Op zondag 22 januari 2012 20:03 schreef Reilain het volgende:
Vandaag ging Oona Oldschool
Links moi... Rechts Oona
[ afbeelding ]
Ik heb net de dozen met kleding van Kyllian bekeken en zou dan voor de zomer toch voor 92/98 gaan! Shorts maat 92 en shirts 98 lijken het beste te zijn voor de zomer.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag bestellen ws, en ik neem voor het t-shirt+de jas toch ook maat 98-104
Heb het liever iets oversized dan net ietsje te klein
Zal het sowieso even laten weten hier!
Twinkly, er zijn geen verzendkosten dus zou het eigenlijk niks uitmaken maar mocht ik iets voor je moeten mee bestellen dan hoor ik het wel (kunnen de de eerstvolgende keer dat we elkaar zien kleertjes uitwisselen haha)
Bedankt!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:56 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik heb net de dozen met kleding van Kyllian bekeken en zou dan voor de zomer toch voor 92/98 gaan! Shorts maat 92 en shirts 98 lijken het beste te zijn voor de zomer.
Ooooh die wil ik ook wel voor Elin, maar die moet eerst nog een paar andere badpakjes en bikini's verslijtenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:21 schreef snoopy het volgende:
[..]
Lis heeft deze![]()
[ afbeelding ]
ik denk er over om dezelfde een maat groter te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |