Ik vond t niet eens zo slecht! Vreemd wel, maar wel okéquote:
Nee, ze hadden verkeerd ingekocht ofzo...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat klinkt best okee lin! Maar how come? Had iemand z'n pakket niet opgehaald?
nope!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ is de swapkoffert al bij jou aangekomen?
Nee, eind dec, en toen moesten ze bijbestellenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
en daar komen ze half januari achter??
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik schrijf ook alles op, van mij en bbdie is ook al twee kilo lichter
Ohjaquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is maandag verstuurd he, dan de limburgse post, dus tel maar wat dagen
oooh okayquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met paard en wagen post bezorgen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hippe sjit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Lijnboek uit kerstpakket
jij gaat hier elke dag opschrijven wat we moeten eten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Lijnboek uit kerstpakket
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij gaat hier elke dag opschrijven wat we moeten eten?
wat een blijheidquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Lijnboek uit kerstpakket
Goeden lijst!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Vandaag:
- 2 cappucchino's
- 2 crackers met kaas
- 2 gekookte eitjes
Nee, gisteren m'n lenzen schoongemaakt met een eng goedje, maar ik zie nu nog steeds, dus ze zijn daarna goed genoeg afgespoeld.quote:
Tot nu toe:quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Vandaag:
- 2 cappucchino's
- 2 crackers met kaas
- 2 gekookte eitjes
ohja, dat accuzuurquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, gisteren m'n lenzen schoongemaakt met een eng goedje, maar ik zie nu nog steeds, dus ze zijn daarna goed genoeg afgespoeld.
Jep.quote:
Fijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef Diconnected het volgende:
Ohai. Besloten om te stoppen met m'n studie. Mijn prioriteiten liggen op dit moment op revalidatie en ga me nu oriënteren voor een leuke HBO studie, zodat ik de 21+ toets kan gaan doen, die ik volgens de trajectbegeleider goed kan halen als ik er even stevig voor leer.![]()
Ik voel me echt zo opgelucht nu, echt heel fijn
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, gisteren m'n lenzen schoongemaakt met een eng goedje, maar ik zie nu nog steeds, dus ze zijn daarna goed genoeg afgespoeld.
Goedzo! Als dat is wat je wil, is dat een goede keuzequote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef Diconnected het volgende:
Ohai. Besloten om te stoppen met m'n studie. Mijn prioriteiten liggen op dit moment op revalidatie en ga me nu oriënteren voor een leuke HBO studie, zodat ik de 21+ toets kan gaan doen, die ik volgens de trajectbegeleider goed kan halen als ik er even stevig voor leer.![]()
Heftig! Maar je had al heel veel gemist toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef Diconnected het volgende:
Tot nu toe:quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tot nu toe:
- bak yoghurt met muesli
- halve komkommer
- koffie zwart en water
over een half uur mag ik mijn boterhammen
Ik had 'm net.quote:
Ik vind water drinken stomquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
horen we niet al op 1 liter water te zitten ofzo qua drinken?
ik zit nu op 700 ml.... moet mezelf echt dwingen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:33 schreef Sharana_LV het volgende:
horen we niet al op 1 liter water te zitten ofzo qua drinken?
Dat is kut ja... Weet je wat er speelt bij hem?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
mijn broertje heeft zijn studie bevroren
hij heeft persoonlijke issues of some kind.
En ik mag er niks van denken, maar ik baal er zo van. Eerst oudste broertje die aan drie opleidingen begint zonder ze af te maken, vervolgens ook nog zijn (bij)baantje opzegt en nu al anderhalf jaar in zijn flatje weg zit te rotten niks te doen.
Mijn jongste broertje is hyperintelligent, heeft na het gymnasium E+M zelfs nog een jaar N+T gedaan omdat ie een exacte studie wilde gaan doen, kapt na een maand met die studie, gaat het jaar er op weer een nieuwe studie doen en die legt hij nu stil
ik wil gewoon dat ze slagen in het leven verdomme!
onzekerheid voornamelijk, peer pressure...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is kut ja... Weet je wat er speelt bij hem?
Holy moly!! Hoe vaak ben jij al wezen sassen vandaag?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
Lijstje:
2 plakken van mijn Italiaanse brood (dat is met gedrooge tomaatjes, knoflooken pitten enzo, geen idee hoe dat telt in de calorieen/carbs) met jonge kaas, even tussen tosti-ijzer gehad.
1 witte bol met jonge kaas
1 blikje energy drink
6 koffie ()
1 liter water
1 sigaret ()
Dat is echt kak... zeker als je weet dat hij het echt wel kan..quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onzekerheid voornamelijk, peer pressure...
Komkommer koken? Serieus??quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn moeder deed dat vroegerTrauma's
Gatverdamme!!! Snap ik!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn moeder deed dat vroegerTrauma's
4 keer ofzo? Ik tel ze niet en ik zit elke keer veel te lang want ik zit dan lekker met Patje te whatsappenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Holy moly!! Hoe vaak ben jij al wezen sassen vandaag?
Bwhehehehehehe!! Verliefde pubert!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
4 keer ofzo? Ik tel ze niet en ik zit elke keer veel te lang want ik zit dan lekker met Patje te whatsappen![]()
ohhh doen ze dat ook niet met prei?quote:
Spruitjes! Heerlijk!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet spruitenstamp met gehaktbal
Mwehehequote:Op woensdag 11 januari 2012 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Spruitjes! Heerlijk!
Ook maar weer es eten...ik zat die altijd zo uit een pot te snaaien 's avonds
Ik word er alleen wat gasserig van, zo ook van bloemkool en andere koolsoortenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwehehe
Ik stamp ze door de aardappels heen, eerst dacht ik, maar toen had ik het bij
thuis op en is het vet lekker
Oh nee alleen mn poep stinkt dan echt naar spruiten, verder geen last vanquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik word er alleen wat gasserig van, zo ook van bloemkool en andere koolsoortenvan die lekkere stinkerds.....
Blerghquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ohhh doen ze dat ook niet met prei?
Gekookte prei met wit sausje is wel lekker trouwens
Dat afvallen wordt even uitgesteld zo te horenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Vanavond eten we weer lekker kippebouten!!
Pondje de man!(maar verder niets erbij, alleen het vlees...ghihi Ongezond? Zal best!! Lekker? Zeker weten!! )
whutquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh nee alleen mn poep stinkt dan echt naar spruiten, verder geen last van
Ik ruik 9/10 toch wel wat ik heb gegeten aan mijn ontlasting trouwensis dat normaal?
herkenbaar... hoewel geen gas, maar enorme krampen en flink schijtenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik word er alleen wat gasserig van, zo ook van bloemkool en andere koolsoortenvan die lekkere stinkerds.....
Ik brood dat ik vanochtend al gesmeerd hebquote:
BATSEN!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:52 schreef megamandy het volgende:
Ik kan niet met jullie meepraten
Boooh eindelijk een dagje vrij na zeven dagen werkenen morgen weer mijn vriendje zien! Voor het eerst sinds kerstmis
en van bier?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
als ik te veel koffie heb gedronken ruikt mijn pis ook naar koffie
Omnomnomnomnom!! Maar je hebt gefietst, dan mag hetquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
Euh... collega komt zo met een mcdonalds maaltijd terug![]()
![]()
Ja dat zeg ik ook hele tijd bij mezelf "En whao straks weer ellef kilometer fietsen man!!"quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omnomnomnomnom!! Maar je hebt gefietst, dan mag het![]()
![]()
En ze moet nog terug fietsen! EINZ!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omnomnomnomnom!! Maar je hebt gefietst, dan mag het![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
als ik te veel koffie heb gedronken ruikt mijn pis ook naar koffie
Wij hebben de kortingsbonnen weerquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
Euh... collega komt zo met een mcdonalds maaltijd terug![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ze moet nog terug fietsen! EINZ!!!
had je daar al bij stil gestaan Priem? Dat je ook nog terug moet?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook hele tijd bij mezelf "En whao straks weer ellef kilometer fietsen man!!"
Ik las hetquote:
ja hier ook... meteen bij het oud papier geflikkerdquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij hebben de kortingsbonnen weer
Nog honger?quote:
Ik kan het me voorstellen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Vanavond broodBen toch alleen thuis... Vriendje moet overwerken
Ik zie er tegenop om terug naar huis te fietsen
+1quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:14 schreef Lindytje het volgende:
Echt jonge, altijd als ik ga lijnen, ben ik helemaal OBSESSED met eten en eettijden
ik heb mandarijners en appel en water !quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog honger?Appel hebben??
Vult wel
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef megamandy het volgende:
Laatste keer dat ik gefietst heb was met Koninginnedag 2010
Heb ik in het begin ook altijd. Dan heb ik m'n eten op en zit ik al weer uit te rekenen wanneer ik weer iets 'mag' pakken. Maar ik eet nu zo'n beetje standaard om de 3 uur iets (ontbijt - fruit - lunch - fruit - avondeten) en dan na het avond eten niets meer. Werkt over het algemeen prima!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:14 schreef Lindytje het volgende:
Echt jonge, altijd als ik ga lijnen, ben ik helemaal OBSESSED met eten en eettijden
Mandarijnen voor de win!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb mandarijners en appel en water !
Ja dat snap ik.. Ik zou er ook niet zo'n zin in hebben. Maar waarschijnlijk ben je wel supertrots op jezelf als je weer thuisbent!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Vanavond broodBen toch alleen thuis... Vriendje moet overwerken
Ik zie er tegenop om terug naar huis te fietsen
Verstandig!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb ik in het begin ook altijd. Dan heb ik m'n eten op en zit ik al weer uit te rekenen wanneer ik weer iets 'mag' pakken. Maar ik eet nu zo'n beetje standaard om de 3 uur iets (ontbijt - fruit - lunch - fruit - avondeten) en dan na het avond eten niets meer. Werkt over het algemeen prima!
Ik probeer mezelf ook te dwingen om maar 1x per week te wegen. Maar stiekum ben ik toch nieuwsgierig tussendoor, maar dan is de teleurstelling altijd zo groot als er na 3 dagen te weinig of zelf niks af is, dus hou ik me toch maar aan die 1x.
Juist ja..quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
Echt he... ik ben ongeveer twee weken geleden gestopt met posten in een andere SC omdat de sfeer er niet meer te harden was en ik er ggewoon klaar mee was. Nu zitten ze dus constant te kijken waar ik post, hoeveel ik post en wat ik post
Lieverds: Zoek een leven!Hoewel ik me wel vereerd voel dat ik zo belangrijk ben voor jullie
Hoe weet je dat ze je volgen dan??quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
Echt he... ik ben ongeveer twee weken geleden gestopt met posten in een andere SC omdat de sfeer er niet meer te harden was en ik er ggewoon klaar mee was. Nu zitten ze dus constant te kijken waar ik post, hoeveel ik post en wat ik post
Lieverds: Zoek een leven!Hoewel ik me wel vereerd voel dat ik zo belangrijk ben voor jullie
waarom is eten dan ook zo lekker?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Verstandig!!
En dat ja... eten achter de kiezen: WANNEER MAG IK WEER ETEN????????
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze je volgen dan??![]()
Waarom kom je van echt lekker eten altijd aan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom is eten dan ook zo lekker?
even in het topic gekeken net (nu gemiddeld 20 posts per dag, dus in 1 oogopslag heb je de week wel gehadquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze je volgen dan??![]()
Ja, dat weet ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom is eten dan ook zo lekker?
Hoi stalkerds van Skjoe!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even in het topic gekeken net (nu gemiddeld 20 posts per dag, dus in 1 oogopslag heb je de week wel gehad)
en nu lezen ze dit en denken ze dat ik heel de dag met hun mee zit te lezenquote:
Ooooohh daar komen de 37 lurkers vandaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik hoop dat het naar huis fietsen meevalt ! Dan wil ik het vast meer gaan doenquote:
Het zijn masjsjsjjsjsa's!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en nu lezen ze dit en denken ze dat ik heel de dag met hun mee zit te lezen
Maar even voor de duidelijkheid, dat doe ik niet
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er ging geen bus vanuit de binnenstad in Eindhoven
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
OOOOOOOMFG AAAAAAAH
*rent gillend door de SC*
weRIHWGKLWJLEKJFjkwef111
1
1
1
1
1
1
1
1
1!!!!!
Mwehehehehe.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb de ultimate goat van classic tetris gehaald
FUCKYEAAAAAAAAAAAAAAAAH
*HYPERRRRRRRRR*
zei gister nog voor de gein dat ik ooit tot de score van 999.999 wou komen!!!!
Terechten emoslinger.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:44 schreef Lindytje het volgende:
Ik bellen om mijn afspraak bij de shrink morgen te verzetten, omdat zij m ineens verzet hebben en ik nu niet kan door een her.
'Oh, ik kan hem wel verplaatsen, dat wordt dan 9 febr.'![]()
Emoslinger.gif
Duurt wel wel lang!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:44 schreef Lindytje het volgende:
Ik bellen om mijn afspraak bij de shrink morgen te verzetten, omdat zij m ineens verzet hebben en ik nu niet kan door een her.
'Oh, ik kan hem wel verplaatsen, dat wordt dan 9 febr.'![]()
Emoslinger.gif
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JONGE DIT IS TOCH EEN VETTE PRESTATIEdit lukt bijna niemand boehoehoeheoehoeheoehoehoehoe!!!
Ik ben trots hoor schatjequote:Op woensdag 11 januari 2012 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JONGE DIT IS TOCH EEN VETTE PRESTATIEdit lukt bijna niemand boehoehoeheoehoeheoehoehoehoe!!!
Ja, snel he?quote:
vroeger wel, nu niet meer, je kunt nu verder gaan, nu gaan we natuurlijk voor de paar miljoenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
maar 999999 is dus niet de maximale score dan? Of ben ik nu gek?
Ik heb ook al drie keer over de foto's heen gekeken om die 999999 te zoeken, dacht dat het aan mij lagquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
maar 999999 is dus niet de maximale score dan? Of ben ik nu gek?
ik bedoelde dat ik mijn goal ghaald hadquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ook al drie keer over de foto's heen gekeken om die 999999 te zoeken, dacht dat het aan mij lag
Ik zag het jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
KIJK OOK HOE BLIJ MIJN MII POPJE IS!
Ik deel je blijheid hoor!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik mijn goal ghaald had
Ah, ik was niet de enige.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb skjoe's stalker topic teruggelezen
Sjaaaan topgamewijf![]()
Ik was nieuwsgierig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
hee, niet doen, je moet ze niet terug gaan stalken, da's te veel eer
quote:Na het controleren van uw gegevens in ons systeem hebben we kunnen vaststellen dat uw bestelling in ons systeem niet verwerkt kon worden vanwege technische moeilijkheden
er zijn vet veel sc topics en ik volg ze niet allemaal meer omdat het zo snel gaat!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Luie apen, zo moeilijk is het niet om dat terug te vinden hoor.
Het is een doos met meuk, wat is daar technisch aan?quote:
Rond welke tijd was dat? Er was namelijk vanochtend een tentamen, zou zuur zijn als niemand hem dan kon makenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:50 schreef Dwyn het volgende:
En toen ging ik braaf een gereserveerd boek ophalen op de uni. Zit ik in de trein, sein en wisselstoring. Geen treinverkeer mogelijk. Nu weer thuis.
Ja echt hequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een doos met meuk, wat is daar technisch aan?
Een kwartier geleden. Ben net weer thuis van het station. Gelukkig woon ik dichtbij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef BGTes het volgende:
[..]
Rond welke tijd was dat? Er was namelijk vanochtend een tentamen, zou zuur zijn als niemand hem dan kon maken
Nah, ik had gemaild waar m'n pakket bleef (braaf de 6quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja echt heEn waarom maken ze daar jouw probleem van?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik had gemaild waar m'n pakket bleef (braaf de 6werkdagen afgewacht die ze op de site hebben staan) en dit kreeg ik terug.
emoslinger.gif
Wat is er kermis aan lezen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
jongens... echt.... zoveel spannends staat er niet eens en het meeste snap je toch niet als je daar geen regular bent... maak er nou geen kermis van....
iedereen gaat hyperen om linkjes terwijl er weinig te lezen valtquote:
Oh zo. Neuh, boeiend is het niet. Alleen een enorme "quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen gaat hyperen om linkjes terwijl er weinig te lezen valthet is geen rel ofzo
Oh dan hebben ze geluk gehadquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een kwartier geleden. Ben net weer thuis van het station. Gelukkig woon ik dichtbij.
dit iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo. Neuh, boeiend is het niet. Alleen een enorme ""
Quarter Pounders zijn oke zolang je cola light drinktquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
Inkakmoment... Door junk food...
Wel netjes een cola light bij mijn menu besteld; want in mijn hoofd is dat verantwoord![]()
chicken sensation ook he.. ja he... toch? Ja ! Ik zeg het!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
Quarter Pounders zijn oke zolang je cola light drinkt
omnomquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
chicken sensation ook he.. ja he... toch? Ja ! Ik zeg het!
Sowieso want er zit kip ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
Quarter Pounders zijn oke zolang je cola light drinkt
Dat moet je het ook niet zo spann0nd makenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
iedereen gaat hyperen om linkjes terwijl er weinig te lezen valthet is geen rel ofzo
Wat voor menu?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
Inkakmoment... Door junk food...
Wel netjes een cola light bij mijn menu besteld; want in mijn hoofd is dat verantwoord![]()
Oh die is zo lekker! Vroeger had ik altijd bigtasty maar die is eruitquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een.. chicken sensation menu....quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat voor menu?altijd als ik menu zeg hoor ik Jochem Meyer in mijn hoofd (wut? Wil je me nu?!)
Ik altijd cboquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh die is zo lekker! Vroeger had ik altijd bigtasty maar die is eruit
Schrik nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een.. chicken sensation menu....![]()
Medium ! Om het netjes te houden. Met cola light
Verantwoord ! Ik vind het (eens invoeren in mijn calorieteller![]()
)
goeden editquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:22 schreef Diconnected het volgende:
Mac online bestellen
edit: als in de makeupjes eh
Heb ik laatst gedaan. Ideaal.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:22 schreef Diconnected het volgende:
Mac online bestellen
edit: als in de makeupjes eh
Sommige dingen van de mac vallen nog best mee als je het voor een maaltijd vervangt. Als jij vanavond brood eet valt het denk ik allemaal wel meequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een.. chicken sensation menu....![]()
Medium ! Om het netjes te houden. Met cola light
Verantwoord ! Ik vind het (eens invoeren in mijn calorieteller![]()
)
Bij die counter staat echt de liefste MUA. Een lange man met lipglossquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb ik laatst gedaan. Ideaal.We hebben nu wel een counter in Arnhem, maar daar loopt zoveel volk altijd.
Die was ook lekker. Toen ik er werkte kon ik ze ook nog customizenquote:
Ja, die heb ik volgens mij gezienquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:24 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bij die counter staat echt de liefste MUA. Een lange man met lipgloss
Leuk juistquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
verwonderlijk hoe een game mij zo weer kan oppeppen na twee klote weken
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
verwonderlijk hoe een game mij zo weer kan oppeppen na twee klote weken
ja wou eig zelf gaan morgen of vrijdag, maar dan moet ik weer helemaal naar R'dam enzoquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb ik laatst gedaan. Ideaal.We hebben nu wel een counter in Arnhem, maar daar loopt zoveel volk altijd.
nee, dan kan ze beter een bak groenten etenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sommige dingen van de mac vallen nog best mee als je het voor een maaltijd vervangt. Als jij vanavond brood eet valt het denk ik allemaal wel mee
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
de lunch van Priem bevatte 860 kcal en 41 gram vet
Oeh, die was ook lekker! En de regular McChicken. Maar de Chicken Sensation heeft toch een bruin broodje alsin extra verantwoord?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ok, das wel veulquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Je hebt ook een app van de Maccie he, staat ook alles opquote:
Ja, dat wil je dan weer liever niet weten..quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Inddquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan kan ze beter een bak groenten eten
mac is nooit verantwoordquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan kan ze beter een bak groenten eten
ik heb geen slimmen telemofoonquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je hebt ook een app van de Maccie he, staat ook alles op
Preciesquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja wou eig zelf gaan morgen of vrijdag, maar dan moet ik weer helemaal naar R'dam enzogeen zin in, dus nu bestellen, morgen binnen
Ik wou een blotpowder, alleen zie ik dat ze alleen nog de donkerste hebbenquote:
kipnuggetsquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
als ik bij de Mac ga eten, heb ik altijd hetzelfde. Zal daar de kcal eens van uitrekenen
....
1455
ik vergeet m'n sausjesquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
als ik bij de Mac ga eten, heb ik altijd hetzelfde. Zal daar de kcal eens van uitrekenen
....
1455
KIP 9quote:
Ik zal ook eens optellenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
....
1455
Priem kan het hebben en die heeft vandaag 22 KM gefietstquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
quote:
welles!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Staat geen chicken sensation tussen
Ja uhuh. Net als dat je een uur gaat zwemmen om af te vallen en dan een bak B&J gaat zitten wegkanen, "want dan heb je het verdiend" zekerquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Priem kan het hebben en die heeft vandaag 22 KM gefietst
idd, ik ga nooit meer maccen manquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]Da's gewoon genoeg voor een hele dag zo onderhand! Jammer dat het niet zo lang een vol gevoel geeft
.
Ja, bij de Mac eet ik ook altijd 3x zo snel als normaal. En dan heb ik het op en heb ik nog honger. Dus dan nog een McFlurry stroopwafelquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:31 schreef BGTes het volgende:
Not Found
The requested URL /nutrition/index.html was not found on this server. ;o
Ik vreet ook altijd flink door bij de Mac. Maar het liefst ga ik naar de KFC
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef Lindytje het volgende:
1310 kcal!!
Quarterpoundermenu, medium friet, medium aardbeienmilshake en 2x fritessaus!!![]()
De McFlurry Oreoquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, bij de Mac eet ik ook altijd 3x zo snel als normaal. En dan heb ik het op en heb ik nog honger. Dus dan nog een McFlurry stroopwafel![]()
![]()
![]()
mc flurry stroopwafel: 440 kcal!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, bij de Mac eet ik ook altijd 3x zo snel als normaal. En dan heb ik het op en heb ik nog honger. Dus dan nog een McFlurry stroopwafel![]()
![]()
![]()
Maar zo lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
de quarterpounder is ook wel het evilst van alle burgers trouwens
hetstel, da's die 1955: 675 kcal!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
de quarterpounder is ook wel het evilst van alle burgers trouwens
Ja, dat zag ik dus net ook...quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mc flurry stroopwafel: 440 kcal!
Het kan nog erger dus!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hetstel, da's die 1955: 675 kcal!!
Maar soms heb je er gewoon ineens zin inquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
mac... Des duivelsin 1 burger meer kcal dan in een vol bord sq-stijl wokschotel
Ik ga voorlopig maar even niet meer Maccen denk ik.. We hebben vrijdag wel frietjes op het menu staan, maar als ik dan thuis wat vlees en groente maak en dan frietjes haal ipv aardappels koken, dan is het vast niet zo heel slecht tochquote:
zolang je gewoon een kleine friet met z'n tweeen deelt is het niet zo ergquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig maar even niet meer Maccen denk ik.. We hebben vrijdag wel frietjes op het menu staan, maar als ik dan thuis wat vlees en groente maak en dan frietjes haal ipv aardappels koken, dan is het vast niet zo heel slecht toch![]()
en het is zo gruwelijk lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar soms heb je er gewoon ineens zin in![]()
Nou ja, dan eerder in BK, maar dat is net zo evil
Neen. Er staat chicken legends iets... das heul geen sensation !!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welles!
Beetje scrollen doen!
[..]
Ja uhuh. Net als dat je een uur gaat zwemmen om af te vallen en dan een bak B&J gaat zitten wegkanen, "want dan heb je het verdiend" zeker![]()
ik denk het laatstequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen. Er staat chicken legends iets... das heul geen sensation !!!
of ben ik serieus zo blindeded... Ik zie em echt niet !!
trutquote:
Zo is dat!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ah mijn gemiddelde ligt nu op 1450kcal ongeveerEn gisteren 2u getennist ! En vandaag gefietst ! Ik vind dat ik best mag zondigen
![]()
(Ah als het maar logisch klinkt in mijn hoofd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |