Ik vond t niet eens zo slecht! Vreemd wel, maar wel okéquote:
Nee, ze hadden verkeerd ingekocht ofzo...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dat klinkt best okee lin! Maar how come? Had iemand z'n pakket niet opgehaald?
nope!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ is de swapkoffert al bij jou aangekomen?
Nee, eind dec, en toen moesten ze bijbestellenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
en daar komen ze half januari achter??
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik schrijf ook alles op, van mij en bbdie is ook al twee kilo lichter
Ohjaquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is maandag verstuurd he, dan de limburgse post, dus tel maar wat dagen
oooh okayquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met paard en wagen post bezorgen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hippe sjit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Lijnboek uit kerstpakket
jij gaat hier elke dag opschrijven wat we moeten eten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Lijnboek uit kerstpakket
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij gaat hier elke dag opschrijven wat we moeten eten?
wat een blijheidquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Lijnboek uit kerstpakket
Goeden lijst!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Vandaag:
- 2 cappucchino's
- 2 crackers met kaas
- 2 gekookte eitjes
Nee, gisteren m'n lenzen schoongemaakt met een eng goedje, maar ik zie nu nog steeds, dus ze zijn daarna goed genoeg afgespoeld.quote:
Tot nu toe:quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Vandaag:
- 2 cappucchino's
- 2 crackers met kaas
- 2 gekookte eitjes
ohja, dat accuzuurquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, gisteren m'n lenzen schoongemaakt met een eng goedje, maar ik zie nu nog steeds, dus ze zijn daarna goed genoeg afgespoeld.
Jep.quote:
Fijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef Diconnected het volgende:
Ohai. Besloten om te stoppen met m'n studie. Mijn prioriteiten liggen op dit moment op revalidatie en ga me nu oriënteren voor een leuke HBO studie, zodat ik de 21+ toets kan gaan doen, die ik volgens de trajectbegeleider goed kan halen als ik er even stevig voor leer.![]()
Ik voel me echt zo opgelucht nu, echt heel fijn
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, gisteren m'n lenzen schoongemaakt met een eng goedje, maar ik zie nu nog steeds, dus ze zijn daarna goed genoeg afgespoeld.
Goedzo! Als dat is wat je wil, is dat een goede keuzequote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef Diconnected het volgende:
Ohai. Besloten om te stoppen met m'n studie. Mijn prioriteiten liggen op dit moment op revalidatie en ga me nu oriënteren voor een leuke HBO studie, zodat ik de 21+ toets kan gaan doen, die ik volgens de trajectbegeleider goed kan halen als ik er even stevig voor leer.![]()
Heftig! Maar je had al heel veel gemist toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef Diconnected het volgende:
Tot nu toe:quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tot nu toe:
- bak yoghurt met muesli
- halve komkommer
- koffie zwart en water
over een half uur mag ik mijn boterhammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |